Beoordelingen Holwerda Top Movers

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Verwachting waargemaakt 8,9

Marij uit: Amersfoort

11-03-2019
6,7

Verbeterpunten:
De procedure voor verzegelen werd niet gevolgd.
OP 31 december was het verhuisteam te weinig professioneel bezig en onnodig lang bezig. Het leek dat iedereen meer bezig was met de vrije dag die zou volgen. Als een goed samengesteld team niet lukt op zo'n dag, spreek het dan niet af.
De container zwiepte enorm met afladen. Er kwam een dressoirtje beschadigd uit. Dit werd meteen geweten aan het feit dat het doorgezakt zou zijn. Dat vond ik erg vervelend ik denk dat het niet goed vast stond. Het is wel direct enigzins hersteld, maar er is geen duidelijke info gegeven over schadevergoeding of nagebeld.
De spullen voor de vliering zijn niet meer op de vliering gezet, nadat ze op een plek verzameld waren. Dat is mij op dat moment ontgaan, maar had iemand van het team moeten signaleren.
Ik had soms het gevoel dat er misbruik werd gemaakt van onze vriendelijke houding. Bv. vonden ze het heel normaal dat ik voor koffie zorgde, die ik bij de buren moest halen omdat alles al ingepakt was. Terwijl je met dat soort dingen op zo'n dag juist niet bezig wilt zijn.
Ik wilt mensen niet hoeven aanspreken, ik verwacht dat ze zelf professioneel handelen.

Karin uit: Lelystad

24-02-2019
5,5

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag

Pluspunten:
Zoveel dingen kwamen beschadigd uit bolletjes plastic. chrome vaas twee keer beschadigd door dat ze vochtig gestaan hebben lijsten en spiegel beschadigd. Beeld die jullie ingepakt hebben is stuk af! Nee jullie hebben veel beloofd maar ik hoor niets meer van jullie over de spullen zoals het beeld en spiegel. De muren zitten strepen op door jullie verhuizers heel jammer allemaal. Had beter van jullie gehoord en verwacht. Zeke4 omdat jullie mijn man nog kenden van vroeger die voor de verhuizing is komen te overlijden.

Verbeterpunten:
Schade oplossen inpakkers moeten wel lijstendoos meenemen als ze komen. Doordat jullie zoveel beschadigd hebben zal ik jullie nooit meer adviseren bij anderen. Je mag toch verwachten als jullie afspreken dat jullie spullen voor de klant inpakken het goed gebeurd! Hoop dat jullie alsnog mijn schade oplossen.
Vriendelijke groet

Karin Boertien-Visser
Horst 20-55
8225LX Lelystad

Henny uit: Nij Altoenae 9072AM

22-02-2019

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
100%

Paul uit: Lelystad

21-02-2019

Marcel uit: Almere

8,5

Ik heb beoordeeld als: Particulier

Ik ben: vaker klant geweest

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
Op initiatief verhuizer oud tapijt i.v.m. te vereachten modder meegenomen.

Verbeterpunten:
- Jonge verhuizers nog wat beter leren nadenken; bijvoorbeeld geen stapel kastschappen op een draaiende bureaustoel neerleggen. (Enkele planken zijn nu beschadigd doordat ze natuurlijk van de stoel vielen.)
- Als er bij kastmontage onderdelen overblijven, dan kijken waar die horen en indien nodig opnieuw beginnen. Niet achterlaten zonder wat te zeggen, zodat klant alsnog de kast weer moet de- en monteren om het helemaal goed te krijgen.
- Het is wel heel toevallig dat zowel demontage als montage op het geoffreerde maximumbedrag uitkwamen. Als men aangeeft wanneer men begint en klaar is, wordt er een eerlijke prijs gerekend, maar belangrijker: geeft dat de klant niet het gevoel dat hij teveel betaalt.

Petra uit: Amerongen

Alie uit: Almere

Ik ben: eerste keer klant

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice

jinny uit: Zeewolde

6,2

Verbeterpunten:
Geen communicatie geweest dat er kosten verbonden waren voor aanrijtijden. Hierdoor viel verhuizing een stuk duurder uit. Verhuizers hebben wasmachine niet met transport bouten vastgezet en hier ook niet om gevraagd. Hierdoor extra kosten gehad voor een monteur om de wasmachine weer goed te zetten.

Jaco uit: BUSSUM

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
Deskundige aanpak. Voorzichtig met duur antiek. Professioneel.
En uiteindelijk hadden wij meer te verhuizen dan afgesproken maar daar werd geen punt van gemaakt.

Marten uit: Lelystad

19-10-2018