Beoordelingen Tim Zilver Tuinen

• Nakomen afspraken 9,4

Ineke en Sytse uit: Hoorn

14-12-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: consument

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Beplanting, Tuinonderhoud, Tuinverlichting, Tuinrenovatie, (Sier)bestrating, Schuttingen, Veranda's

Tim is in een woord een vakman!! Hij begreep al snel wat wij wilden.
Een tuin dat tot in de detail zou worden uitgevoerd. De foto's bewijzen wel hoe mooi alles is uitgevoerd!
Tim is prettig in omgang en komt, wanneer nodig, met goede oplossingen.
De gehele tuin is leeggehaald en opnieuw opgebouwd. Het werk dat Tim en zijn collega's hebben geleverd, is van zeer hoog niveau te noemen. Onze wellness/ desdigntuin is om elke dag weer blij van te worden. Wij beleven Tim zeer aan!

Katja uit: Hoorn nh

10-12-2017

Ervaring met: Beplanting, Tuinonderhoud

Iemand die goede adviezen geeft, goed luistert naar wensen, ideƫen heeft die niet standaard zijn. Hele duidelijke factuur. Kortom, complimenten

16-11-2017

Ervaring met: Tuinonderhoud

Fam. Schouten uit: Hoorn

27-09-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: consument

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Beplanting, Tuinverlichting, (Sier)bestrating, Vlonders

Tim heeft onze wensen vertaald in een schitterend ontwerp en ons geadviseerd bij het maken van keuzes. De tuin is vakkundig en netjes aangelegd. Wij zijn erg tevreden over het eindresultaat en bevelen Tim Zilver Tuinen aan.

Anja uit: Zwaag

24-07-2017
9,9

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinverlichting, Tuinrenovatie

Tim heeft heel goed begrepen wat voor een tuin ik voor ogen had.
De samenwerking heb ik als zeer prettig ervaren, kortom ik ben zeer tevreden over de totale renovatie van mijn tuin en zou Tim en zijn medewerkers zeker aanraden bij een ieder die wat aan zijn tuin wil laten doen!!!!!

Fam. uit: Zwaag

17-07-2017

Ervaring met: Schuttingen

Wij hebben door Tim onze nieuwe schutting laten plaatsen en zijn zeer tevreden met het eindresultaat. Al tijdens het eerste gesprek dacht Tim met ons mee en dit resulteerde ook in een offerte op maat. We hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren en zijn heel blij met onze nieuwe schutting. Voor een nieuw uit te besteden tuinklus zouden wij direct weer bij Tim Zilver aankloppen.

Johan uit: Hoorn NH

01-06-2017
7,8

Ervaring met: Tuinonderhoud, Anders

Op 2 onderdelen zijn we wat zuiniger, omdat we over de laatste keer ( 24/5) iets minder tevreden zijn.
Hier en daar ontbrak er,vooral opgemerkt met het kritisch oog van mijn vrouw ,wel iets aan het onderhoud. Het leek dan wat op haastwerk.
Johan Boersma.

Marije uit: Hoorn

14-05-2017
9,8

U heeft zaken met ons gedaan als: consument

Tim denkt goed en enthousiast mee met oplossingen. Komt ook met prima alternatieven om nader tot elkaar te komen w.b. de prijs.
Zeer netjes in omgang en communicatie.

J. uit: Hoorn

25-04-2017

U heeft zaken met ons gedaan als: zakelijke klant

Ervaring met: Schuttingen