Beoordelingen Tolkamp Keukens

Arnold uit: Aalten

23-07-2018

We kregen een goed advies, met bijbehorend ontwerp en een gedetailleerde offerte. Dat gaf vertrouwen, en dat vertrouwen is bij levering en montage niet beschaamd, we hebben een prachtige keuken!

Rogier uit: Aalten

09-07-2018

We zijn vriendelijk ontvangen in de showroom en er werd goed geluisterd naar onze wensen.
Onder het genot van een kop koffie werden de opties besproken en werden wij voorzien van advies.
de keuken is vakkundig gemonteerd en afgewerkt.
We zijn zeer tevreden over Tolkamp en zullen dit een ieder aanraden!

Hans uit: 's-Heerenberg

24-05-2018

Wij zijn uiterst tevreden over de service van Tolkamp Keukens. Bij de aankoop is ruimschoots de tijd genomen om uit te zoeken wat bij ons past. Bij de installatie is alles ook soepel en naar wens verlopen. Ook de "nazorg" in de vorm van kookdemo's is uitstekend.

Willy uit: Groenlo

07-05-2018

Goede voorlichting, goede kwaliteit keuken, goede installatie service, goede nazorg en service.
Er word een avond georganiseerd om te leren omgaan met de oven's. Goed initiatief. Kortom : dik tevreden.

Hans uit: Winterswijk

01-05-2018

Onze 10 jaar oude vaatwasser deed het niet meer. Het probleem werd snel en vakkundig opgelost door een zeer vriendelijke monteur.

28-04-2018

Nebreg uit: Aalten

25-04-2018

Onze nieuwe open keuken moest aan hoge eisen voldoen. Mooie duurzame materialen, een tijdloos ontwerp en integratie met het overige interieur. Tolkamp Keukens heeft ons in alle opzichten perfect begeleid bij deze zoektocht.
Om te beginnen houdt men bij Tolkamp van een uitdaging, zoals onze scheve muren. Tolkamp biedt meer dan voldoende keus en kwaliteit staat voorop. De keuken is met de grootste precisie geplaatst. Het grootste compliment is de begeleiding bij het ontwerpen. De adviezen van Tolkamp zijn gestoeld op vakmanschap en veel ervaring, dat merk je duidelijk. Meerdere bezoeken aan huis om te zorgen dat een perfect eindresultaat wordt bereikt, is bij Tolkamp vanzelfsprekend.

Eddie en Dinie uit: Winterswijk

20-04-2018

Onlangs (2017) hebben wij ons nieuwe huis geheel verbouwd. In ons vorige huis hadden wij ook een keuken van Tolkamp Keukens en dat reeds jaren tot volle tevredenheid. Dus was de keuze in 2017 niet zo moeilijk: wij gaan weer voor Tolkamp Keukens: zeer gedegen voorbereiding, verkenning van het huis, inmeten en het maken van foto´s, het bespreken van onze wensen en het geheel vervolgens laten vertalen in een voorstel-tekening in 3d-weergave, met daarbij een zeer goede en duidelijke specificatie van de kosten, inclusief apparatuur. Tolkamp Keukens denkt hierbij uitstekend mee in de mogelijkheden en is zeer creatief in het zo optimaal mogelijk gebruik maken van de beschikbare ruimte. Ook het plaatsen van de keuken geschiedt met zorg en aandacht, waarbij ook tijdens de montage nog ruimte is voor de meest optimale afwerking van het geheel. Met name de verrassende ideeën en adviezen alsmede de nazorg hebben wij als zeer prettig ervaren. Het gehele team van Tolkamp Keukens willen wij bedanken voor de bijzonder prettige samenwerking. Kortom, voor een goede en mooie keuken bevelen wij Tolkamp Keukens aan.

Erica uit: Winterswijk

20-04-2018

Top service!!!
Afspraak snel gemaakt, weinig wachttijd.
Richard is echte top vakman!!
Zegt het voort!!!!
👌👍

H uit: Rekken

12-04-2018

Afspraken worden nagekomen . Nooit is iets te veel . Na 5 jaar nog steeds super blij met onze keuken .