Beoordelingen Travel Service Best

• Persoonlijke aandacht 9,3

Frans uit: Best

19-08-2017

Persoonlijke reisadviseur Anneke Weijnen

Altijd alles probeert iedereen bij vakantieexperts om de reis helemaal naar je zin te maken, ze nemen alle tijd voor je en zoeken zo lang met je mee tot je helemaal tevreden bent en iedereen is supervriendelijk

Els uit: Best

18-08-2017

Persoonlijke reisadviseur Judith de Baar

Zoals altijd weer vakkundig en goed geholpen

Tooske uit: Best

16-08-2017

Persoonlijke reisadviseur Judith de Baar

We worden altijd perfect geholpen.
We zijn zeer tevreden. Over Travel Service Best.
Daarom boeken we altijd bij het reisburea.
We kunnen het ook thuis op de site doen,maar persoonlijk contact ik leuker.
En alles verzorgen ze in de puntjes,

Gerry. uit: Best

8,5

Persoonlijke reisadviseur Kitty van Rijssel

Prettige, Correcte ontvangst . Goed gesprek en reis-bespreking. ( lekkere koffie.)

Evelien uit: Son

Wij komen al 10 jaar bij Linda voor reisadvies
(voor vx in Son bij haar vorige werkgever).
Super tevreden, een hele fijne gezellige reisadviseuse en enorme betrokkenheid, goede adviezen en regelt alles tot in de puntjes. dikke pluim voor haar dus!

MJ uit: Son

Altijd hartelijke ontvangst.
Volop tijd en aandacht, denken mee en geven suggesties. Vakantie boeken is sowieso leuk maar bij de meiden in Best bijna een feestje (:
Inmiddels 2 bekenden van mij ook daar een reis geboekt en waren ook vol log over de persoonlijje benadering en goede afwikkeling.

Anita uit: Son

13-08-2017

Persoonlijke reisadviseur Anneke Weijnen

Wij zijn erg goed geholpen met onze wensen voor een fijne vakantie. Alles is voor ons geregeld, op een vriendelijke en proffesionele manier.

Mieke uit: Best

11-08-2017

Persoonlijke reisadviseur Hanneke Weerts

Prettig gesprek, goede informatie. Er wordt goed naar de klant geluisterd en meegedacht.

Cindy uit: Best

09-08-2017

Persoonlijke reisadviseur Linda Jacobs

Dit was onze eerste ervaring met Travel service en deze is hartstikke goed! We voelden ons gehoord en er werd tijd voor ons genomen. Linda wist precies wat we wilden. Ook was het erg fijn dat ze informatie had over vakantie plekken, tips en must sees.. We konden goed aangeven als we iets niet wilden en ook daar werd goed naar geluisterd. Onze volgende vakantie boeken we ook weer bij Travel service Best!

Twan uit: Veldhoven

08-08-2017

Persoonlijke reisadviseur Judith de Baar

Al jarenlang zoekt het team altijd naar de juiste oplossing. Niets is te veel en de zorg (voor, tijdens en na) is uitmuntend. Het is al thuis komen nog voordat je vertrekt.
Overdracht tussen collega's is top, zodat alles gewoon doorloopt als jouw adviseur er een keer niet is.