Beoordelingen ToetsJeKennis.nl

25-05-2018
n.v.t.

Gevolgde training: nvt

Opmerking training: Nvt

Ik heb PE PROEFEXAMENS hypothecairkrediet ontvangen.
Hier staan veel fouten in. Zaken en berekeningen van 2017 niet aangepast naar juiste gegevens van 2018.
Ik vind dit erg vervelend en vooral het is niet juist.

Sammy-Jo uit: Hoogeveen

24-05-2018
2,7

Gevolgde training: Proefexamens wft pe schade particulier

Opmerking training: Slecht

Er zaten een tal van spelfouten in de examenvragen. Spaties op verkeerde plekken waardoor er bijvoorbeeld erg een stond ipv er geen.

Bij een case voor een inboedelwaardemeter mist de leeftijd waardoor het onmogelijk is de vraag goed te maken.

Bij een berekening geef ik het juiste antwoord vervolgens is deze fout en geven jullie bij juist een andere waarde maar in de toelichtende tekst eronder staat daarom is x (het antwoord) wat ik gaf de juiste waarde. Zeer vreemd!

Ik ben dan ook zeer teleurgesteld dat ik hier €40,- voor heb moeten betalen.

Of ik in de toekomst nog eens terug kom? Dat hangt af hoe jullie met deze "klacht" / feedback om gaan.

Saskia uit: Doetinchem

23-05-2018

Gevolgde training: proef examens voor PE Wft hypothecair krediet

Opmerking training: prima examens

bij 1 vraag was het niet duidelijk of het het jaar 2017 of 2018 betrof mbt NHG. bij het antwoord bleek dat het om 2017 ging. verder geen probleem.

Hilda uit: Hoogeveen

Lia uit: Bavel

20-05-2018
n.v.t.

Gevolgde training: WFT Inkomen proefexamens

Opmerking training: goed vooral de feedback

Bovenstaande vraag met nee beantwoord omdat ik nog niet weet wat ik wil gaan doen. Ik vind de proefexamen pittig heb deze vooral aangevraagd voor de feedback en deze is zeer bruikbaar

Edwin uit: De lutte

7,0

Gevolgde training: wft pe hypothecair krediet

Opmerking training: Zinvol

goede training voor examen

Shekeb uit: Zoetermeer

4,0

Gevolgde training: wft vermogen

Opmerking training: uitleg niet goed, lay-out kan beter(overzichtelijker)

De toetsvragen komen niet overeen met vragen in het examen. Uitleg is niet goed. Lay-out is niet overzichtelijk.

Angelique uit: Hoorn

7,8

Gevolgde training: Wft schade zakelijk/particulier

Opmerking training: Pittig, maar heeft met de stof te maken.

Eerste indruk pittig! Maar dat hoort bij het opleiding. Ik ben er nog mee bezig, te druk met ander werk. Ga zo snel mogelijk aan se gang.
Mvg Angelique

Lenneke uit: Schagen

16-05-2018
6,7

Gevolgde training: wft hyp

Opmerking training: minimaal aanbod, veel dezelfde vragen, niveau lager dan examen, te weinig rekenvragen,

Het is prima om te oefenen, maar sluit niet aan op het echte examen. Examen is een niveau hoger. En het examen heeft veel rekenvragen.

Julia Anna Maria uit: Breda

15-05-2018

Gevolgde training: Via ASR En Nivo En Hoffelijk en nu V.C.N

Opmerking training: Toch beperkt wat uitleg aan gaat en heel snel door de stof heen

Had graag meer in de klas uitleg willen hebben voor mijn PE punten ook al had ik moeten betalen , nu volg ik via mijn Provider voor de Hypotheken VCN alle opleidingen die er binnen komen wat voor mijn bedrijf van toepassing kan zijn, ik heb veel aan u leerstof want door de herhalen kan ik het goed volgen.