Beoordelingen Tolkamp Keukens

Eddie en Dinie uit: Winterswijk

20-04-2018

Onlangs (2017) hebben wij ons nieuwe huis geheel verbouwd. In ons vorige huis hadden wij ook een keuken van Tolkamp Keukens en dat reeds jaren tot volle tevredenheid. Dus was de keuze in 2017 niet zo moeilijk: wij gaan weer voor Tolkamp Keukens: zeer gedegen voorbereiding, verkenning van het huis, inmeten en het maken van foto´s, het bespreken van onze wensen en het geheel vervolgens laten vertalen in een voorstel-tekening in 3d-weergave, met daarbij een zeer goede en duidelijke specificatie van de kosten, inclusief apparatuur. Tolkamp Keukens denkt hierbij uitstekend mee in de mogelijkheden en is zeer creatief in het zo optimaal mogelijk gebruik maken van de beschikbare ruimte. Ook het plaatsen van de keuken geschiedt met zorg en aandacht, waarbij ook tijdens de montage nog ruimte is voor de meest optimale afwerking van het geheel. Met name de verrassende ideeën en adviezen alsmede de nazorg hebben wij als zeer prettig ervaren. Het gehele team van Tolkamp Keukens willen wij bedanken voor de bijzonder prettige samenwerking. Kortom, voor een goede en mooie keuken bevelen wij Tolkamp Keukens aan.

Erica uit: Winterswijk

20-04-2018

Top service!!!
Afspraak snel gemaakt, weinig wachttijd.
Richard is echte top vakman!!
Zegt het voort!!!!
👌👍

H uit: Rekken

12-04-2018

Afspraken worden nagekomen . Nooit is iets te veel . Na 5 jaar nog steeds super blij met onze keuken .

Patricia uit: Winterswijk

12-04-2018

Wij waren erg enthousiast over het 3D ontwerp; het was precies zoals wij het voor ogen hadden. Het advies van Erik was om ook de bijkeuken in dezelfde stijl aan te passen. Het resultaat is prachtig geworden !
Wij zijn er erg blij mee.

Ria uit: Winterswijk

15-03-2018

Heel fijn personeel, eerlijk, behulpzaam en staan voor wat ze beloven.
Heel snel en kundig reageren zij op eventuele vragen en als er iets is, zijn ze er binnen 24 uur om u te helpen.
Zeer goede service, dus kortom ik kan ze van harte aanbevelen!

Janette uit: Winterswijk

15-03-2018

Een mooi bedrijf. Veel keus maar bovenal professionals. Zowel technisch als wel meedenkend in stijl en design. Daarbij betrouwbaar. Afspraak is afspraak.

Winny uit: Winterswijk

28-02-2018

Een bedrijf waar men door goed luisteren naar de klant tot soms een geheel verrassend eindresultaat komt!
En waar van ontwerp tot montage (service) de lijntjes kort zijn!