Beoordelingen EPV Holwerda Top Movers

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Binnendienst totaalbeoordeling 8,5

GC uit: Almere

12-02-2018
8,5

Positieve ervaring:
De verhuizers zijn exact op tijd begonnen en na instructie over hoe wat en waar werden aanwezige mannen op verschillende plekken verdeeld door huis. Allen waren zo vriendelijk en werkten zo zorgvuldig en ging voorzichtig met meubelair om. Alles ging ik overleg, dit was heel fijn.
Dag 1 inladen ging perfect en verliep voorspoedig en alles volgens voorafgepland (zoals alvast bed enz van een slaapkamer eerste dag naar nieuwe woning brengen en over dag 2 het uitladen ben ik ook zeer tevreden.
Zeer goed gemutste en leuke en sterke verhuizers waardoor ik aan de verhuizing een goed gevoel en ervaring heb overgehouden. Nogmaals bedankt!

geen

Kim uit: Amersfoort

12-02-2018
8,5

Positieve ervaring:
Heel blij met de vakkundige ondersteuning van de heren die onze verhuizing hebben vormgegeven! Naast het niet zelf hoeven sjouwen, hielpen de heren ook mee met het soepel laten verlopen van de hele verhuizing en stond alles aan het eind van de dag keurig in elkaar op zijn plek. Dingen waar wij nog niet aan gedacht hadden werden voorgesteld of gevraagd, en geen negativiteit opgemerkt. Bedankt voor deze goede verhuis-ervaring heren!!

Kessy uit: Almere

15-01-2018

Positieve ervaring:
Wij hebben een perfecte verhuizing gehad!

Hans uit: Bussum

04-01-2018

Positieve ervaring:
Deskundig advies. Bekwaam personeel. Vriendelijke directie. Stipt op tijd aanwezig en exact op tijd kantoor leeg opgeleverd. Overall professioneel. Klein voorbeeldje: supervoorzichtig met zware vrachtwagen de stoep op gereden om zo de stoeprand niet te beschadigen. Holwerda maakt van verhuizen een feest.

Verbeterpunten:
Sorry, maar zelfs als ik ultra-kritisch nadenk kan ik geen verbeterpunten vinden. Kort samengevat; wij zijn een zeer tevreden klant. Chapeau Holwerda, jullie zijn echt Top Movers!

Claartje uit: Almere

Olav uit: Almere

11-12-2017

Ik beoordeel als: Kantoor

Positieve ervaring:
De verhuizing is precies gegaan zoals we hadden afgesproken. alles binnen de tijd ondanks wat variabelen aan onze kant. Prima service en uitstekende dienstverlening

Verbeterpunten:
ik zou ze niet weten te bedenken.