Beoordelingen TMC Wonen

A. uit: Kapelle

14-08-2018
6,0

Contact met vestiging: TMC Kruiningen

Verkeerde aflevering onderstel stoel met wielen en dus retour gegaan.Wachten nog steeds al maanden op onderstel voor stoel zonder WIELEN.

L uit: Goes

Contact met vestiging: TMC Goes

Goed personeel en altijd een vriendelijk woord en goede uitleg en klantvriendelijk
Helaas een klein minpuntje mis een Gehandicaptenparkeerplaats bij jullie winkel in Goes

M.J. uit: Goes

Contact met vestiging: TMC Goes

nakomen afspraken, goede service, prima werk geleverd.

Krijn uit: Kruiningen

Contact met vestiging: TMC Goes

Alles is naar onze wens!

Hans uit: Goes

Contact met vestiging: TMC Goes

Perfecte service en goede vaklui. Meer dan tevreden.

Johan uit: Bergen op zoom

Ik ben een nieuwe kland
Gr Fam van sittert

Leen uit: Goes

Contact met vestiging: TMC Project

Fijne jongens in de omgang.

R.J. uit: Middelburg

6,6

Contact met vestiging: TMC Woonwenz Goes

Op 26 -6-2018 zouden 6 eetkamerstoelen en een hoekbank geleverd worden. Echter de eetkamerstoelen waren wel geleverd maar de hoekbank had niet de kleur zoals we die besteld hadden. De bank is mee teruggenomen. Een medewerker heeft dezelfde dag nog telefonisch contact met me opgenomen. Heeft toen toegezegd me telefonisch op de hoogte te houden hoe e.e.a. afgehandeld zou gaan worden. Daar ik een tijdje niets gehoord had heb ik zelf telefonisch contact opgenomen. Het antwoord was dat de medewerker nog niets kon zeggen, maar dat dit wel in de loop van de week mogelijk is. Ik heb drie weken lang gewacht op een telefoontje maar hoorde niets. Toen maar weer zelf opgebeld. Kreeg collega van de medewerker daar hij op vakantie was. Collega kon mij vertellen dat de bank week 33 of 34 geleverd zou worden. Ik vind het niet correct dat we, ondanks de toezeggingen, niet op de hoogte zijn gehouden, maar dat we er zelf achter heen moesten gaan. Dit heeft naast de teleurstelling dat de bank niet geleverd werd ook ons een gevoel gegeven dat we aan het lijntje gehouden worden.

Izak uit: Kruiningen

07-08-2018