Beoordelingen TIJDwinst.com

Jorrit Siebenga

Training: Time Management

Training was goed toegespitst op het bedrijf, de groep was klein waardoor er veel persoonlijke interactie was. Veel bruikbare tips om direct de volgende dag toe te passen. Overzichtelijke slides.

Eric van Nistelrooij

Training: Time Management

Helder, prettige uitleg en handige tips. Door ervaringen te bespreken en te delen heb je het gevoel dat je niet de enige bent en kun je werken aan de toekomst.Het is goed om aan de slag te gaan met de handvaten en voelt als steuntje in de rug.

Rudi de Jongh

zeer leerzame training.
veel praktische info binnen deze time management training
vooral extra mogelijkheden binnen outlook
goede interactie met alle deelnemers op deze dag
was jammer dat de locatie in de middag dubbel geboekt was.

Willem van Dooijewaard

Training: Time Management

Ik vond het leerzaam om kennis te maken met hoe je omgaat met je agenda en Outlook. De 1 op 1 lijst werkt ook prima bij mij. Het niveau was geschikt voor ieder niveau interesant.

Ramon Janssen

Training: Time Management

Veel tips en trick gehoord die ook daadwerkelijk eenvoudig toe te passen zijn in werksituatie. Met als extra fijne uitleg, het waarom erachter uitgelegd, waardoor je de door jezelf opgelegde regels makkelijker naleeft.

Albert van Duin

Training: Time Management

Interessant verhaal, leuk gebracht door David, veel handige tips om tijd te besparen tijden het werk. Veel tips over handige apps die het plannen en overzicht houden over informatie gemakkelijker maken. Ik heb me geen moment zitten vervelen!

Lesley Goudbeek

Training: Time Management

De cursus was goed te volgen. David was een enthousiaste instructeur. De tips waren nuttig en op meerdere computer platformen toepasbaar. Het was op een goed tempo en de pauzes waren ook niet te ver uit elkaar.

Marcel Loose

Training: Time Management

Leuke, leerzame cursus. Nuttige tips, zoals het maken van je eigen "Verkeerstoren", het toepassen van het OHIO-principe bij het afhandelen van email, en het opnemen van een gewenste actie in het onderwerp van een email.
De trainer presenteerde op een ontspannen manier en wist de aandacht goed vast te houden.
Aanrader.

Denise Kollen

Training: Time Management

Via collega's die al enthousiast waren heb ik mij ook opgegeven voor de training Time-management. Een absolute aanrader deze training! Door de herkenbare voorbeeld situaties en het enthousiasme van de trainer kon ik mijn aandacht er goed bijhouden. Nuttige tips en tools gekregen om mijn werkwijze te verbeteren zowel op het werk als thuis.

Esther Giroldi

Training: Time Management

Tijdens de training heb ik hele nuttige tips gekregen op het gebied van time-management (o.a.hoe je veel efficiënter en doelgerichter gebruik kan maken van Outlook, het belang van het opdelen van projecten in taken etc). De tips kun je gelijk toepassen en hebben ook direct effect.