Beoordelingen ToetsJeKennis.nl

24-10-2019
7,0

Gevolgde training: Vaarbewijs1

Opmerking training: redelijk,

Relatief duur voor 10 proefexamens, 19 euro, voor mijn gevoel zou het 10 euro moeten zijn.
Vragen redelijk niveau en vergelijkbaar met het examen, wel veel herhaling. Er zit een fout in het programma, Als je een verkeerd antwoord geeft, dan is bij het nakijken het gegeven foute antwoord verplaatst en lijkt het alsof je een ander verkeerd antwoord hebt gegeven. Slordig. Grootste bezwaar is echter dat een toelichting op de fouten ontbreekt. Ik mis een tekst waarin de pointe van de vraag wordt toegelicht, zo leer je meer van je fouten. Nu hou je niveau stampen..

Sandra uit: Kerkrade

17-10-2019
4,7

Gevolgde training: wft pensioen

Opmerking training: niet zorgvuldig genoeg samen gesteld

bij examens wft pensioen worden belastingvragen afgerond naar beneden op hele euro's!!! svp conform examens werken, dit is niet het geval!!
Veel spellingsfouten. Zinnen niet afgemaakt en zelfs rekenfouten. Kortom niveau is onder de maat.

E uit: Akersloot

15-10-2019
8,5

Gevolgde training: PE consumptief krediet

Opmerking training: Aantal onderdelen niet relevant voo examen

Training voor examen echter niet alle onderdelen waren relevant voor de PE

hein uit: zwolle

Lisa uit: Utrecht

11-09-2019
6,3

Gevolgde training: Wft schade particulier

Opmerking training: Goed, alleen onwijs veel spelling fouten en waneer je de toets laat na kijken, zijn veel antwoorden niet doorgegeven. Waardoor je eindscore heel anders is dan het daadwerkelijk moet zijn.

Gloria uit: Rotterdam

17-08-2019
6,2

Gevolgde training: WFT Basis

Opmerking training: Saai

Ik heb proef examens van jullie ontvangen en daar zaten wel wat fouten in of dubbel vragen. Dat vind ik jammer omdat je toch voor 5 proefexamens € 39,95 moet betalen en dan verwacht je toch wel kwaliteit. Jammer. Zou jullie wel aanbevelen maar wel met de bovenstaande toelichting zodat iemand zelf de keuze kan maken om gebruik te maken van jullie diensten. Desalniettemin was ik wel geslaagd.

Gaby

02-08-2019
6,3

Gevolgde training: Waarnemen, BVO, Wettelijke kaders

Opmerking training: Wel aardig

Jammer dat je de oefentoetsen maar 2x per oefentoets kunt maken en niet onbeperkt kunt maken of tot een maximum van 5x kunt maken

Heleen uit: Gouda

29-07-2019
1,4

Gevolgde training: boa

Opmerking training: waardeloze training

ik heb nu 1 examen gemaakt, dik gezakt en ik snap ook wel waarom. Op veel antwoorden heb ik het juiste antwoord gegeven, terwijl de toets een totaal ander antwoord gaf! ik ben 100% zeker van mn zaak, heb veel BOA kennis dus weet waar ik het over heb. Dit zijn echt hele slechte uitkomsten, ik heb spijt als haar op mn hoofd dat ik dit heb gekocht. is 20 euro teveel geweest. Het zou u sieren contact met mij op te nemen, en restitutie van het geld aan te bieden. Maar als ik de reviews hier zo lees zal dat wel niet. Wat een ontzettend gemiste kans!!!

Dennis uit: Groningen

16-07-2019
1,0

Gevolgde training: Veilig werken en dienstplanning

Opmerking training: Niks want ik heb het bestelde product niet ontvangen

Telefoon wordt niet beantwoord, mail wordt traag op gereageerd en nu een week na mijn afgeronde bestelling heb ik nog steeds geen oefentoets kunnen doen