Beoordelingen Harrie van Erp Top Movers (EPV)

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Binnendienst totaalbeoordeling 8,3

23-12-2014
6,1

Ik beoordeel als: Kantoor

Positieve ervaring:
Mijn enigste positieve ervaring is dat het meubilair dat naar een ander kantoor moest op tijd weg was.

Verbeterpunten:
De interne verhuisbewegingen waren slecht gecoordineerd. Je moest er als klant continue bij zijn om aanwijzingen te geven. Zelfs mee aanpakken. Er werd gezucht en gepuft als er iets verzet moest worden wat iets zwaarder was dan een doos. Om 12:00 uur stond iedereen voor de deur om het pand in Heesch te verlaten, halsoverkop moesten wij met 2 man van onszelf het pand oor om te kijken of er nog iets moest gebeuren. Tekeningen lezen die op verschillende plekken bevestigd waren werden nauwelijks gelezen.

Theo uit: Waardenburg

16-12-2014
6,6

Reactie, oplossing en offerte

Verbeterpunten:
Planning; verhuisteam was niet op de hoogte van avond werkzaamheden.
Zorgvuldigheid: de PC spullen werden niet altijd zorgvuldig in de daarvoor bestemde bakken geplaatst.
Ervaring en kennis: het verhuisteam was in zijn geheel niet bekend met het verhuizen van servers en serverrack. Er was wel de verwachting gewekt dat ze dat wel zouden moeten zijn. In plaats daarvan kregen wij te horen, dat wij de specialisten op dat gebied moesten zijn. Dat klopt natuurlijk niet.

Theo uit: Oss

25-11-2014
7,5

Ik beoordeel als: Onderwijsinstelling

Positieve ervaring:
De verhuizing is soepel en snel gegaan. Waardering ook voor het meedenken van de verhuizers.

Verbeterpunten:
Voor mij zijn de verschillende geledingen binnen de organisatie niet duidelijk. Ik weet eerlijk gezegd niet in de aanloop met welke functies ik van doen heb gehad.

Miriam uit: Oss

21-11-2014
6,2

Ik beoordeel als: Kantoor

Positieve ervaring:
Snelheid waarmee dozen ed gebracht zijn. Ook het plaatsen van de lift verliep goed.

Verbeterpunten:
Vriendelijkheid verhuizers. Drinken veel koffie. Er staat nu nog steeds een grijze grote bak en dozen die opgehaald moeten worden. Verhuizing was 5 september.

Bert uit: Oss

Positieve ervaring:
Prettige samenwerking. Goede voorbereiding vooraf. Hard werkende verhuizers die uiterst vriendelijk zijn!

John uit: Oss

7,9

Ik beoordeel als: Overheid (Rijk/provincie/gemeente)

Positieve ervaring:
We werken al jaren lang samen..

Rene uit: Venlo

Positieve ervaring:
van Erp is een zeer betrouwbare partner. Met een flexibele en vriendelijke houding is de verhuizing prima verlopen!

Rob uit: Oss

16-04-2014
6,9

Positieve ervaring:
Flexebiliteit mbt tot het opschalen probleemoplossend vermogen

Verbeterpunten:
De persoonlijke veiligheid en de communicatie van de verhuizers men geeft niet hetzelde antwoord als de planning.
Het is nogal afhankelijk wie er op ons account zit.
Graag wil ik over de beoordeling wel even een uitleg geven.

Arnold uit: Oss

26-03-2014
7,9

Positieve ervaring:
Komen na wat er gevraagd/beloofd wordt.

J.W. uit: Eindhoven

19-03-2014