Beoordelingen Translation Kings

• Nauwkeurigheid 9,0
  • Prijs/ kwaliteit 9,0
  • Website 9,0
  • Tel. bereikbaarheid 9,2

Miriam uit: Moergestel VANHEST FOOD GROUP B.V.

Positieve ervaring:
Zeer snelle en deskundige levering. Al diverse malen gebruik gemaakt van Translation Kings

Amber uit: Amsterdam N.v.t.

Positieve ervaring:
De Engelse vertaling die ik heb ontvangen was van zeer goede kwaliteit en werd zeer snel geleverd.

Erika uit: Maasdijk Holland Gaas

7,7

Aantal vertaalde woorden: < 1.000 woorden

Positieve ervaring:
Offerte snel binnen. Handig om te weten wat de kosten ongeveer worden zodat je kunt inschatten of je de vertaling wilt uitvoeren of niet.

Na betaling was de vertaling ook snel binnen. Heb maar 1 kleine aanpassing hoeven doen omdat het een vakterm betrof. Dat kon Translation Kings niet weten.

Frank uit: Alkmaar Framar Uitgeest Holding BV

Snelle service.

uit: Schijndel SNL Systems

13-10-2017

Positieve ervaring:
Zeer snelle en persoonlijke benadering en zeker ook een supersnelle vertaling. No-nonsense, gewoon goed werk geleverd.

Marielle uit: nunspeet Tenzer

12-10-2017

Positieve ervaring:
Snelle service, reactie op e-mails etc. Na de mail waarin de link naar de betaling staat krijg ik vrijwel direct de teksten. Al met al erg prettig om samen te werken, ik beveel jullie dan ook van harte aan!

Femke uit: Sneek Facilicom

10-10-2017

Positieve ervaring:
Heldere en vriendelijke communicatie via e-mail. Snelle reactie, geen onduidelijkheden.

Laurens uit: Charles de kerchovelaan 281 Gent Artsound

10-10-2017

Positieve ervaring:
De prijs/kwaliteit is ongelooflijk en was echt een life-saver voor ons. Zo kunnen wij onze website ed vertaald krijgen in 3 talen zonder fortuinen uit te geven.

Martijn uit: Breda Ids Werving

09-10-2017

Positieve ervaring:
Voor onze werkzaamheden als intermediar tussen uitzendbureaus en Oost-Europese arbeidskrachten hebben we regelmatig vertalingen nodig. Om kwalitatief goede vertalers te zoeken en ook het zoeken naar vertalers voor de verschillende talen kostte ons veel tijd. Bij TranslationKings is het mogelijk om in alle talen een vertaling te laten maken, tegen een scherpe prijs. De communicatie met de accountmanager is erg goed en de vertalingen zijn zeer snel klaar.