Beoordelingen ToetsJeKennis.nl

• Tevredenheid 7,7

Janneke uit: Tilburg

21-06-2019

Gevolgde training: WFT Inkomen oefenexamens

Opmerking training: Moet nog afwachten of ik slaag

Kim uit: Alphen aan den rijn

19-06-2019
1,7

Gevolgde training: Boa

Opmerking training: Waardeloos

Zonde van me geld. Site er traag, sloot soms de toets af met de helft niet ingevuld en je kan hem maar 2 keer maken.
Soms wist ik zeker dat ik een antwoord goed had ingevuld en vervolgens met nakijken van de toets had ik een ander antwoord. Wat resulteerde in onvoldoende.
Vragen komen ook totaal niet overeen met de examen van het exth. Daar heb je keuze uit 3 keuze antwoorden en niet 4 en ook geen Ja en nee antwoorden.
Voor mij heeft het geen nut gehad.

Miriam uit: Nieuw Vennep

17-06-2019

Gevolgde training: BOA

Opmerking training: perfect aansluitend! dankzij deze cursus het examen in 1 keer gehaald

helemaal perfect!

inge uit: maastricht

07-06-2019
7,9

Gevolgde training: BOA

Opmerking training: effectief

Hij houdt niet alle antwoorden vast ik bedoel hiermee, dat ik zeker weet bij bepaalde vragen dat ik goed heb geantwoord en bij de controle stond er een ander antwoord.
Gevolg dat ik niet geslaag ben.

Claudia uit: Amersfoort

07-06-2019
n.v.t.

Gevolgde training: Wft oefenexamens

Opmerking training: Soms niet duidelijk bij berekeningen

Bij de vraagstelling wordt aangegeven dat als de uitkomst een rond bedrag is er geen cijfers achter de komma aangegeven hoeven te worden. Echter bij de uitslag wordt het bedrag door de site afgerond (in het voordeel van de klant)

Als bedragen afgerond moeten worden zou het fijn zijn als dit wordt vermeld.

Ger uit: Grubbenvorst

23-05-2019
4,2

Gevolgde training: WFT Inkomen

Opmerking training: Oefenexamens zijn te doen

Jullie zijn telefonisch niet bereikbaar. Op verschillende dagen en tijdstippen gebeld. Via email reageren duurt heee..lllang voordat je ├╝berhaupt iets hoort.

Roeland uit: Apeldoorn

21-05-2019
1,3

Gevolgde training: Schadeverzekeringen Particulier

Opmerking training: Onduidelijk, slechte vraagstelling, veel fouten in de tekst en uitleg

Er staan ontzettend veel fouten in de vragen en uitleg. Ik heb oefenexamens gemaakt, maar er staan zoveel fouten in dat ik niet meer weet wat klopt en niet.

Annemiek uit: Rotterdam

11-05-2019
n.v.t.

Gevolgde training: zelfstudie

Opmerking training: examens oefenen

Nuttig om examen te oefenen.

09-05-2019
4,4

Gevolgde training: VCA Vol

Opmerking training: .

Bij bepaalde vragen ontbreken afbeeldingen, waar de vraag juist op gericht is en waardoor je de vraag niet kunt beantwoorden. Ook zijn bij sommige meerkeuze vragen de antwoordmogelijkheden hetzelfde. Hierdoor kun je ook geen goede keuze maken. Het examen bevat veelal meerkeuzevragen waarbij slechts 1 optie goed is, dit komt niet overeen met het daadwerkelijke examen, waarbij diverse soorten vragen worden gesteld. Ik zou dit dan ook niet aanbevelen: het is geen goede voorbereiding op het examen.

Karin uit: Middelharnis

05-05-2019

Gevolgde training: Wft Inkomen

Opmerking training: Ik vond het een moeilijke opleiding waarbij de oefenexamens van Toetsjekennis goed hebben geholpen.

Ik ben geslaagd met een 7, mede dankzij de oefenexamens die ik via Toetsjekennis heb kunnen oefenen.