Beoordelingen Timmerbedrijf Meijer

Peter uit: Hilversum

24-05-2017
7,1

Het betreft: nieuwbouw

Ervaring met: maak een keuze

mooie spullen geleverd

Negatieve ervaring:
de communicatie over prijsopgave en afhandeling

Rene uit: Eemnes

17-05-2017

Positieve ervaring:
Zeer deskundig en heerlijk meedenken.

Geen

Paul uit: Bussum

03-03-2017
9,5

Ik heb beoordeeld als: aannemer

Positieve ervaring:
Inmiddels bestel ik al weer een paar jaar mijn deuren en kozijnen bij Meijer, en ben zeer tevreden met de snelle offertes, wat gewoon nodig is om snel naar de klant te kunnen offreren. De kwaliteit van het werk is uitstekend, net als de advisering wanneer het speciaal of restauratiewerk betreft. Levertijden worden over het algemeen goed nagekomen. Als mijn agenda overloopt kan ik met een gerust hart de kozijnen nog laten plaatsen ook, ook dat komt allemaal goed weet ik inmiddels.

Niet noemenswaardig.

Guus uit: Hilversum

11-04-2016

Positieve ervaring:
Voorlichting goed en betrouwbaar.Montage goed ,montage
ploeg werkt netjes en is beleefd.Geen schreeuwende radio.

Negatieve ervaring:
Bij de tweede bestelling van een kozijn met deur als loopdeur voor de garage werd op Maandagochtend ,de dag van de montage ,gemeld dat het getoogde glas nog niet geleverd was ,waarna overeengekomen werd de plaatsing een week uit te stellen.Begrijpelijk maar dit had voor het weekend gemeld moeten worden. Wij hadden deze dag vrijgehouden.

Ton uit: Bussum

05-01-2016

Ik heb beoordeeld als: aannemer

Positieve ervaring:
Mijn bedrijf werkt al jaren (sinds 1985) samen met Timmerbedrijf Meijer. Vanaf de Bijlstraat in Bussum tot nu toe met volle tevredenheid. De kwaliteit van de producten is door vergaande machinale bewerking bijna jaarlijks verbeterd. Wat je besteld krijg je ook. Dank voor de prettige 30 jarige samenwerking.

Negatieve ervaring:
Een negatieve ervaring zal iedereen in 30 jaar samenwerking wel eens hebben. Deze versmelten echter door de positieve ervaringen. En daar laten wij het even bij.

Pieter uit: Hilversum

11-12-2015
7,9

Ervaring met: project

Positieve ervaring:
Goede ervaring. Goed vakmanschap.. Netheid.

Negatieve ervaring:
Een van de ramen gaat stroef open en dicht, alsof deze niet helemaal van de rem komt.

Karin uit: Kortenhoef

05-09-2015
9,8

Positieve ervaring:
Prettig contact, kwaliteit, deskundig advies, meedenken, fijne service, weer zo schoon achtergelaten en natuurlijk niet te vergeten..... mooi werk! Het was fijn dat de kozijnen nog even konden worden opgeslagen toen mijn ouders moesten herstellen na een ziekbed! Zonder erover na te denken mochten wij zonder tijdsdruk het werk uitstellen. Erg fijn! Bedankt!

geen

Cor uit: Badhoevedorp

24-08-2015

Positieve ervaring:
Goed bedrijf die serieus bezig zijn met hun vak. Leveren een mooi product en goede kwaliteit. Dick Meijer is prettig om mee te communiceren.Ook de vakmensen die de deur met kozijn geplaatst hebben, keurig en perfect !! Alleen jammer dat ik geen reactie terug kreeg op mijn verschillende mails. Zal waarschijnlijk komen door de drukte.
Als ik weer iets nodig heb zal ik zeker terugkomen.
Zal Timmerbedrijf Meijer te Hilversum zeker aanbevelen bij anderen. Prijs kwaliteit verhouding, redelijk.
Nazorg en garantie nog niet nodig gehad.

Nogmaals dank.

- Topkwaliteit en perfecte installatie
- Goede prijs - kwaliteit
- Correcte service en afwerking

Negatieve ervaring:
- Toelichting offerte graag mondeling ipv via mail hierdoor achteraf minder verrassingen

Ingrid uit: Naarden

28-07-2015

Positieve ervaring:
We hebben verschillende offertes laten maken om al ramen en deuren te vervangen. Het duidelijke advies en meedenken met ons heeft ons doen besluiten om met u in zee te gaan. Wij kregen direct de indruk met een heel ervaren bedrijf te maken te hebben.Dat heeft ons vanaf het begin van de renovatie van ons huis veel zorgen uit handen genomen.

Negatieve ervaring:
Op dit ogenblik is mijn man druk bezig om de ramen en deuren aan de buitenkant te schilderen. Ik heb hem verschillende keren horen mopperen dat de ramen onvoldoende zijn afgekit, Dat is blijkbaar heel lastig als je alles netjes wilt afschilderen, Dat is jammer.