Beoordelingen TIJDwinst.com

Willeke

20-05-2019

Training: Timemanagement

Dagcursus Timemanagement van Björn gehad op 17-5-2918. Fijne uitleg en je blijft je aandacht erbij houden. Veel tips gekregen die ik zeker ga gebruiken. Ik deed deze cursus om prioriteiten te onderscheiden. En meer met agenda om te gaan en mailbox te organiseren.

Robert Bours

16-05-2019

Training: Time Management

Praktische tips en methode van werken was eye opener voor me. Vooral ook de bewering dat multitasken niet effectief is. Patrick was enorm inspirerend en motiverend om een en ander uit te leggen

Matthijs Ruiter, PhD

Training: Time Management

Uitstekende eendaagse training op prettig tempo, met veel nuttige en direct toepasbare suggesties voor werk (maar ook privé). De trainer wist de aandacht de hele dag goed vast te houden en liet de inhoud op onze werksituatie aansluiten. Een aanrader!

Ina Dijkman

Training: Time Management

Geweldig leuke, leerzame, praktische cursus time management! Je krijgt echt goede tips en leert meer over je eigen valkuilen. Ook grappig om te horen dat er zo veel overeenkomsten zijn bij mensen, ook al werken ze in andere branches.
Absoluut een aanrader en verrijking voor ieder (werkend) mens.

Inge Snyers-Jeurissen

Training: Time Management

Geweldige training, heb hier veel van opgestoken. Maar het meest was ik onder de indruk van de manier waarop Patrick de training gaf, zo leuk en boeiend. Mijn complimenten hiervoor!!

Hagelstein

Training: Time Management

Zeer praktische, inspirerende en leerzame training.
Zeer goede trainer, die de deelnemers weet te boeien vanuit zijn eigen ervaring. Veel praktische tips gekregen over o.a. het gebruik van Outlook die direct toepasbaar zijn.

Richard Groenewegen

14-05-2019

Training: Time Management

Inspirerende ochtend met bruikbare tips. Daarnaast ook zaken die al bekend zijn ,maar tegelijk ook goed om weer eens de aandacht op te vestigen. Het niveau slaat goed aan bij het niveau van onze groep. Met name de takenlijst is de moeite waard om direct in te stellen en te gebruiken.

Remco Kleintjens

Training: Time Management

Cursus time management gehad van Paul Manten. Zeer leerzaam dmv gebruik praktijkvoorbeelden. Inhoud was zo gedefinieerd dat het niet saai werd en boeiend bleef. Na de training ben ik direct begonnen aan de vervolgstappen. Deze training is aan te raden aan alle collega's.

Christiaans

Training: Time Management

Goede training waar je in de praktijk veel aan hebt. Het gaat voornamelijk over het inrichten van outlook met afspraken en taken. En hoe je grote opdrachten behapbaar kunt maken. Gedeelte over apps vond ik minder interessant.

Bremer

Training: Time Management

Ik vond de training Time Management inspirerend en vooral heel praktisch. Direct toe te passen in de praktijk. Je ontvangt achteraf mail met alle informatie als naslagwerk. Ook krijg je tips op YouTube via filmpjes zodat alles na te kijken is. Je mag de scholing kosteloos nogmaals volgen. Je betaald dan alleen het arrangement. Dit vind ik een mooie service.