Beoordelingen TML Entertainment

• Klantvriendelijkheid 9,4
  • Afspraken nakomen 9,5

Brent uit: Helmond

28-06-2017

Zeer goede communicatie en een geweldig optreden.

Hans uit: Noordwijk

06-05-2017

Bijzonder klantvriendelijk, komt alle afspraken na en handeld zeer snel ! Ook het feestduo "Die2" staat garant voor een geweldige feestavond!

Kevin uit: Wageningen

11-03-2017
9,8

Leon uit: Bruinisse

09-02-2017

Als was top

Marja uit: Heiloo

10-12-2016

Betrouwbaar, professioneel, komen afspraken na en geven net dat beetje extra service.

Ruben uit: Voorhout

30-11-2016

Het contact met Louiy van TML verloopt altijd erg prettig. Duidelijke communicatie en afspraken - en alles wordt tot in de puntjes geregeld; aanrader !!!

Louisa uit: Ede

22-11-2016
9,5

Wij hebben een zeer plezierige ervaring in de samenwerking met TML Entertainment! Onze Vet Cole Sintshow werd meer dan geweldig ontvangen bij Science Center Nemo te Amsterdam. Catering was uitmuntend verzorgd, dat maken we niet vaak mee. En zelfs dingen die onmogelijk leken (reuzeballonnen aan het eind van de show) zijn door bemiddeling van Louiy de Bruin voor elkaar gekregen. Ik zie er naar uit in de toekomst weer samen te werken met dit professionele team!

Desiree uit: Leiden

15-11-2016

Fijne samenwerking, origineel, snel schakelen, luisteren naar de klant en meedenken, kenmerken TML Entertainment. Zeker aan te bevelen!

Chantal uit: Oosterbeek

09-11-2016

Wij hadden voor onze bruiloft DJ MENM geboekt. De communicatie met TML was perfect, de informatie duidelijk en praktisch en deze DJ heeft er een topfeest van gemaakt! Echte professionals die ik zeker iedereen zou aanbevelen.

C uit: Bergschenhoek

08-11-2016

Fantastisch feest gehad. Goed geregeld!