Beoordelingen TMC Wonen

• Betrouwbaarheid 8,5

elske uit: wemeldinge

7,8

Contact met vestiging: TMC Woonwenz Goes

In de winkel konden we rustig op ons eigen tempo rondkijken. Dat vonden we plezierig. Bij de bestelling kregen we hulp met de kleurkeuze. We moesten zelf vragen stellen over het onderhoud. Het bestellen van een extra stoel gaf geen probleem. De 1e bestelling is gedaan op 19 - 12 - 2018 voor 8 stoelen. De 2e bestelling op 21 - 1 - 2019. Uitleverweek zou week 14 zijn. Dit vind ik een erg lang termijn. Week 14 ben ik de dag van te voren gebeld, maar was niet thuis. 's Avonds nog gebeld en ingesproken. De volgende dag zelf weer gebeld. Die week konden mijn stoelen niet meer geleverd worden. Het werd dus een week later dan afgesproken is. De levering zelf is zonder problemen verlopen en de stoelen staan prachtig. De wieltjes onder de stoelen gaan minder soepel dan mijn vorige vergelijkbare stoelen. Sommigen zullen dat fijn vinden vanwege het wegglijden, ik vond het fijn dat ze makkelijk alle kanten op zwenkten.

Everdien uit: Kloetinge

7,6

Contact met vestiging: TMC Woonwenz Goes

Jammer dat we zelf telefonisch contact op moesten nemen na dat de levering periode al was verlopen. Hier kregen wij geen reactie op terug. Daarna langs de winkel geweest.
Levering was netjes en keurig op tijd

Maurits uit: Middelburg

Leone uit: Krabbendijke

Nicole uit: Terneuzen

Contact met vestiging: TMC Goes

Ik kan geen cijfer invoeren maar op alle vlakken een 10. Ik ben zeer tevreden over alles.

Ineke uit: Yerseke

18-04-2019

Sonja uit: Heerle

Contact met vestiging: TMC Bergen op Zoom

Het personeel had alle tijd om tot een mooi geheel te komen voor ons nieuwe huis voor wat betreft verf en behang. We zijn heel benieuwd hoe het er uit gaat zien

uit: bergen op zoom

Contact met vestiging: TMC Bergen op Zoom

komen vriendelijk en service bewust over en zijn op tijd! en bereid ook even iets extra te doen!

M. uit: Nisse

Contact met vestiging: TMC Kruiningen

De aflevering heeft heel lang geduurd ze wisten niet waar ze de stoelen moesten afleveren.Pas na toen we zelf belden wist TMC wie de stoelen besteld had. Ze waren eerder bij iemand anders in de straat aangeboden. Niemand wist toen voor wie ze waren. Op de bon stond het goede adres. Aflever week was week 13.

Emiel uit: Hansweert

9,9