Beoordelingen Traas Ongediertebestrijding

• Flexibiliteit 8,5

Sandra uit: Hillegom

18-08-2017

Vestiging: Traas West Nederland

Hans van Ruijven heeft het moeilijk bereikbare wespennest op ons dak vakkundig bestreden.

T. uit: Mildam

4,3

Vestiging: Traas Noord-Nederland (Allard Westra)

15-06-2017 bij ons geweest voor het bestrijden van mieren
Nu drie weken later hebben we op de zelfde plaatsen op nieuw last van mieren.
Traas gebeld (Dhr.B.H. Bouman) Gaf direct aan dat er geen sprake was garantie op de behandeling ( heeft dit bij het eerste bezoek nooit gemeld.), wilde wel weer komen maar moest opnieuw het volledige bedrag € 130.00 aftikken met de mededeling dat ook na deze behandeling er geen garantie gegeven werd.
Ben teleur gesteld en zal deze firma ook niet aanbevelen. Ook het bezoekersrapport is onvolledig ingevuld.

Eline uit: Tilburg

Vestiging: Traas Midden-Brabant (Kees Bruers)

Wij hadden een duivennest op ons balkon. Ik de avond had ik een informatieformulier opgestuurd. De volgende ochtend om 9uur werd ik al gebeld en om 10uur had Kees al tijd om even te komen kijken. Hierna is hij dezelfde dag nog terug gekomen met net, helaas waren de duiven toen weggevlogen. We hadden afgesproken dat we zouden laten weten als de duiven weer op hun broedplek zaten, dan kwam Kees zo snel mogelijk. Dat was gelukt! Super vriendelijk en behulpzaam en we zijn geholpen voor een klein prijsje

Puck uit: Tilburg

Vestiging: Traas Midden-Brabant (Kees Bruers)

Direct geholpen toen we het nodig hadden. Heel vriendelijk personeel en ontzettend blij met deze snelle, vriendelijke service!

Michelle uit: Tilburg

Vestiging: Traas Midden-Brabant (Kees Bruers)

Super goed en snel geholpen! Wat was dat enorm fijn! Kees kon meteen langskomen, top! Wij zijn enorm tevreden

Kirsten uit: Tilburg

Vestiging: Traas Midden-Brabant (Kees Bruers)

Erg snelle en goede service, goede prijs en vriendelijk persoon die kwam helpen. Een dag na het eerste contact waren de dieren (duiven) al gevangen en ergens anders losgelaten. Erg tevreden met deze snelle en goede service.

Familie

19-05-2017

Vestiging: Traas West Nederland (Hans van Ruijven)

Vanwege een oud huis met veel kieren hadden wij last van muizen. Na een jaar lang alles zelf een keer te hebben geprobeerd hebben we professionele hulp ingeschakeld. Hans van Ruijven heeft ons erg goed geholpen en we waren binnen twee weken van alle muizen af. Hans hield daarbij ook rekening met onze woonsituatie welke onder andere bestaat uit kleine kinderen. Ik kan Hans u van harte aanbevelen. Hij is goed bereikbaar, behulpzaam en maakt de klus zeker af. Bedankt nogmaals Hans.

Frank uit: Kamperland

17-05-2017
9,7

Vestiging: Traas Zuid-West Nederland (Peter Traas)

Kundig en vriendelijk

Jaap uit: Middelburg

16-05-2017

Vestiging: Traas Zuid-West Nederland (Peter Traas)

Periodiek word alles gecontroleerd en dat gebeurd dan ook altijd !

Marc uit: Venlo

15-05-2017

Vestiging: Traas Limburg (Roy Ewalts)

Kundig personeel, beleefd en vriendelijk en altijd rekening houdend met onze werksituatie!