Beoordelingen TIJDwinst.com

Tamara Gordijn

15-08-2017

Training: Time Management

De training werd in een lekker vlot tempo gegeven, de trainer, Tim van Oosterhout, was erg enthousiast en de tips zijn direct toepasbaar. Je kunt er dus meteen mee aan de slag.

Brockbernd

14-08-2017

Training: Time Management

Het was een zeer leerzame dag met veel tips die meteen toepasbaar zijn zowel privé als op werkgebied. Sommige tips waren echte eyeopeners. Mis misschien alleen wat handvaten/richtlijnen hoe je ervoor kunt zorgen dat er niet teveel todo's samen komen.
De dag is in ieder geval om gevlogen.

Marc Bakker

08-08-2017

Training: Time Management

Patrick kwam over als een enthousiaste trainer. Veel aandacht ging naar mailbeheersing, terwijl er nog veel meer werk gedaan moet worden dan alleen mailafhandeling. Leerpunt voor mij was om mails met een afhandeltijd van meer dan 30min in de agenda te plannen.

Marloes Broersen

27-07-2017

Training: Time Management

Ik vond het een leuke cursus, heb er verschillende dingen van geleerd. Was heel goed te volgen (ben geen moment afgezakt). Fijn ook een boekje te hebben als naslagwerk met welke tips (door aantekeningen) voor mij waarschijnlijk gaan werken. Dat maakt het makkelijker in de praktijk brengen. Goede locatie, fijn dat het dicht bij huis is. Kleine groep, werkt prettig. Viel me alleen tegen dat het niet voor de zorg was. Als je op internet zoekt naar timemanagement voor de zorg, kom je op jullie pagina, als je dan door klikt kan je je inschrijven voor een 1-daagse cursus. Maar deze is dus niet alleen voor de zorg. Het stuk over gebruik van agenda/ computer was daardoor voor mij niet interessant.

Renate Koelewijn

26-07-2017

Training: Time Management

De inhoud was goed, heb ik echt wat aan.
Wat beter kan: fijn om met computer zelf ter plekke wat te oefenen.
Trainer vertelde fijn, zet aan tot zelf nadenken.
Ook fijn om een keer cursus te hebben met andere werkvelden. Normaal zit ik vaak tussen zorg/ welzijncollega's.
Locatie was goed. Parkeren duidelijk aangeven. Lunch waarschijnlijk heel duur, mag van mij gewoon lekker bolletje ham, bolletje kaas, krentenbol en soep. Al dat dure, moderne eten hoeft voor mij niet zo, zonde van het geld.
Fijn dat je nog na de cursus de mogelijkheid hebt contact op te nemen met cursusleider, nog niet gedaan overigens.

Eric van der Voort

24-07-2017

Training: Time Management

Het is interessant om van andere cursisten te horen hoe zij tijdsdruk/tijd beheer ervaren. De cursus werd zeer goed uitgelegd, slleen vond ik sommige voorbeelden te simpel, terwijl de meeste mensen toch met een wat complexere project/situatie zitten. Niettemin eenvoudige voorbeelden geven wel een duidelijk inzicht op welk punt jezelf kunt verbeteren. Verder blijf ik wel bij mijn standpunt dat time management en bedrijfs management zeer kort met elkaar verbonden is. Ze behoren beiden in balans te zijn. Ik ga zeker een aantal dingen die tijdens de cursus zijn behandeld toepassen in zowel mijn werk als mijn prive leven!

Mireille Bierens

20-07-2017
7,0

Training: Time Management

Het was leerzaam en verhelderend. Ik werk al veelal op deze manier maar toch waren er nog zaken die ik aan kon pakken.
Alhoewel ik ook nog wel wat zaken heb die nog aangevuld kunnen worden aan jullie kant eventueel :-)

Rik Steenbergen

20-07-2017

Training: Time Management

Het was een zeer leuke training, waarbij er veel tips werden besproken. Ik heb het als positief ervaren. Uiteraard kan het altijd beter, bijvoorbeeld het intakeformulier.

Carmen Duchateau

19-07-2017

Training: Time Management

Ik heb best wel veel bijgeleerd en pas ondertussen ook al wat tips toe. Ik besef wel dat het dringend tijd wordt dat ik ga digitaliseren. Ik vond Max een aangename trainer. Verbeterpunt vind ik het aanreiken van de cursus. Ik vind het jammer dat we de handouts nog zelf moeten afprinten en zou dit zelf al in een kant en klare cursus verwerken die we de dag zelf krijgen. De cursus kost toch meer dan genoeg en dan vind ik het boekje met enkele printjes en veel lege bladen een beetje ondermaats. Voor de rest was ik wel heel tevreden, dit is het enigste wat ik zou veranderen.

Bastiaan Braeken

18-07-2017

Training: Time Management

Een zeer nuttige training met voorbeelden, tips en werkwijze die direct toe te passen zijn. Deze training heeft meteen al flink wat tijdwinst opgeleverd. De presentatie van Tim van Oosterhout was logisch en duidelijk opgebouwd.