Beoordelingen TML Entertainment

n.v.t.

Gewoon een 10 aan alle kanten en een hele prettige samenwerking

Marco uit: Deventer

02-01-2018

Wat mij betreft was de samenwerking meer dan uitstekend. De reden om geen 10-en te geven is omdat ik ..... nooit 10-en geef ;-)

Boris uit: Oosterhout

24-12-2017
8,5

Ik werk graag met TML, ze maken duidelijke afspraken en zijn recht door zee.

DNV GL - Business Assurance B.V. uit: Barendrecht

18-12-2017
9,5

Deze maand de dames van BB Bootleg mogen verwelkomen op ons jaarlijkse personeelsfeest met als thema 'The Love Boat'.

De dames maakte een spetterend entree door zingend en dansend door de zaal richting het podium te lopen. Mede door hen liep het ‘diner programma’ vlekkenloos over in het ‘dans programma’. Tijdens het zingen hadden de dames vanaf het podium leuke interactie met het publiek en liepen zij regelmatig al zingend en dansend door de swingende publiek door.
Zowel de set als de presentatie (kleding, haardracht, dans) waren helemaal aangepast aan het thema.

Zowel voorafgaand als na het personeelsfeest fijn contact gehad met Louiy van TML entertainment. Niets dan lof voor de mensen van dit bureu!

MEB uit: Rotterdam

15-11-2017
9,8

Spencer uit: Noordwijk

12-10-2017

Prima service!
Komen na, wat ze beloven!
Zal ze zeker aanbevelen voor het boeken van Artiesten!

bettie uit: Hengelo

12-10-2017
7,8

Ik had meer een show verwacht met de papegaaien het was leuk voor de bewoners ze konden met de papegaaien op de foto maar tussendoor had ik toch meer show elementen verwacht. Kunstjes van de papegaaien was er wel wat maar weinig.

jan uit: geldrop

09-10-2017

Ik zou onze entertainer (of een collega) nog wel een keer laten komen.
Peter Z is een enthuosiaste speler die erg zijn best doet.

Brent uit: Helmond

28-06-2017

Zeer goede communicatie en een geweldig optreden.

Hans uit: Noordwijk

06-05-2017

Bijzonder klantvriendelijk, komt alle afspraken na en handeld zeer snel ! Ook het feestduo "Die2" staat garant voor een geweldige feestavond!