Beoordelingen Triple Impact

Janet uit: Hilversum

25-06-2018

Relatieweekend

Het weekend was een zeer leerzame ervaring zowel voor mij persoonlijk als professional. "Het bezoek" is een hele mooie manier om in contact met jezelf te komen en met elkaar en is heel praktisch toepasbaar. Hans en Rita, dank voor het delen van jullie eigen ervaringen.

21-06-2018

Relatieweekend

Een weekend om jezelf, je partner en je relatie op een bijzondere manier in het middelpunt zetten. We hebben een mooiere toekomst samen dankzij dit weekend!

16-06-2018

Relatieweekend

Beter inzicht in elkaars behoeften. De aangedragen tips werken echt! Kortom een aanrader.

annet uit: purmerend

16-06-2018

Relatieweekend

Voordat we naar het weekend van Triple impact kwamen zaten we voordurend in de vechtmodus. We hebben afgelopen weekend echt handvaten gekregen om dit te voorkomen. Grootste winst was dat we weer hebben geleerd HOE connectie te maken met elkaar. Het weekend zit prima in elkaar, is heel veilig, gaat diep maar er wordt ook veel humor gebruikt. Hans is een prima trainer. Voor iedereen die zijn huwelijk weer eens wil oppoetsen een aanrader. Trouwens ook voor hen die nog neit getrouwd zijn: voorkomen is beter dan genezen!

Joke uit: Moerkapelle

13-06-2018

Ondanks dat het voor Aad best vermoeiend was, wat betreft zijn vermoeidheidsklachten en helaas vrijdag zijn rugklachten, hebben we geen spijt dat we deze keuze gemaakt hebben!
We vonden heel fijn, dat de theorie gelijk omgezet werd in praktijk, door wat jullie zelf uit jullie eigen leven deelde en ook de kwetsbaarheid die er was vanuit "de bezoeken".
Heel prettig dat we een handout kregen, waarin we zelf aantekeningen konden maken en wat we ook als naslagwerk er weer bij kunnen pakken als we in " de dans" zitten.
De uitleg van EFT vond ik helder en ook erg leerzaam, een eyeopener!
Bedankt ook voor de tips bij "herinrichting van uw leven"
Ik merk bij mezelf dat ik zo snel weer op de oude manier reageer, het is zo belangrijk om dit vast te houden en ook elke keer na te lezen en na te bespreken.
Ik vond het fijn dat het twee dagen achter elkaar was. Je bent er dan echt samen een paar dagen uit.
Bedankt voor jullie kwetsbare opstelling, jullie zijn een prachtstel!
Ik ga dit weekend zeker aanbevelen bij oa familie leden, ik hoop alleen niet dat ze de prijs te hoog vinden..
Het heeft mij geleerd dat we allebei zo verschillend zijn, maar de houding te hebben van: hoe kunnen we elkaar helpen om in onze kracht te komen.
Zo goed om te zien en te horen hoe mensen reageren toen we als chimpansees en schildpadden tegenover elkaar stonden..zo herkenbaar :)

Karel en Helma uit: Capelle aan den IJssel

12-06-2018

Relatieweekend

We hebben een goed huwelijk en wilden graag groeien in verbinding met elkaar en de kinderen. Dit is ver boven verwachting waargemaakt. Hans en Rita 't Hart zijn zeer deskundig en de afwisseling tussen wetenschappelijke theorie, praktijk en ontspanning was fenomenaal. We merken dat ons onderlinge contact is verdiept, dat we elkaar beter hebben leren kennen en daardoor beter begrijpen. Tijdens de dagen hebben we genoten van de groep en het geleerde, maar ook was het heerlijk om samen zo intensief met elkaar op te trekken. We bevelen het weekend van harte aan bij iedereen die openstaat voor een (nog) beter huwelijk. Overigens waren ook de locatie en de catering subliem.

Jan Willem en Marjon uit: Bussum

19-03-2018

Relatieweekend

Uitstekende faciliteiten van zowel de lokatie alsmede de geboden maaltijden (lunch). Sessies worden duidelijk en in een ontspannen sfeer gegeven. Duidelijke voorbeelden uit de praktijk worden door de therapeuten gegeven. Er ontstaat snel een ontspannen sfeer met en tussen de andere deelnemers.

19-03-2018

Relatieweekend

veilige omgeving, betrouwbare begeleiding, openhartige sfeer.

17-03-2018

Individuele coaching

We gingen voor verdieping in de relatie en dat hebben we ook gekregen. Dat is een week na dato nog steeds zo. Hans begeleidt op zeer invoelende wijze. Weet wanneer hij een der partners moet ondersteunen. Gidst je door het 'Bezoek' heen als je je aanmeldt voor een demonstratie.

Herman en Ria uit: Den Hoorn Texel

17-03-2018

Relatieweekend

Methodes geleerd om een betere verbinding met elkaar aan te gaan. Goede begeleiding was essentieel.