Beoordelingen Trendy Hairconcept Rhenen

• Kennis en vaardigheden 9,8
  • Klantvriendelijkheid 9,9

Jolanda uit: Rhenen

24-11-2017

De gezelligste en meest proffesioneelste salon in Rhenen!
Aanrader 👍, top advies en kundig en geweldig personeel.

Arno uit: Kesteren

23-11-2017

Naar vele salons te hebben geprobeerd waar ik niet tevrede over was ben ik bij trendy klant geworden. Aardig personeel, geen wachttijden, en het belangrijkste de vakkundigheid van suzanne in 1 woord top. En wat ook top is de app om de afspraken te maken

Arie uit: Opheusden

14-11-2017

Tony is echt een vakman, zeer modern en creatief . Heeft altijd een goed advies voor mijn haar. Heel fijn om door hem geholpen te worden. Geef goed advies en is zeer vriendelijk 👌 top zaak

Thea uit: Opheusden

14-11-2017
9,8

Suzanne is een zeer vakbekwamen kapster, adviseur, styliste betreft kleur model en verzorging.
Zeer klantvriendelijk en gastvrij. Naar de klanten.
Luistert ook goed naar de klant wat haar wensen zijn . En daar gaat zij mee aan d slag . Top zaak👌

Samantha uit: Lienden

07-11-2017

Ik kreeg eerst veel uitleg over de verschillende kleuren.. toen uitgezocht en prijs besproken en toen aan de gang.. erg vriendelijk personeel. En ben super geholpen!!

Wil uit: Weerd

27-10-2017

Ik kom elke 6 weken voor kleuren en knippen bij Suzanne.
Het is een gezellige kapsalon waar he je altijd welkom voelt.
Suzanne is erg kundig en geeft zeer goed advies.
Ben erg blij met haar

Hetty uit: Ochten

26-10-2017

Service gericht team dat hun vak verstaat.

Ezzaldeen uit: Rhenen

20-10-2017
9,8

Ontzettend goed geholpen en er werd duidelijk wat mijn wensen waren. Personeel super vriendelijk en je word snel geholpen, dit ook door de stoplicht die buiten staat. Zelf ben ik door "Suzanne" geholpen. Gelukkig wist zij ook meteen hoe ik het wilde en het resultaat deed er niet onder. Zeker complimenten!

marieke uit: lienden

18-10-2017

Echt helemaal fantastisch! Ik ben echt world's worst bride ever, want ik wilde elke keer weer wat anders maar ze hebben me met veel geduld, vaardigheid, en creativiteit geholpen om echt iets fantastisch te maken van mijn bruidskapsel! Mede door Toni en Suzan is het echt een onvergetelijke dag voor me geworden! Stalen zenuwen allebei:) Hulde voor deze toegewijde kappers!

John uit: Opheusden

14-10-2017

Top salon met een spontaan leuk team.
Kwaliteit en altijd gezellig. Ga zo door!