Beoordelingen TradersOnly

• Deskundigheid 8,9

Dirk uit: Baarn

22-02-2019

Product: Aandelen

Ik ben te weinig op het platform (1x per jaar) om er handig mee om te gaan. De indruk die ik heb is prima

21-02-2019

Ben altijd goed behandeld, afgezien van actief aanbod aan mij van cijferlijsten welke nodig zijn voor bepaalde activiteiten. Het jaaroverzicht heb ik altijd keurig ontvangen. T.g.v. te veel hooi op mijn vork heb ik jullie nogal verwaarloosd Sorry !

Rene uit: Schiedam

21-02-2019

Wordt altijd snel en goed geholpen bij vragen

Sjaak uit: Wanroij

14-02-2019

Snelle service

Willy uit: Lommel Belgiƫ

11-02-2019

Product: Aandelen

Goed antwoord om dividenden te vinden voor aangifte personenbelastingen

Maarten uit: KATWIJK ZH

06-02-2019

Product: Aandelen

Vraag over kosten SHA wereldbetaling.

Ben uit: Borne

04-02-2019

Product: Aandelen

Ik had een vraag over de layout van het scherm n.a.v. een videocursus die ik bekeek en ben prima geholpen.

Majella uit: Groningen

25-01-2019

Product: Aandelen

Altijd weer bijzonder snel contact en deskundige hulp, wanneer ik daar behoefte aan heb. Geeft een veilig en ontspannen gevoel: bedankt!

Maarten uit: KATWIJK ZH

18-01-2019

Product: Aandelen

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn problemen bij Traders door de klantendienst. Ik blijf er wel bij dat ik erg veel problemen ondervond om bij mijn gegevens te komen. In plaats van direct mijn portefeuille en rekening te zien kwam er een ellenlange buitenlandse site waarop ik allerlei vragen moest beantwoorden. Op een gegeven moment kwam ik geen steek verder. Dit is ook de reden dat ik mijn account heb opgeheven. Ik vraag me af waarom ik niet gewoon direct bij mijn gegevens kwam zoals dat bijvoorbeeld bij De Giro wel kan. Ik kan daarom helaas geen ja invullen bij de vraag beveelt u TradersOnly aan.

Tom uit: Best

15-01-2019