Beoordelingen TrapDirect

• Nazorg en garantie 8,6

Marcel uit: Heesch

01-11-2018

Uw ervaring:
Ik vind dat de prijs wel aan de hoge kant is. maar daar in tegen zijn de afspraken om gezet in een zeer mooie trap. die daar op door jullie monteurs zeer netjes is neer gezet.

Hendrika uit: Antwerpen

01-11-2018
9,7

Ik wil beoordelen als: bedrijf

Fijne vlotte communicatie.

MARTIN uit: VLIJMEN

23-10-2018

Uw ervaring:
Een goed bedrijf wat meedenkt met het uitzoeken
van een goede trap en goede kwaliteit.

Eeltje uit: Zuilichem

13-10-2018
7,4

Uw ervaring:
Veel keuze, goed advies, nette prijzen. Flexibele inzet bij het voorbereiden en uitvoeren van de opdracht.

Anna uit: Amsterdam

10-10-2018

Uw ervaring:
dinsdagmorgenvroeg gemaild, om 11.15 kwam trapdirect al langs om op te meten, en omdat er een andere opdracht uitviel was de trap de volgende week woensdag al geplaatst. Vakwerk, want drie andere timmermannen en trapmannen zeiden dat het niet kon of bijna niet mogelijk was. In een oogopslag zag trapdirect dat het kon en het is perfect uitgevoerd!!!! Ik raad iedereen trapdirect aan. Ik had natuurlijk mazzel met het snelle plaatsen van de trap.
Het contact met de mensen was zeer plezierig,harde werkers en vakmensen. geen kras op de muur, zo netjes en op de milimeter geplaatst, omdat er weinig ruimte was. Het is een sieraad van mijn huis geworden. Ook het contact met het kantoor was snel en zeer correct. Ik werd er blij van en ben nog steeds heel blij.

Ruud uit: Breda

09-10-2018
8,2

Uw ervaring:
Goed, betrouwbaar en snel. Montagekosten alleen niet in verhouding tot daadwerkelijk besteedde tijd.

Pascal uit: Ridderkerk

09-10-2018

Uw ervaring:
Altijd zeer netjes geholpen als we vragen stelde en ook zeer net en vakkundig personeel!

R. uit: Dordrecht

5,9

Uw ervaring:
Offertetraject verliep soepel. Communicatie met (hoofd)kantoor over levering en factuur verliep iets te persoonlijk, dit hadden wij graag wat zakelijker gehouden. Product. trap ziet er goed uit. Trapgat wat gemaakt is en de aansluiting van trap op trapgat is alles behalve mooi. Ook is er wat klein electra verlegd, dit is niet netjes weggewerkt maar op de vloer vast gemaakt.
De verstevigingbalk om het oude trapgat te dichten is niet in de vloer verwerkt, maar op de vloer. Hierdoor sluit de vloer niet netjes aan bij de trap. Over algemeen zal ik trapdirect alleen aanbevelen als men een losse trap wil. Ik zal trapdirect NOOIT aanbevelen i.c.m. het verplaatsen van het trapgat en/of ander meerwerk.

Nathalie uit: Schoten

Uw ervaring:
Zeer tevreden, top service vanaf het eerste contact tot de finale plaatsing.

Marc uit: Antwerpen

Uw ervaring:
Prima service en advisering, snelle (binnen 1 dag) en correcte plaatsing van een mooi eikenhouten trap. zeer tevreden!