Beoordelingen EPV Holwerda Top Movers

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Binnendienst totaalbeoordeling 8,6

17-04-2018
9,5

Ik beoordeel als: Kantoor

Positieve ervaring:
Er werd vanaf het begin goed meegedacht wat ook tot uitdrukking kwam in de verhuizing. Vanwege de vriendelijkheid van de verhuizers was men ook meer bereid mee te helpen waardoor alles nog sneller verliep. Top gedaan!

14-04-2018

Amber uit: Almere

13-04-2018

Positieve ervaring:
Fijn dat onze spullen droog en op kamertemperatuur opgeslagen konden worden.

Verbeterpunten:
Wel vonden wij de opslag en de uitlevering erg duur.

Clara uit: Amersfoort

9,5

Alles soepel verlopen

Verbeterpunten:
Koste veel tijd en daardoor iets duurder uitgevallen dan ik hoopte

Tako uit: Almere

Positieve ervaring:
Ga zo door met Uw services

Martin uit: Lelystad

uitstekend; geen enkele kritiek

Richard uit: Almere

Positieve ervaring:
een enthousiaste groep verhuizers. Met heel veel plezier werd de verhuizing uitgevoerd. Heel positief allemaal.

Verbeterpunten:
geen verbeterpunten. Zo doorgaan.

Peter uit: Almere

7,8

Positieve ervaring:
Vriendelijke medewerkers van de 'verhuisploeg' en de medewerker die onze meubels moest demonteren en monteren. Keurig op tijd gestart en de verhuizing is in 1 dag afgerond

Verbeterpunten:
Tijdens de verhuizing is een glazen tafel van Gispen onherstelbaar beschadigd. Een verhuizer heeft deze gestoten tegen de laadklep van de verhuiswagen. Het is duidelijk vooraf te zien dat het een kwetsbaar voorwerp is. Hier zou zorgvuldiger mee moeten worden omgegaan. Daarnaast is een zijwand van een wandmeubel van Pastoe beschadigd en ontzet. De zijwand staat krom en een aantal plankendragers zijn uit het materiaal getrokken waardoor deze niet meer goed kunnen worden vastgezet. Mogelijk is dit ontstaan doordar er zware spullen op de kast hebben gerust gedurende het transport. Ik zal nog moeten onderzoeken of deze zijwand door de meubelfabrikant in de juiste kleur opnieuw kan worden geproduceerd.
Tot slot moet ik constateren dat bij meerdere kasten schroeven/bouten ontbreken en deuren/laden niet goed zijn vastgezet. Naar mijn mening ligt dit niet zozeer aan de monteur, maar het feit dat hij gedurende bijna 12 uur vrijwel het gehele de- en montagewerk alleen moest doen. Ik kan mij voorstellen dat de vermoeidheid dan toeslaat. Omdat er vooraf goed is geïnventariseerd welk montagewerk bij onze verhuizing moest worden gedaan, is het wellicht beter deze taak door twee man te laten uitvoeren.

A.A.M.

22-03-2018

Positieve ervaring:
Zeer vakkundige en prettige verhuizers. Correct en beleefd.

Verbeterpunten:
Inplanner had wijziging verhuisdatum naar een dag eerder niet in de agenda verwerkt. Bij toeval belde ik daar een week voor verhuizing over. Was een drama geweest als ik niet gebeld had.

Angelique uit: Zeewolde

19-03-2018

Positieve ervaring:
Dank je wel voor de snelle service