Beoordelingen Travel Active

• Betrokkenheid 9,0

Meggie

18-01-2019
8,2

Travel Active is een hele fijne organisatie om mee samen te werken. Je krijgt veel goede begeleiding en regelmatig mailtjes met een update. Soms gaan er een aantal mailtjes overheen om alles duidelijk te krijgen en adviseren ze je om ergens anders navraag te doen (als second opinion). Toch heb ik nooit het idee gehad dat zij dit als vervelend hebben ervaren en ik voelde me er niet ongemakkelijk bij om mijn vragen te stellen.

Kim

17-01-2019

Karna

04-01-2019

Beatrice

31-12-2018

Mijn ervaring met Travel Active is ontzettend positief. Het team kent je persoonlijk en helpt je waar ze kunnen; voor, tijdens en na je buitenlandavontuur. Ik raad Travel Active zeker aan!

Leonie

31-12-2018

TA geeft goede, professionele, maar ook persoonlijke hulp.
Mijn jaar in het buitenland is top verlopen, mede dankzij hen.

Susanne uit: Rotterdam

20-12-2018

Altijd bereikbaar en geen vraag is te gek. Gaan goed om met eventuele feedback. Zeer betrokken bij klant.

Janneke uit: Nuenen

06-12-2018

Goede professionele organisatie, heel toegankelijk en vriendelijk

Miek Somhorst

01-12-2018

De medewerkers van Travel Active waren erg betrokken en enthousiast in hun werk. Ze hielpen mij snel en op de juiste manier. Ik zou een volgende reis zeker weer via TravelActive boeken!

Marjolein uit: Sydney

31-10-2018
8,2

Ik vind Travel Active heel betrokken, dus dat is heel fijn.

Naomi

30-10-2018

Ik heb een hele fijne ervaring gehad tot nu toe met travel active. Altijd bereikbaar en toont belangstelling. Antwoorden snel en doelbetreffend op je emails. Je kan merken dat ze ervaring en passie hebben.