Beoordelingen Trendy Hairconcept Zeist

• Kennis en vaardigheden 8,9
  • Klantvriendelijkheid 9,5

Angelique uit: Amersfoort

27-09-2017

Ik kom al jaren bij Trendy Hairconcept in Zeist en mijn vaste kapster is Kim. Ook toen ik voor langere tijden het buitenland woonde, kwam ik naar Kim voor mijn haar.
Ik ben erg tevreden over de kwaliteit en creativiteit. Ik heb in de loop der jaren al vele verschillende kapsels gehad.
Ook op mijn trouwdag heeft Kim er voor gezorgd dat mijn haar er top uitzag.

Tamara uit: Zeist

27-09-2017

Fijne mensen, leuke sfeer, gemak van online afspraak maken!

Ruud uit: Zeist

23-09-2017

Al bijna 9 jaar klant bij trendy !
Ik heb een vast kapster Kim en die vindt ik top .

Zij helpt als de beste !

Jullie moeten in algemeen wat meer doen met trouw / vaste klanten dit is meer voor Joost.
Die moet je koesteren om zo weer je netwerk uit te bouwen .

Verder dik tevreden .

Maaike uit: Zeist

17-09-2017
8,5

Ik kom regelmatig om mijn haar te laten verven. Meestal door Kim. Zij doet dit altijd supernetjes. Mijn tienerzoons laten hun haar hier knippen en zijn ook heel tevreden.
Sfeer in de salon is heel relaxt en ze gebruiken fijne producten.

J uit: Wijk bij Duurstede

01-06-2017

Vandaag weer naar Zeist. Ik werd nu door Daryl (hopelijk goed gespeld) geholpen. Een aanwinst!

J uit: Wijk bij duurstede

01-06-2017

Ik werd geholpen door Özlem een aardige en vooral heel vaardige kapster. Ik heb er graag een rit naar Zeist voor over!

Chloe uit: Zeist

08-05-2017

Zowel Jessica als de andere dames zijn vriendelijk, klantgericht en geven goed advies.

Marijke uit: Nieuwegein

04-05-2017

Vandaag door Joost geholpen, in een woord super. Veel aandacht, kennis en goed kapsel. Ben er blij mee en kom zeker terug! Dank Joost!

Gerdien uit: Driebergen

02-05-2017

Vandaag bij Kim geweest: alle aandacht gekregen als nieuwe klant. Vervolgens uitstekend gekleurd en geknipt. Fijne uitleg bij kleuring gekregen, mooi wit-blond zonder gelige/oranje gloed en gelukkig geen opdringerige verkoop van haarverzorgingsproducten.
Aandacht voor dochter (9) sympatiek en ook zij uitstekend geknipt.

Chris uit: Zeist

22-03-2017