Beoordelingen Travel Active

Larissa van Bennekum uit: Rotter

18-05-2018

Nicky

03-03-2018

Super organisatie! De medewerkers zijn heel behulpzaam en weten van alles over verschillende bestemmingen. Als je nog niet precies weet wat je wil kunnen ze je goed persoonlijk begeleiden en iets vinden wat goed bij je past. Alles, van de voorbereidingen tot de reis zelf was tot in de puntjes geregeld en ik heb me geen moment onvoorbereid gevoeld dankzij travel active!

Louizos uit: Lelystad

19-02-2018

Linsey uit: Leeuwarden

Marthe uit: Enschede

12-02-2018

Voorafgaand, tijdens en na mijn verblijf in Nepal via TravelActive heb ik een ontzettend leuke en inspirerende tijd gehad! Alle communicatie met TA liep soepel en ze stonden altijd klaar voor vragen en advies, zelfs over de rest van mijn reis die ik niet via hen geboekt heb! Ik heb het gevoel dat ik goed voorbereid op reis ben gegaan, mede dankzij de goede informatie die ik vantevoren heb gekregen. Daarnaast is het fijn om te kunnen evalueren en krijg ik het idee dat er ook iets met deze evaluatie gedaan wordt.

Anouk

7,6

Lisa

11-02-2018

Ik heb 2 reizen geboekt met Travel Active en ben altijd goed te woord gestaan. Ze nemen de tijd voor je en helpen je graag met alles.

Ezra

09-02-2018

Sharon uit: Udenhout

05-02-2018
7,6

Ik vond het erg fijn dat ik niet zelf actief op zoek heb moeten gaan naar gastgezinnen met het risico dat je dan misschien in een nare situatie terecht komt. Het feit dat zowel het gezin en ik een contract hebben moeten ondertekenen geeft een veilig gevoel. Ook vond ik het prettig dat ik ze kon ‘lastig vallen’ met mijn vragen toen ik daar de behoefte aan had!

Joyce uit: Rotterdam

02-02-2018

Ik ben ontzettend fijn te woord gestaan door Travel active en zij hebben mij goed voorbereid op mijn reis.
Ook tijdens mijn reis is er contact geweest om te vragen hoe het op dat moment met mij ging, wat ik als zeer prettig heb ervaren.