Beoordelingen ToetsJeKennis.nl

Vincent uit: Wolvega

11-07-2019
1,0

Gevolgde training: WFT Inkomen

Opmerking training: Dramatisch, weinig consistentie in antwoorden. Onduidelijke uitleg en soms gewoon foute antwoorden in de oefententamens

necla uit: Amsterdam

28-06-2019
1,0

Gevolgde training: Sociaal hygiëne

Opmerking training: Te duur omdat je maar 2x alleen kan oefenen en te langzaam

Ik heb erg spijt gehad te duur omdat je maar 2 x mag oefenen en duurt te lang om naar volgende vraag te gaan te weinig examen vragen maar omdat jullie zelf meer willen verdienen hebben Julie dit zo gedaan erg jammer
Mvg Nesla

Janneke uit: Tilburg

21-06-2019

Gevolgde training: WFT Inkomen oefenexamens

Opmerking training: Moet nog afwachten of ik slaag

Kim uit: Alphen aan den rijn

19-06-2019
1,7

Gevolgde training: Boa

Opmerking training: Waardeloos

Zonde van me geld. Site er traag, sloot soms de toets af met de helft niet ingevuld en je kan hem maar 2 keer maken.
Soms wist ik zeker dat ik een antwoord goed had ingevuld en vervolgens met nakijken van de toets had ik een ander antwoord. Wat resulteerde in onvoldoende.
Vragen komen ook totaal niet overeen met de examen van het exth. Daar heb je keuze uit 3 keuze antwoorden en niet 4 en ook geen Ja en nee antwoorden.
Voor mij heeft het geen nut gehad.

Miriam uit: Nieuw Vennep

17-06-2019

Gevolgde training: BOA

Opmerking training: perfect aansluitend! dankzij deze cursus het examen in 1 keer gehaald

helemaal perfect!

inge uit: maastricht

07-06-2019
7,9

Gevolgde training: BOA

Opmerking training: effectief

Hij houdt niet alle antwoorden vast ik bedoel hiermee, dat ik zeker weet bij bepaalde vragen dat ik goed heb geantwoord en bij de controle stond er een ander antwoord.
Gevolg dat ik niet geslaag ben.

Claudia uit: Amersfoort

07-06-2019
n.v.t.

Gevolgde training: Wft oefenexamens

Opmerking training: Soms niet duidelijk bij berekeningen

Bij de vraagstelling wordt aangegeven dat als de uitkomst een rond bedrag is er geen cijfers achter de komma aangegeven hoeven te worden. Echter bij de uitslag wordt het bedrag door de site afgerond (in het voordeel van de klant)

Als bedragen afgerond moeten worden zou het fijn zijn als dit wordt vermeld.

Ger uit: Grubbenvorst

23-05-2019
4,2

Gevolgde training: WFT Inkomen

Opmerking training: Oefenexamens zijn te doen

Jullie zijn telefonisch niet bereikbaar. Op verschillende dagen en tijdstippen gebeld. Via email reageren duurt heee..lllang voordat je überhaupt iets hoort.

Roeland uit: Apeldoorn

21-05-2019
1,3

Gevolgde training: Schadeverzekeringen Particulier

Opmerking training: Onduidelijk, slechte vraagstelling, veel fouten in de tekst en uitleg

Er staan ontzettend veel fouten in de vragen en uitleg. Ik heb oefenexamens gemaakt, maar er staan zoveel fouten in dat ik niet meer weet wat klopt en niet.

Annemiek uit: Rotterdam

11-05-2019
n.v.t.

Gevolgde training: zelfstudie

Opmerking training: examens oefenen

Nuttig om examen te oefenen.