Beoordelingen Travel Active

• Betrokkenheid 8,9

Marjolein uit: Sydney

31-10-2018
8,2

Ik vind Travel Active heel betrokken, dus dat is heel fijn.

Naomi

30-10-2018

Ik heb een hele fijne ervaring gehad tot nu toe met travel active. Altijd bereikbaar en toont belangstelling. Antwoorden snel en doelbetreffend op je emails. Je kan merken dat ze ervaring en passie hebben.

Sabine uit: Sydney

26-10-2018

Hele leuke projecten! Onwijs betrokken team, dat altijd klaarstaat voor vragen.

Bianca uit: Heerhugowaard

20-10-2018

Vriendelijk geholpen. Nooit het idee gehad dat ze niet weten wie ik ben. Altijd betrokken

Michelle uit: Lekkerkerk

13-10-2018
6,6

Ik heb een goede ervaring met travel active gehad. Voordelen ervan zijn de diverse mogelijkheden en het match programma. Een minder punt was de duidelijkheid over het gehele kosten plaatje. Daar zouden ze informatiever in kunnen zijn.

Lonneke uit: Rotterdam

12-10-2018

Ik vond de ervaring met Travel Active heel fijn. Ik ben nog nooit zo goed en vriendelijk begeleid. Ze waren altijd erg goed bereikbaar en ik werd altijd erg snel geholpen. Het enige puntje wat misschien volgende keer wat beter kan is misschien harde deadlines zetten voor wat wanneer ingevuld en opgestuurd moet zijn.

Quinte uit: Raalte

05-10-2018

Suzanne uit: Waalre

03-10-2018

Heel goed geholpen en ik werd zelfs een paar keer gebeld terwijl ik geen hulp nodig had! Dus ze staan altijd voor je klaar!

Julia uit: Dalen

03-10-2018

Het is een goed bedrijf en zorgt ervoor dat je in een goed gezin komt! Wel wil ik vertellen dat ik de prijs aardig duur vind. ( de prijs om je in te schrijven)
Ik snap dat het bedrijf ook winst moet maken, maar toch was dit wel het enige negatieve puntje voor mij.
Verder vind ik het een super bedrijf, wat betrokken is en wat je goed helpt om een passend gezin te vinden!

paulien de Boer uit: Veendam

26-09-2018

Mijn ervaring was heel erg goed!
Melissa Louwerens heeft mij super geadviseerd.

Heel erg bedankt voor uw hulp.