Beoordelingen Travel Service Best

• Persoonlijke aandacht 9,4

Christina uit: Best

9,5

Persoonlijke reisadviseur Marloes van Rooij

Vriendelijk personeel, zeer behulpzaam, klantvriendelijk.

Nelleke uit: Best

Persoonlijke reisadviseur Mayke van Lierop

Wij worden heel blij van jullie hulp bij het op maat maken en boeken van onze reis naar indonesie en de familievakantie naar de Canarische Eilanden.Niets is te veel om het voor ons zo aangenaam mogelijk te maken. Dank aan Mayke, maar ook aan de andere adviseurs die ons eerder al behulpzaam waren. En de lekkere kopjes koffie die we aangeboden krijgen tijdens het gesprek. Kortom:Als je een reis wilt boeken is Travel Service Best het beste adres!

Margo uit: Best

Persoonlijke reisadviseur Kitty van Rijssel

Zeer professioneel en klantvriendelijk !

Charlo uit: EINDHOVEN

Persoonlijke reisadviseur Sonja Legius

Je wordt vriendelijk ontvangen en ze hebben alle tijd voor je. Je gaat echt tevreden de deur uit.

Jan uit: Eindhoven

Marie-José uit: Son

Persoonlijke reisadviseur Mayke van Lierop

Er werd goed naar ons geluisterd. Onze wensen werden serieus genomen en er is een prachtige reis voor ons in elkaar gezet!

Marjan uit: Best

Persoonlijke reisadviseur Hanneke Weerts

Hanneke heeft ons nu voor de 2e keer op een zeer prettige en professionele manier uitstekend geholpen bij het boeken van onze Portugal-reis. Ging om het maken van een combinatie van 2 pakketreizen van Girassol en de 4 accommodaties op aanvraag, allemaal niet standaard dus. Duidelijke uitleg, snelle communicatie en perfecte dienstverlening! Wij komen graag terug bij Hanneke!!

mieke uit: oirschot

Persoonlijke reisadviseur Judith de Baar

Wij zeggen altijd; gewoon naar Judith gaan, die regelt het goed....

Marco uit: Best

9,8

Persoonlijke reisadviseur Judith de Baar

Al 25 jaar is Travel Service Best het reisbureau waar wij al onze reizen boeken. Judith is al vele jaren onze vaste reisadviseur en daar zijn wij mega tevreden over. We bevelen daarom Travel Service Best iedereen aan. Sterker nog, al verschillende vrienden en bekenden, zelfs van buiten Best, hebben nu Travel Serivce Best gekozen als hun vaste reisbureau.

Sieb uit: Best

8,5