Beoordelingen Triple Impact

• In welke mate zou u Triple Impact aanbevelen? 8,9

06-12-2017

veel dank voor jullie grondig voorbereide training en openheid van jullie daarin

Inge uit: Helmond

25-11-2017

Ongelooflijk wat een extra diepgang en ervaring van verbinding! Dit zou iedereen moeten doen!

Els uit: Zeewolde

21-11-2017

een verdiepings weekend!
echt het investeren waard. wij vonden het een voorrecht hierbij te mogen zijn.
Dit gun ik gewoon iedereen. of je nu 5, 25 of 50 jaar getrouwd bent.

Maartje uit: Amersfoort

20-11-2017

zowel de therapievorm als de therapeuten en de setting hebben voor ons bijgedragen aan een onvergetelijk weekend. De eenvoud en de focus hebben ons geholpen om een dieper niveau in ons begrip van elkaar en onszelf te bereiken. het startpunt van een nieuw ingeslagen weg.

Daisy uit: Capelle aan den IJssel

22-06-2017

Mijn partner en ik hadden na 17 jaar relatie wel behoefte aan verbinding. Niet dat het slecht ging, integendeel. Het gaat heel goed. Maar als het dan een keer mis gaat, dan gaat het ook echt mis met hoog oplopende ruzie met heftige emoties. En steeds liepen wij vast en vervielen wij in dezelfde soorten ruzies die op een gegeven moment niet opgelost werden. Hierdoor raakten we van elkaar verwijderd. Hans en Rita hebben ons geholpen patronen te herkennen en onze verbinding weer te vinden. Onze schroom om met een groep deze workshop te volgen verdween doordat we zo al heel snel leerden dat onze problemen toch universeler zijn dan we aanvankelijk dachten. De aangereikte theorie, de demonstraties en de oefeningen sluiten heel mooi op elkaar aan en werd een stuk minder beladen. Hans weet met veel respect en heerlijke humor te boeien. De aangereikte handvaten gebruiken we en we merken gewoon dat de verwijdering plaats heeft gemaakt voor niet alleen verbinding, maar ook een stuk verdieping. Lieve Hans en Rita, ontzettend bedankt voor deze prachtige en leerzame ervaring!

Tom en Margot uit: Huizen

16-06-2017

Echt een indrukwekkend weekend. Het is onvoorstelbaar dat je wildvreemden binnen 48 uur tot hartsvrienden kunt verheffen. In de hoop dat zij door dit weekend genoeg tools hebben om hun relatieproblemen te overwinnen. Ook het hotel is een toplocatie en bijzonder goed verzorgd.

Daniƫlle uit: Wilnis

16-06-2017

Openheid, goede sfeer, veel geleerd!

04-05-2017
7,0

veilig , goede balans tussen theorie en praktijk

Liesbeth

03-05-2017

Heel bijzonder hoe snel je je vertrouwd voelt in de groep en je inzicht krijgt in jezelf en in je relatie. Het weekend is een goede afwisseling van handvatten aangereikt krijgen en zelf hiermee aan de slag gaan. Dat kan ook direct vanwege de deskundige en ruim ingezette begeleiding.

Gerard uit: Amersfoort

28-04-2017

Relatietherapie zag ik niet zitten, maar het liep al tijdje niet echt lekker in onze relatie, dus ja, we moesten wel iets gaan doen. Las een review van iemand dat het relatieweekend zoveel indruk op hem had gemaakt en veel verandering in gang had gezet. Omdat het maar 2 dagen duurt, heb ik ons ervoor aangemeld. En ja, jet heeft gelukkig ook veel voor ons betekend. Geen zinloze twee dagen, geen investering die niets heeft opgeleverd. We hebben geleerd hoe we echt weer contact met elkaar kunnen krijgen. Iets dat al lange tijd niet meer lukte. Eindelijk is er weer perspectief!