Beoordelingen EPV Van Riemsdijk Top Movers

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Binnendienst totaalbeoordeling 9,2
  • Administratie totaalbeoordeling 8,9
  • Prijs/ kwaliteitverhouding totaalbeoordeling 8,7

22-11-2017

Positieve ervaring:
Zeer tevreden, dit bedrijf is zeker aanrader voor iedereen.

Martin uit: Eemnes

22-11-2017
9,8

Ik beoordeel als: Overheid (Rijk/provincie/gemeente)

Positieve ervaring:
Tot zover goede prestatie en flexibiliteit.
Afrekening nog niet plaatsgevonden

Justin uit: Amsterdam

14-08-2017
7,8

Positieve ervaring:
Al Jaren met plezier aan werk met Topmovers, van Riemsdijk.

Verbeterpunten:
De onderderlinge verschillen binnen de groep zijn erg groot. De kwaliteit van de verhuizing hangt erg samen met welke personen er toegewezen zijn aan het project. Er zijn een aantal toppers, maar een deel van de groep moet nog sterk groeien.

Kitty uit: Amsterdam

27-10-2016

Positieve ervaring:
Stuk voor stuk vriendelijke, beleefde en hardwerkende mannen die met heel veel zorg met alle spullen omgingen
Verhuisbakken ipv dozen is een enorme verbetering.

Karin uit: Amsterdam

23-09-2016

Positieve ervaring:
Er kan snel geschakeld worden en er wordt zoveel mogelijk met wensen van de opdrachtgever rekening gehouden.
Het bedrijf maakt gebruik van voldoende vakbekwaam en keurig personeel. Er wordt heel hard gewerkt en zonder schade te veroorzaken.
Er wordt geheel conform de gemaakte afspraken gewerkt qua planning en zoveel mogelijk aan de wensen van de opdrachtgever tegemoet gekomen.

Verbeterpunten:

De commercieel manager had op de offerte een logo van de opdrachtgever geplaatst . Dit was echter een logo van een andere instelling. Aangezien ik de offerte van te voren inzag is deze fout hersteld voor de opdrachtgever deze onder ogen had gekregen. Dat had geen goede betrouwbare indruk gemaakt.
Het is mij, als coördinator verhuizing voor de opdrachtgever, niet écht duidelijk geweest wie de voorman was, aangezien de projectleider vrijwel steeds aanwezig was.
Gevraagd was om op de locatie Bos en Lommer alles in te pakken in plastic i.v.m. bouwstof en dat is niet geheel zorgvuldig gedaan, er waren veel gaten en kieren in de plastic afdekking en veel plastic ging al direct weer los. Dat heeft niet erg goed gewerkt.

Machteld uit: Amsterdam

11-08-2016

Coen uit: Amsterdam

25-07-2016
7,8

Goed werk geleverd!

Bestickering computers lieten los,
Hier en daar een doosje op de verkeerde plek.

Wiebe uit: Naarden

06-06-2016

Positieve ervaring:
Dhr Keijzer kwam langs voor de offerte en wist na een ronde van een uur, buiten de historie van een aantal aanwezige meubelen een offerte te maken die dusdanig paste dat elke andere offerte verbleekte. Daarna is de heer Dalemans als projectleider aangewezen, mocht men nog enige stress of zorgen hebben, dan neemt Dhr Dalemans die direct weg. Deze heren doen hun werk kundig en weten waar ze het over hebben, dan de voorman, tijdens de verhuizing, Tom: preciezer dan Tom zijn ze er denk ik weinig in de verhuisbranche. Al met al zijn wij meer dan tevreden.