Beoordelingen ToetsJeKennis.nl

• Tevredenheid 7,7
1881 t/m 1890 van 1903 beoordelingen

Ton uit: Gouda

3,0

Veel dezelfde vragen. Heb het examen gehaald, maar niet door deze vragen. Ook fout ontdekt en toen ik dit doorgaf kon ik daarna niet meer inloggen. Dit aangegeven en zou aan mij liggen. Gevraagd om mijn geld terug (of in ieder geval deel) aangezien ik maar paar dagen heb kunnen inloggen. Niet meer op gereageerd. Graag mijn geld terug anders laat ik dit aan bepaalde instanties weten.

herbert uit: doorn

6,7

Ton uit: Berkel en Rodenrijs

7,7

Louise uit: Voorburg

17-06-2015

Het vulde prima aan bij de studie van Welten. Op een gegeven moment las ik daar de vragen met 2 a 3 woorden en wist het antwoord al.Dit waren weer andere vragen en ook fijn de tekst en uitleg. De tekst was het zelfde als het examen . TOP. Ben geslaagd.

sarida uit: rotterdam

Goede training ik ben geslaagd met een 9

Joep uit: Almere

Prima geregeld! bedankt

Edith uit: Monster

Sandra uit: Almere

4,0

Wft inkomen had liever wat casussen gezien en verschillende vragen. Veel hetzelfde en weinig afwisseling.

Jan uit: Keldonk

6,2

Ik aarzel eerlijk gezegd nog over de aanbeveling en mijn aanmelding voor een volgende cursus. Op 6 juni vroeg ik uw reactie op een aantal vragen. Ik vind uw reactie inmiddels wel heel lang wegblijven.

J uit: Spijkenisse

6,0

Veel dezelfde vragen, weinig rekenvragen. Indien je een vraag indien komt er een eenvoudig antwoord, waar je niet veel aan hebt.
Indien je niet slaagt, kan je opnieuw je bundel activeren, dit doen ze direct (24 uur) na de mail, hier kan je dan niet meer mee schuiven.
Helaas niet geslaagd (3 pogingen), 100% slagingsgarantie heeft voor mij niet gewerkt door deze training.