Beoordelingen Trainspot Office Leercentrum

Mary

05-10-2017

Training: Outlook

Moet zeggen dat ik er heel enthousiast over ben....lekker op je eigen tijd/manier/tempo werken op een pc in de locatie in Utrecht en een docent in de buurt voor vragen...top

Training: excel gevorderden 2010

Het op eigen tempo kunnen werken zonder druk om het binnen een bepaald aantal keren af te ronden geeft een ontspannen cursus omgeving. De trainers zijn deskundig en leggen het desnoods meerdere keren uit.

Training: word 2010 basis

Goede begeleiding, je kan volledig in eigen tempo de stof eigen maken.

Training: excel basis 2010

Prima trainings omgeving rustig met deskundige trainers.

Flora

16-06-2017

Training: Microsoft Office Uitgebreid

Leuk en zeer behulpzaam team!
Duidelijk lesmateriaal.
Gelegenheid om je eigen tempo te bepalen.

Wim

14-06-2017

Training: MS office

Docenten zijn geduldig en behulpzaam. Je werkt in je eigen tempo en ze staan altijd voor je klaar.ze zijn deskundig en weten waar ze het over hebben.

Gosse

13-06-2017

Training: MS OFFICE EN ONLINE WERKEN

Vriendelijke en behulpzame begeleiding!
Deze mensen hebben veel verstand van de lesstof, en weten dit goed en vriendelijk op de cursisten over te brengen.
Voor mij een zeer geslaagde ervaring!

Willem

12-06-2017

Training: Office 2016: Excel, Word en Outlook, voor gevorderden

Na jarenlang met Office programma's te hebben gewerkt, zonder cursus, ben ik er nu achter gekomen hoeveel meer zinvolle en leuke mogelijkheden er binnen de programma's zijn! Groot voordeel van Trainspot is de flexibiliteit in agendaplanning(dag en tijden), alsmede eigen tempo bepalen. Er wordt geen druk uitgeoefend. Dit werkt/leert zeer prettig, zeker voor een 60+Er! En in een rustige omgeving met een goede koffie en water voorziening. Met dank aan de prettige, deskundige en geduldige docenten! Slechts 1 minpuntje: de parkeerkosten....

Ed

01-06-2017

Training: Office Poweruser

Prima cursus, duidelijk uitgelegd met voorbeelden en film, ook leuk om te doen en te gebruiken.
Ook een geduldige uitleg als je het niet begrijpt

Mirjam

25-05-2017

Training: VBA Intro

prima training, zeer heldere uitleg. voldoende basis voor mij om zelfstandig verder te kunnen met VBA.