Beoordelingen ToetsJeKennis.nl

Clara uit: Ellecom

04-12-2019
1,4

Gevolgde training: WFT PE Inkomen

Opmerking training: Training was niet Up to date. Stonden vragen van vorige PE in. Geen cursus leider!

Zie mijn mail wisseling met Peter

Karin uit: Middelharnis

26-11-2019
5,8

Gevolgde training: Wft Schade Zakelijk, alleen pefenexamens

Opmerking training: Veel fouten in de examens

Helaas vielen examens voor Wft Schade Zakelijk nogal tegen. Veel taalfouten in de teksten, soms dubbele vragen in een examen, soms weinig lange casussen, die je in het examen waarschijnlijk wel zal krijgen. Soms ook fouten in de antwoorden. Verkeerde vraag goed gerekend, die dan niet overeenstemt met de uitleg die jullie erbij geven. Eerder dit jaar Wft Inkomen gedaan en die examens waren veel beter. Jammer en het geld hierdoor niet helemaal waard

Chungpeng

26-11-2019
7,7

Gevolgde training: Wft schade zakelijj

Opmerking training: Heeft bijgedragen aan het resultaat! Zitten wel foutjes in maar ik ben geslaagd!

Walter

24-11-2019
1,0

Gevolgde training: WFT Basis + Schade particulier

Opmerking training: Zeer slecht!!

Systeem loopt continue vast regelmatig opnieuw opstarten,
en daarbij moeten alle vragen weer opnieuw beantwoordt worden, zonde van tijd en geld verspilling !!!

Judith uit: Eindhoven

18-11-2019
1,2

Gevolgde training: Examenoefenen BOA

Opmerking training: Niet actueel - hartstikke verouderd

Totaal geen actuele info mbt oefentoets Boa.
In de praktijk maar 3 antwoorden mogelijk tijdens t examen.
Deze oefentoets heeft 4 antwoorden en stikt vd stellingen. Ook nog eens te duur

Sebastiaan uit: Dedemsvaart

14-11-2019
7,2

Gevolgde training: Klein Vaarbewijs 1

Opmerking training: Sloot niet 100% aan op les stof / boek Klein vaarbewijs 1 & 2

Ondanks dat het niet goed aansluit is het wel nuttig geweest om de proefexamens te doen. Voor KVB 2 weet ik niet of ik het op deze manier en bij jullie weer zou doen. Hier heb ik over 3 weken een examen in.

Nathalie uit: Amsterdam

11-11-2019
6,7

Gevolgde training: Wft schade particulier

Opmerking training: Handige tool om kennis te toetsen

Ondanks een paar fouten in de applicatie vind ik dit een handige manier om mijn kennis te testen.

Jeroen uit: Heerlen

28-10-2019
7,8

Gevolgde training: Wft Schade Particulier

Opmerking training: Nuttig, maar wel storingsgevoelig en niet foutloos

Ik ben blij dat ik de proefexamens nog heb besteld, daags voor het examen. Echter had ik geregeld last van storingen, waardoor het examen vastliep en de reeds beantwoorde vragen opeens niet meer beantwoord bleken. Ook heb ik een aantal slordige fouten ontdekt in een paar van de examens.

Pieter uit: Leiderdorp

24-10-2019
7,0

Gevolgde training: Vaarbewijs1

Opmerking training: redelijk,

Relatief duur voor 10 proefexamens, 19 euro, voor mijn gevoel zou het 10 euro moeten zijn.
Vragen redelijk niveau en vergelijkbaar met het examen, wel veel herhaling. Er zit een fout in het programma, Als je een verkeerd antwoord geeft, dan is bij het nakijken het gegeven foute antwoord verplaatst en lijkt het alsof je een ander verkeerd antwoord hebt gegeven. Slordig. Grootste bezwaar is echter dat een toelichting op de fouten ontbreekt. Ik mis een tekst waarin de pointe van de vraag wordt toegelicht, zo leer je meer van je fouten. Nu hou je niveau stampen..

Sandra uit: Kerkrade

17-10-2019
4,7

Gevolgde training: wft pensioen

Opmerking training: niet zorgvuldig genoeg samen gesteld

bij examens wft pensioen worden belastingvragen afgerond naar beneden op hele euro's!!! svp conform examens werken, dit is niet het geval!!
Veel spellingsfouten. Zinnen niet afgemaakt en zelfs rekenfouten. Kortom niveau is onder de maat.