Beoordelingen Trendy Hairconcept Rhenen

• Kennis en vaardigheden 9,7
  • Klantvriendelijkheid 9,9

23-04-2018
8,2

Prettige omgeving, vriendelijk en kundig personeel!

23-02-2018

Zelf ben ik altijd moeilijk en secuur als het over mijn haar gaat, hierdoor heb ik al veel verschillende kappers gehad. Helaas knipte de meeste elke x dat ik kwam weer net iets anders als de vorige keren. Totdat ik kennis maakte met Trendy hairconcept te Rhenen. Vrijwel direct voelde ik me door hun professionaliteit en vriendelijke service vertrouwd en dus op m'n gemak. Sinds kort heb ik besloten om een abonnement t nemen waardoor ik de vrijheid heb om zo vaak naar de kapper t Gaan als ik dat wil. Al snel had ik mijn favoriete kapster gevonden, zei wist precies hoe ik het wilde en die gewoon door gaat met een gesprek die de vorige knip beurt was beëindigd! Dat noem ik nou intressse in de klant, top! Bedankt Trendy Hair! Alle credits naar Kapster Suzanne, eindelijk heb ik een goede kapster gevonden!

Jolanda uit: Rhenen

24-11-2017

De gezelligste en meest proffesioneelste salon in Rhenen!
Aanrader 👍, top advies en kundig en geweldig personeel.

Arno uit: Kesteren

23-11-2017

Naar vele salons te hebben geprobeerd waar ik niet tevrede over was ben ik bij trendy klant geworden. Aardig personeel, geen wachttijden, en het belangrijkste de vakkundigheid van suzanne in 1 woord top. En wat ook top is de app om de afspraken te maken

Arie uit: Opheusden

14-11-2017

Tony is echt een vakman, zeer modern en creatief . Heeft altijd een goed advies voor mijn haar. Heel fijn om door hem geholpen te worden. Geef goed advies en is zeer vriendelijk 👌 top zaak

Thea uit: Opheusden

14-11-2017
9,8

Suzanne is een zeer vakbekwamen kapster, adviseur, styliste betreft kleur model en verzorging.
Zeer klantvriendelijk en gastvrij. Naar de klanten.
Luistert ook goed naar de klant wat haar wensen zijn . En daar gaat zij mee aan d slag . Top zaak👌

Samantha uit: Lienden

07-11-2017

Ik kreeg eerst veel uitleg over de verschillende kleuren.. toen uitgezocht en prijs besproken en toen aan de gang.. erg vriendelijk personeel. En ben super geholpen!!

Wil uit: Weerd

27-10-2017

Ik kom elke 6 weken voor kleuren en knippen bij Suzanne.
Het is een gezellige kapsalon waar he je altijd welkom voelt.
Suzanne is erg kundig en geeft zeer goed advies.
Ben erg blij met haar

Hetty uit: Ochten

26-10-2017

Service gericht team dat hun vak verstaat.

Ezzaldeen uit: Rhenen

20-10-2017
9,8

Ontzettend goed geholpen en er werd duidelijk wat mijn wensen waren. Personeel super vriendelijk en je word snel geholpen, dit ook door de stoplicht die buiten staat. Zelf ben ik door "Suzanne" geholpen. Gelukkig wist zij ook meteen hoe ik het wilde en het resultaat deed er niet onder. Zeker complimenten!