Beoordelingen Topcontainer

• Prijs-/kwaliteitsverhouding 8,1

T uit: Waalwijk

06-01-2017

Ervaring met: Afvalcontainers

Fijn, snel en niet duur!

Wiesjaal uit: Breda

14-12-2016

Ervaring met: Afvalcontainers

Ideale site voor het huren van een container!

Maarten uit: Breda

14-12-2016

Alles top geregeld!

Diana uit: De Moer

08-11-2016

Ervaring met: Afvalcontainers

Fijn en snel geholpen. Aanvraag container en levering was snel geregeld. Voor wat betreft het ophalen zou het wat mij betreft iets handiger kunnen op de site, maar de vriendelijke en behulpzame medewerkers maken veel goed. Ook een compliment voor de snelle reactie!

Chris uit: Breda

05-10-2016

Ervaring met: Afvalcontainers

Snelle en correcte service. Voor herhaling vatbaar

Arthur uit: Oosterhout

05-10-2016
5,0

Ervaring met: Afvalcontainers

Eerlijk is eerlijk. Brengen ging niet goed maar ophalen ging prima op het door mij aangegeven tijdstip.

Dominique uit: Breda

03-10-2016

Ervaring met: Afvalcontainers

Alles perfect, containers op juiste tijden geleverd, goed telefonisch bereikbaar en vriendelijk te woord gestaan .goede prijs. Makkelijke website, nu voor de 2e keer besteld, erg tevreden. Is het echt zo? Jazeker! Groetjes een tevreden klant!

Gert uit: Breda

01-10-2016
8,2

Ervaring met: Afvalcontainers

Makkelijk en snel te bestellen! Erg tevreden over de levertijd container kwam op het afgesproken moment en ben netjes geholpen! Erg tevreden dus en zou zeker weer een container bestellen via deze website

Arthur uit: Oosterhout

30-09-2016
2,5

Ervaring met: Afvalcontainers

Container wordt om 16 uur geleverd en niet op afgesproken tijdstip tussen 7 en 12. Als ik bel om deze klacht te bespreken krijg ik alleen te horen 'we hadden zieken, kan gebeuren'.
Valt dus niet mee te plannen.

AJ uit: Tilbirg

05-09-2016
2,8

Ervaring met: Afvalcontainers

IK had een container besteld op 3 sept in de ochtend en hij komt om 15.00 uur aan kakken .
dan meld ik hem af dat hij opgehaald kan worden op 5 sept in de ochtend en hij staat er 6 sept nog ,weer maar afmelden dan dit is gewoon kut.
ik ben erg ontevreden zodat jullie werken