Beoordelingen Trainspot Office Leercentrum

Ans

21-02-2018

Training: MS Office voor commercieel medewerker binnendienst

Opleiding thuis gedaan in eigen tempo. Dit gaat erg goed uitleg via de koptelefoon met filmpjes er bij en in het boekje is de uitleg ook erg duidelijk . Bij vragen erg snel antwoordt.

Anita

20-02-2018

Training: Office gevorderden

Heb een scholingsvoucher mogen ontvangen en heb via de e-learning gehele training gevolgd. Bij vragen komt een snelle reactie met een duidelijk antwoord. Oefentoetsen en eindtoetsen goed om te doen zeker met het boekje als back-up. Zeker een trainingscentrum waar ik nog vaker gebruik van wil gaan maken.

Gerrianne

20-02-2018

Training: MS office

De online trainingen zijn met de filmpjes goed te volgen en het kan in je eigen tempo. De eindtoetsen zijn ook heel duidelijk, heel fijn.

Marieke

13-02-2018

Training: MS Office uitgebreid

Hele prettige begeleiding ontdanks thuisstudie. Telefonisch en over de mail direct en duidelijk antwoord en hulp!

Kim

10-02-2018

Training: Microsoft Office Uitgebreid

Uit ervaring kan ik spreken als het gaat om een vergelijking te kunnen maken binnen verscheidene opleidingscentra. Ik volg namelijk regelmatig cursussen/ trainingen/ opleidingen om mij up to date te houden op allerlei vlak. Maar ik heb nog nooit zo'n prettig en persoonlijk verloop meegemaakt als dat ik nu via jullie/ trainspot heb ervaren. Top dus!!!
Snelle reacties op vragen en snelle verwerking van resultaten en certificaat/ diploma uitreiking.
De combinatie leerstof, filmpjes en oefeningen is goed op elkaar afgestemd...

Marij

02-02-2018

Training: Excel word powerpoint outlook

Hele duidelijke uitleg met behulp van filmpjes die precies laten zien wat te doen bij de opdrachten. Als naslagwerk is het bijbehorende boekje erg handig. De eindtoets is goed te doen. Bij vragen wordt er snel gereageerd en na de eindtoets dezelfde dag de uitslag. Dag er na het certificaat.

Marielle

02-02-2018

Training: Microsoft Office uitgebreid

Mijn ervaring is goed met trainspot. Een leuke training te maken in eigen tempo. Met goede uitleg in het boekje en via het e-learning programma.
Snelle reactie op vragen. Snel antwoord op de ingestuurde toetsen.
Kortom als ik weer een training zou volgen, zou ik zeker weer kiezen voor trainspot.

Marian

23-01-2018

Training: Microsoft Office Power User

Boekjes en e-learning lessen is een prettige manier van training volgen.
Goed te volgen.
Snelle, duidelijke reactie terug bij vragen.

Marielle

11-01-2018

Training: Office uitgebreid

Ik heb de opleiding thuis gevolgd via het e-learning traject.
Met de boekjes en e-learning lessen een duidelijke opleiding.
Ook het contact met medewerkers is fijn per e-mail. Snelle reacties en bereid om je te helpen.

Ik heb met plezier de opleiding gevolgd.

Gerben

20-12-2017