Beoordelingen TIJDwinst.com

M. Beunis

13-07-2018

Training: Time Management

Ik kan niets anders zeggen dat de Training heel inspirerend was. Hij werd heel goed gegeven. Geen seconde last gehad dat mijn aandacht even weg was. De training was zo goed opgebouwd waardoor je precies weet waar te starten zonder te verdrinken in al de info en de mogelijkheden achteraf vind ik ook geweldig. Top training!

Mariska van der Meij

13-07-2018

Training: Time Management

Ik heb een superdag gehad.
Locatie was prima.
Training was vol praktische voorbeelden. Geen stof uit een boekje.
Geen saai moment, de dag was zo om.
Leuke groep en interactief.
Veel bewustwordingsmomenten.
Met een heleboel handvatten om hiermee aan de slag te gaan naar huis gegaan.

Lianne Wijnands

Training: Time Management

Ik vond het oprecht heel erg nuttig. Sommige dingen weet ik diep van binnen wel, maar door het enthousiasme en de argumentatie van Paul (en de wetenschap erachter), ben ik vandaag direct begonnen met al zijn tips en adviezen.
Ik ben heel blij dat ik de training heb gevolgd.

Senta Boone

Training: Time Management

Een top training, goede trainer, goed afgestemd op de doelgroep, interessante stof, voorbeelden waar je echt iets aan hebt en het meest belangrijk, direct toepasbaar in de praktijk. Een echte aanrader!

Jochem Hoitink

Training: Time Management

De training sprak mij erg aan. Er werd vanuit dagelijkse situaties uitgelegd waar je tijd aan besteedt en hoe je soms geleefd word. Daarna werd stap voor stap duidelijk hoe je zelf meer controle kan krijgen over je tijd.

Yvonne van Dijk

Duidelijke uitleg
Goede (praktijk) voorbeelden/persoonlijke voorbeelden van de trainer deze blijven "hangen" en zijn ook grappig. Nu heel duidelijk hoe outlook te gebruiken met taken en to to do's. En lege e-mail box wat meer rust geeft.

Jeffrey Eestermans

Training: Time Management

Zeer nuttig om met zijn allen te discusseren hoe je je tijd beter en efficiënter kan indelen.
Het ging wel veel over projecten, maar in onderwijsland zijn een aantal tips niet toe te passen. Ook gingen de meeste handigheidjes over Outlook voor PC, wat niet in de versie voor Mac zit (graag had ik dan toch wat alternatieven willen zien).
Verder was het zeker interessant en ga een aantal dingen verder toepassen en uitproberen

Margot Medze

Training: Time Management

Duidelijke, heldere training. Veel praktische tips. Vragen werden goed beantwoord. Ook het behandelen van voorbeelden uit de praktijk leverde veel nuttige informatie op. Alleen het steeds als eerste de vinger opsteken begon mij na verloop van tijd te storen.

Ron Geerts

09-07-2018

Training: Time Management

Uitstekende 1 daagse cursus, waar je met handige tips je dag beter kunt indelen. De uitleg was zeer duidelijk en goed te begrijpen. Hier kan ik iets mee en ook meteen de "verkeerstoren" in Outlook direct toegepast.

Myrthe Waanders

09-07-2018

Training: Time Management

Vond het erg leuk en er leerzaam nu weet ik hoe ik netjes kan werken zonder dingen tenvergeten en moet gewoon leren plannen om dingen op te pakken. En dat ook nog eens zonder tijd te verliezen