Beoordelingen Van Riemsdijk Top Movers (EPV)

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Binnendienst totaalbeoordeling 8,8

Stefan uit: Ouderkerk aan de Amstel

08-04-2019
9,7

Positieve ervaring:
Het is voor Loetje Groep BV gewoon de verhuizers en logistiek partner in tijden van nood. :)

Verbeterpunten:
In alle eerlijkheid 1x en dat is ipv die oude bende van MAN vrachtwagens mooi DAF's Euro 6 :) :) Serieus: zal het echt niet weten.

Bram uit: Amsterdam

26-03-2019

Ik beoordeel als: Overheid (Rijk/provincie/gemeente)

Rob uit: Mijdrecht

28-11-2018
9,9

Ik beoordeel als: Kantoor

Positieve ervaring:
Mijn eerdere ervaringen met Van Riemsdijk waren al heel goed. Maar ook dit project is gewoon weer vlekkeloos verlopen. Alles conform planning. Van Riemsdijk neemt je echt alle zorgen uit handen.

Roderick uit: Amsterdam

09-10-2018
8,2

Positieve ervaring:
Alles zoals afgesproken. Goed geregeld.

Verbeterpunten:
Prijs blijf ik hoog vinden. Wij hadden een vrij simpele verhuizing. 2/3 van de vrachtauto bezet etc...

Bert uit: Zwolle

29-06-2018
9,7

Ik beoordeel als: Particulier

Positieve ervaring:
Wij hebben op 24 april 2018 een super verhuizing gehad van Hoofddorp naar Zwolle. 's morgens om 7.15 uur in Hoofddorp begonnen en voor 9.00 uur was alles al gedemonteerd en ingeladen, 's middag om 13.30 was alles in Zwolle al weer uit geladen en gemonteerd en op z'n plaats gezet. Mensen super bedankt voor de goede en snelle service.

Naomi uit: Amsterdam

24-05-2018

Positieve ervaring:
De verhuizing liep zeer voorspoedig. We zijn ontzettend tevreden en blij hoe het is gegaan. Een grote zorg voor ons was het verhuizen van en opnieuw opbouwen van de serverruimte. Dankzij de inzet van externe Frits en zijn team is dit ook soepel verlopen. Bedankt allen!

Geen

marieke uit: amsterdam

15-05-2018
5,1

Ik beoordeel als: Particulier

Positieve ervaring:
De mannen ter plekke werken keihard en zorgvuldig en weten echt van aanpakken. Binnen 3.5uur was mijn gehele inboedel vanuit een appartement ingeladen. Ook uitladen geschied snel en zorgvuldig

Verbeterpunten:
Zodra je spullen in de verhuiswagen staan en blijkbaar meer dan vooraf ingeschat krijg je een zeer naar telefoontje met de mededeling dat je 50% extra moet betalen omdat ze anders je spullen buiten voor de deur op straat zetten. Schofterige toon en functionele agressie om extra geld te verdienen. Verschrikkelijk en onnodig! Vooraf verteld dat ze met 4 man kwamen ..terwijl er 3 kwamen opdagen. Er zou een lift geregeld worden(10x naar gevraagd in mails en stond ook op offerte) maar ook die werd pas na flinke discussie geleverd.

Bianca uit: Amsterdam

06-04-2018

Ik beoordeel als: Kantoor

Positieve ervaring:
Verhuizers waren zeer relaxed en meedenkend. Lift heeft het bijna 3 uur niet gedaan. Zijn gaan kijken wat allemaal wel alvast kon gebeuren.

Verbeterpunten:
Verhuizers hadden een andere briefing gehad die was afgesproken. Kon ter plekke allemaal afgestemd worden uiteindelijk.

Hester uit: Amsterdam

15-12-2017

Positieve ervaring:
Echt een Top verhuisbedrijf. Denken mee voor de beste en snelste oplossing.

22-11-2017

Positieve ervaring:
Zeer tevreden, dit bedrijf is zeker aanrader voor iedereen.