Beoordelingen Topcontainer

Maurice uit: Oosterhout

22-05-2018
9,6

Ervaring met: Afvalcontainers

Ik heb op vrijdagavond na 12 uur een container besteld voor de maandag erop maar bedacht me na het bestellen dat zaterdag beter zou zijn. Ondanks dat ik hier laat mee was een mailtje gestuurd. Op zaterdagochtend kreeg ik een mail dat hij die dag geleverd zou worden. Om 10 uur stond de container voor de deur. Top service!!!

Bindert uit: Ulvenhout

09-01-2018

Ervaring met: Afvalcontainers

Containers kunnen op korte termijn worden geplaatst en ook weer opgehaald. Tevens ook een zeer goede klantenservice. Erg tevreden!

Jacco uit: Oisterwijk

17-12-2017
9,6

Ervaring met: Afvalcontainers

4 containers besteld, alle containers de volgende dag geleverd of er werd netjes gebeld i.v.m. de sneeuw of het een dag later mocht. Het enige minpunt is dat je telefonisch niet een afspraak kunt plannen maar alleen via de website. prima bedrijf, zeker aan te bevelen.

Kitty uit: Etten-Leur

27-10-2017
4,8

Ervaring met: Afvalcontainers

In totaal 4 containers besteld voor in totaal meer dan 1.000 euro. Topcontainer cq van den Noort levert en haalt op wanneer ZIJ dst willen. Meestal een aantal dagen wachten, dus nix binnen 24 uur. Ook werd de ene keer een ligbad meegenomen de andere keer liet men het gewoon staan. Ook bellen ze dan niet even aan wat de bedoeling is. Dus alsnog een aanganger moeten huren om zelf het bad af te voeren. Ook wordt je niet teruggebeld als jie bierom vraagt. Totaal niet klantgericht.

andre uit: kaatsheuvel

P uit: Maastricht

29-09-2017
7,6

Ervaring met: Afvalcontainers

Firma doet wat het beloofd!

M. uit: Bavel

29-09-2017

Ervaring met: Afvalcontainers

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Alleen jammer dat de container, ondanks onze plaatsvermelding, voor het huis van de buren werd geplaatst... Gelukkig zijn die niet zo moeilijk.

Arnold uit: Tilburg

25-09-2017

Ervaring met: Afvalcontainers

Op feestdag container wissel besteld, dag na feest dag voor 12 uur geleverd .dat is echt TOP service.

Kitty uit: Etten-Leur

25-09-2017

Ervaring met: Afvalcontainers

Prijs/kwaliteit is erg goed.
Enige minpunt is dat je een aantal dagen moet wachten tot de container geplaatst wordt ondanks dat je op de website kunt aangeven dat je de container de volgende dag bezorgd wilt hebben.