Beoordelingen TMC Woonwinkels

N uit: Kloetinge

25-09-2017
6,6

Contact met vestiging: TMC Goes

We zouden door de planning gebeld worden voor een afspraak voor het leggen van onze vloer. Dit gebeurde helaas niet, maar we moesten er zelf achteraan. Daarna was onze bestelbon kwijt.
Ook werd er vergeten te vertellen dat we een stookprotocol moesten volgen voor onze vloerverwarming.
De mannen die het kwamen leggen waren wel vriendelijk en vakkundig!

Carolien uit: Meliskerke

25-09-2017

Contact met vestiging: TMC Goes

Al diverse keren raamdecoratie/laminaat (en nu ook voor de 1e keer behang) besteld. Altijd super tevreden over het resultaat. Contact verloopt altijd soepel.

J uit: Bergen op Zoom

Goed ,vriendelijk en deskundig

Paula uit: Middelburg

8,1

Contact met vestiging: TMC Goes

Mooie PVC vloer. Plinten niet allemaal even netjes gezet, jammer. Maar service is goed en er komt vast een goede oplossing.

Piet uit: Rilland

Contact met vestiging: TMC Kruiningen

Wij zijn prima geholpen, niks dan lof over de verkoper. Hij heeft ons goed geadviseerd.

C. uit: Meliskerke

7,7

Contact met vestiging: TMC Kruiningen

goede ontvangst, snel en doelgericht advies, afspraken nagekomen. Vlotte en goede aflevering van het gekochte.

uit: 's-HHk

Contact met vestiging: TMC Goes

Wij doen graag zaken met TMC vanwege de goede adviezen en materiaalkennis, meedenken en vanwege het feit dat ook de mensen die aan huis komen eigen TMC-medewerkers zijn en er, voor zover ons bekend, geen externe bedrijven hoeven te worden ingehuurd voor montage etc. Ook deze keer hebben we goede voorlichting gekregen medewerkers, en zowel in de winkel als degenen die bij ons thuis kwamen waren zeer correct en vakkundig. Ook het laatste contact vanwege een verzoek om nog een kleine oneffenheid weg te werken, werd zeer correct in behandeling genomen.

J. uit: Hoedekenskerke

19-09-2017