Beoordelingen ToetsJeKennis.nl

09-05-2019
4,4

Gevolgde training: VCA Vol

Opmerking training: .

Bij bepaalde vragen ontbreken afbeeldingen, waar de vraag juist op gericht is en waardoor je de vraag niet kunt beantwoorden. Ook zijn bij sommige meerkeuze vragen de antwoordmogelijkheden hetzelfde. Hierdoor kun je ook geen goede keuze maken. Het examen bevat veelal meerkeuzevragen waarbij slechts 1 optie goed is, dit komt niet overeen met het daadwerkelijke examen, waarbij diverse soorten vragen worden gesteld. Ik zou dit dan ook niet aanbevelen: het is geen goede voorbereiding op het examen.

Karin uit: Middelharnis

05-05-2019

Gevolgde training: Wft Inkomen

Opmerking training: Ik vond het een moeilijke opleiding waarbij de oefenexamens van Toetsjekennis goed hebben geholpen.

Ik ben geslaagd met een 7, mede dankzij de oefenexamens die ik via Toetsjekennis heb kunnen oefenen.

Daan uit: Makkum

03-05-2019
7,7

Gevolgde training: WFT basis

Opmerking training: Opzet is super. Storing waardeloos!

Ik heb jullie gemaild dat ik al na paar dagen niet in mn account kan oefenen. Ik kreeg melding over vervallen beveiliging op jullie site. Geprobeerd in een onbeveilig site dat werkte ook niet. Dit vind ik erg jammer vanochtend was mn toets. Helaas heeft Niemand van jullie op mijn bericht gereageerd.
Verder is de opzet van de training prima.

Marc uit: Valkenswaard

29-04-2019

Gevolgde training: Sociale Hygiëne

Opmerking training: Prima

Alleen jammer dat bij sommige vd proefexamens de antwoorden niet juist waren. Antwoord en uitleg kwam niet overeen.

Peter uit: Den Haag

29-04-2019
7,3

Gevolgde training: Beveliging van Objecten (Coördinator beveiliging)

Opmerking training: De training was op zich wel goed, alleen de uitleg bij sommige antwoorden klopte van geen kant. Dat is best wel irritant.

Ingrid uit: Den haag

26-04-2019
7,0

Gevolgde training: Boa

Opmerking training: Jammer van de stellingen en 4 antwoorden

Sluit niet helemaal aan. Jammer dat de stellingen er nog in staan. En 4 antwoorden. Verder fijne examens

Niels uit: Beers

12-04-2019
6,0

Gevolgde training: Klein vaarbewijs 1

Opmerking training: Aantal fouten in de toetsen

In de toetsen klopte vragen niet bij de antwoorden, aantal afbeeldingen laden niet.

Jeff uit: Amersfoort

01-04-2019

Gevolgde training: PE Hypothecair Krediey

Opmerking training: Goede voorbereiding op reguliere PE examen

Ilona uit: Den helder

31-03-2019
7,0

Gevolgde training: Boa

Opmerking training: Goede toetsen. Alleen jammer dat het niet onbeperkt geoefend kan worden..

Marianne uit: Almer

29-03-2019

Gevolgde training: PÉ Kredieten

Opmerking training: Duidelijk en heel leerzaam

Geslaagd met een 10, heel fijn kunnen oefenen