Beoordelingen Travel Active

• Deskundigheid 8,8
  • Betrokkenheid 8,6

Cleo uit: Eindhoven

19-07-2018

Ik heb een super ervaring met TravelActive gehad! Via TravelActive heb ik een talencursus Spaans in Buenos Aires gedaan gevolgd door een talencursus Spaans in Costa Rica en vrijwilligerswerk bij het toekan project. TravelActive heeft alles erg goed geregeld en mede daardoor heb ik een fijne ervaring gehad. De medewerkers van TravelActive zijn betrokken, responsive, attent, hebben een uitstekend netwerk wereldwijd en hebben het programma van mijn keuze snel geregeld. Zeker een aanrader dus!!

Pia

11-07-2018

Ik heb een hele fijne au pair ervaring opgedaan met travel active :)

Eelke uit: Tubbergen

22-06-2018

Ik ben door de medewerkers van Travel Active supergoed geholpen met mijn reis en vrijwilligerswerk naar onder andere Zuid-Afrika, Kaapstad.
Ik had eerst nog geen idee wat ik wou gaan doen, ik heb Travel Active gebeld en ze hebben me veel informatie gegeven over de projecten die ik interessant vond. Daar heb ik veel aan gehad en uiteindelijk voor het sportproject gekozen. Travel Active hielp me met alles, de data, voorbereiding de organisatie in Kaapstad en meer. Ik kon altijd mailen of bellen, er werd zo goed als meteen gereageerd. Ook dat ik een paar dagen eerder aankwam dan de bedoeling, en een paar dgen langer in het hostel verbleef, was geen probleem.
Travel Active, bedankt voor jullie goede hulp voor deze mooiste tijd uit m'n leven!

Zoë uit: Purmerend

07-06-2018

Toen ik deze reis aan het plannen was heeft Travel active me super goed geholpen om een keuze te maken. Ze hebben me geholpen om landen uit te kiezen, projecten uit te kiezen maar ook vooral geholpen om me gerust te stellen voordat ik vertrok. Alles ging goed en ik heb toen ik in het buitenland zat zelfs nog allemaal berichtjes gekregen om te vragen of alles nog goed ging en of ze nog wat konden betekenen. Dit vond ik echt heel tof om te zien en vind het ook goed om te weten dat ze er zelf ook heel erg in betrokken zijn en dat ik altijd mijn verhaal bij iemand kwijt kon. Top organisatie! Ik raad het iedereen aan om via Travel active te gaan reizen.

Larissa van Bennekum uit: Rotter

18-05-2018

Nicky

03-03-2018

Super organisatie! De medewerkers zijn heel behulpzaam en weten van alles over verschillende bestemmingen. Als je nog niet precies weet wat je wil kunnen ze je goed persoonlijk begeleiden en iets vinden wat goed bij je past. Alles, van de voorbereidingen tot de reis zelf was tot in de puntjes geregeld en ik heb me geen moment onvoorbereid gevoeld dankzij travel active!

Louizos uit: Lelystad

19-02-2018

Linsey uit: Leeuwarden

Marthe uit: Enschede

12-02-2018

Voorafgaand, tijdens en na mijn verblijf in Nepal via TravelActive heb ik een ontzettend leuke en inspirerende tijd gehad! Alle communicatie met TA liep soepel en ze stonden altijd klaar voor vragen en advies, zelfs over de rest van mijn reis die ik niet via hen geboekt heb! Ik heb het gevoel dat ik goed voorbereid op reis ben gegaan, mede dankzij de goede informatie die ik vantevoren heb gekregen. Daarnaast is het fijn om te kunnen evalueren en krijg ik het idee dat er ook iets met deze evaluatie gedaan wordt.

Anouk

7,6