Beoordelingen Trendy Hairconcept Rhenen

• Kennis en vaardigheden 9,8
  • Klantvriendelijkheid 9,9

Nita uit: Renkum

10-08-2017

Heel aardig personeel en ook nog vakkundig gekleurd en gefohnd !

Stefan uit: Elst

22-04-2017

Het is een nette en professionele salon waar ik graag kom.

J uit: Utrecht

07-04-2017

Personeel zeer vriendelijk en professioneel. je wordt altijd kundig geholpen en er hangt een goede sfeer in de salon.

Corine uit: Rhenen

03-04-2017

Kundig personeel. Altijd vriendelijke

Grada uit: Rhenen

22-02-2017

Je wordt er altijd klantvriendelijk geholpen.

Melissa uit: Beneden-Leeuwen

20-02-2017

Zocht een nieuwe kapper en ben daardoor via mijn zusje bij Trendy terecht gekomen. Al jaren geleden. Ik was namelijk op zoek naar een goede kapper, waar ik niet de hele middag vrij hoefde te nemen om te kleuren, waar het betaalbaar was en gezellig. Nou, die heb ik gevonden. Er gebeurt precies wat ik wil, en ga altijd helemaal blij weer naar buiten. tot volgende maand! groetjes melissa

erik uit: rhenen

18-02-2017

Ik kom naar trendy omdat ik naast dat ik perfect geknipt word, niet het gevoel krijg dat ik een lullig gemaakt gesprekje moet gaan voeren. Met mijn kapper gaat dit vanzelf. Een toplocatie.

Wendy uit: Rhenen

18-02-2017

Er werd zeer goed geluisterd naar mijn wensen en advies gegeven over het knippen en kleuren. Mijn haar heeft meer volume nu en valt mooier. Door de aangebrachte highlights is mijn haar subtiel lichter geworden en glanst het meer. Ik ben zeer tevreden en kom zeker terug!

A uit: Rhenen

16-01-2017

Al jaren klant bij trendy hairconcept in rhenen
Nog steeds tot volle tevredenheid. altijd geknipt door suzanne en dame die haar vak verstaat een topper! 10/10!

Betty uit: Rhenen

16-01-2017

Het is er altijd gezellig en je word er zeer vriendelijk geholpen.Goed geknipt en goed advies.
Geen straf om er heen te gaan!!!