Beoordelingen Tim Zilver Tuinen

Anja uit: Zwaag

24-07-2017
9,9

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinverlichting, Tuinrenovatie

Tim heeft heel goed begrepen wat voor een tuin ik voor ogen had.
De samenwerking heb ik als zeer prettig ervaren, kortom ik ben zeer tevreden over de totale renovatie van mijn tuin en zou Tim en zijn medewerkers zeker aanraden bij een ieder die wat aan zijn tuin wil laten doen!!!!!

Fam. uit: Zwaag

17-07-2017

Ervaring met: Schuttingen

Wij hebben door Tim onze nieuwe schutting laten plaatsen en zijn zeer tevreden met het eindresultaat. Al tijdens het eerste gesprek dacht Tim met ons mee en dit resulteerde ook in een offerte op maat. We hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren en zijn heel blij met onze nieuwe schutting. Voor een nieuw uit te besteden tuinklus zouden wij direct weer bij Tim Zilver aankloppen.

Johan uit: Hoorn NH

01-06-2017
7,8

Ervaring met: Tuinonderhoud, Anders

Op 2 onderdelen zijn we wat zuiniger, omdat we over de laatste keer ( 24/5) iets minder tevreden zijn.
Hier en daar ontbrak er,vooral opgemerkt met het kritisch oog van mijn vrouw ,wel iets aan het onderhoud. Het leek dan wat op haastwerk.
Johan Boersma.

Marije uit: Hoorn

14-05-2017
9,8

U heeft zaken met ons gedaan als: consument

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Beplanting, Tuinverlichting, (Sier)bestrating, Vlonders

Tim denkt goed en enthousiast mee met oplossingen. Komt ook met prima alternatieven om nader tot elkaar te komen w.b. de prijs.
Zeer netjes in omgang en communicatie.

J. uit: Hoorn

25-04-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: zakelijke klant

Ervaring met: Schuttingen

Ivo uit: Zwaag

25-04-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: consument

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinverlichting, (Sier)bestrating, Schuttingen, Vlonders

Bob uit: HOORN

15-01-2017
9,9

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Beplanting, Tuinonderhoud

Tim Zilver Tuinen is een zeer ervaren, zeer deskundig hoveniersbedrijf dat werkt met de hoogste professionele standaarden en volledig up-to-date is.

A. uit: Hoorn

15-12-2016

Ervaring met: Tuinonderhoud, Tuinrenovatie, Schuttingen

André en Carrolien uit: Hoorn

13-12-2016

U heeft zaken met ons gedaan als: consument

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Beplanting, Tuinverlichting, (Sier)bestrating, Veranda's

We zijn zeer tevreden over het resultaat. Tim en zijn medewerkers hebben mooi werk geleverd. Tijdens werkzaamheden kon er snel geschakeld worden als we toch nog weer andere ideeën hadden. Echt heel prettig.