Beoordelingen Traiectum Facility

• Eindresultaat 9,1

Jurgen uit: Nieuwegein

09-09-2017

Ervaring met: Tuinaanleg en renovatie

Mooi straatwerk afgeleverd in onze voor- en achtertuin en prettige mensen om mee te werken.

Thea uit: Gorinchem

05-09-2017

Ervaring met: Tuinaanleg en renovatie

Snelle reactie op de aanvraag, duidelijke offerte zonder verborgen kosten. Ik heb de de mannen ervaren als hardwerkende en goed gemanierde jongens die passie uitstralen voor hun vak en bedrijf. Erg blij met het eindresultaat.

Cees uit: Waardhuizen

30-08-2017
9,5

Ervaring met: Tuinaanleg en renovatie

Fijne mensen die weten wat ze doen. Wij zijn blij met het resultaat. Een aanrader

Shant uit: Nieuwegein

11-08-2017
7,3

Ervaring met: Tuinaanleg en renovatie

Ik heb Traiectum Facility positief ervaren en de jongens doen hun werk goed. Het terugkoppelen naar de klant toe ging zo nu en dan wat gestaag en geef deze ook daar als verbeterpunt. Voor de rest wil ze zeker adviseren bij nieuwe klanten die een mooie tuin willen hebben.

Wouter & Karin uit: Nieuwegein

02-08-2017
8,5

Ervaring met: Tuinaanleg en renovatie

We zijn heel blij met het advies dat jullie gegeven hebben. Steeds even checken of het zo goed is en samen afstemmen vonden we heel prettig! Leuk gezellig team ook dat lekker op elkaar is ingewerkt.
En ondanks de regen onze tuin toch netjes bestraat gekregen, we zijn er blij mee!

uit: Hoef en haag

01-08-2017

Ervaring met: Tuinaanleg en renovatie

Super gedaan, een top team!

Chris uit: Sleeuwijk

20-07-2017

Ervaring met: Tuinaanleg en renovatie

Traiectum heeft alles wat ze beloofd hebben waargemaakt en zelfs nog een beetje meer ook. Nette harde werkers. De volgende klus mogen ze ook doen en zal het iedereen aanraden.

Angela uit: Montfoort

01-06-2017

Ervaring met: Tuinaanleg en renovatie, Keramische wand- en vloertegels

Snelle reactie, goede info, prima service en aardige mannen.... Wij zijn blij!

Dave uit: eer

30-05-2017

Ervaring met: Tuinaanleg en renovatie

zeer goed advies en professionele afwerking

Joop uit: Gorinchem

29-05-2017

Ervaring met: Tuinaanleg en renovatie

Vanaf het begin al een goed gevoel, snelle reactie op aanvraag offerte, deskundig advies, flexibiliteit mbt onvoorziene omstandigheden en arbeid door vakmensen verricht. Al met al zeer tevreden van begin tot het eind van het project