Beoordelingen TIJDwinst.com

Nilson dos Reis

17-02-2018

Training: Time Management

In enkele uren in met zeer praktische voorbeelden en tips zichtbaar gemaakt waar het een en ander knelt en hoe deze met relatief gemakkelijke stappen te verbeteren zijn.Daarnaast ook tools aangereikt om daadwerkelijk stappen te maken effectiever te werken.

Inez Vallenduuk

Training: Time Management

Ik vond het erg prettig dat er heel veel praktische tips werden geven, die je meteen in de praktijk kan toepassen. Tijdens de cursus was er voldoende afwisseling in luisteren en actief bezig zijn.

Brigitte Bijen

Training: Time Management

De praktische en bruikbare informatie werd op een bijzonder makkelijke manier door de trainer aan ons uitgelegd. Gelijk toepasbaar en vol met eigen ervaringen. Door de verscheidenheid aan deelnemers droeg de interactie ook een bij aan het leermoment.

Marrije Deurholt

Training: Time Management

Heel praktisch en toepasbaar. Ben vandaag gelijk begonnen met het toepassen. Leuke tips, voor iedereen wat wils. Er was voldoende ruimte voor eigen inbreng en het delen van eigen ervaringen en tips.

Sjoerd Wennekes

Training: Time Management

Max was een fijne trainer die zeer goed en helder kon uitleggen hoe je je tijd beter en efficiënter kunt indelen. Zowel de achterliggende theorie als hele simpele en praktische voorbeelden die ik gelijk kon gebruiken. Ik merk nu (paar dagen later) al gelijk de eerste resultaten.

Wat beter kan: Na vrijwel elke tip kwam de vraag hoe deze tip voor ons kan werken, of welke tip wij het beste vonden. Dit is natuurlijk een zeer effectief NLP-trucje. Maar het werd iets te vaak toegepast naar mijn smaak. ;)

André van der Zee

15-02-2018

Training: Time Management

Herkenbare knelpunten met humor door Tim aangekaart. Zowel privé als werksituatie komen aan bod. Veel praktische, bruikbare tips om knelpunten op te lossen. Ik ben er direct mee aan de slag gegaan. Wat mij betreft een aanrader.

Harriët van den Hurk

15-02-2018

Training: Time Management

Heb ontzettend veel geleerd en gezien hoe je je agenda en mailbox beter kunt organiseren en overzichtelijk houden. Je moet er even wat tijd insteken om het in te richten, maar dan heb je ook wat. Inmiddels al ijverig aan het toepassen. Het werkt echt super goed.

René Huinen

Training: Time Management

Enthousiaste inspirerende spreker. Veel praktische tips meegekregen. Handige tips voor outlook, maar ook voor privé-zaken. Direct aan de slag gegaan om outlook beter in te stellen waaronder c.c.-email naar aparte map. OHIO-map aangelegd en dat werkt. Acties weergeven in het onderwerpvak is zeer handig en duidelijk voor iedereen.

Wander Miedema

Training: Time Management

Complimenten voor de trainer en de inhoud van de cursus time-management!
Max geeft op een erg prettige interactieve manier de training. Je wordt bewust gemaakt van de vele prikkels die er aan informatie elke dag op je af komen. Door te focusssen, afleidingen uit te zetten,en goede verdeling te maken in taken ben je efficienter. Ruimte laten in de agenda voor onvoorziene zaken is ook een goede tip! Thanx Max, Groet Wander

Lisette Hubbeling

Training: Time Management

Veel nuttige informatie en tips gekregen. Goede combinatie tussen theorie en praktijk. Kris zijn energie werkt aanstekelijk, waardoor het geheel een nog grotere impact heeft. Vond het leuk om in een groep te zitten met mensen uit veel verschillende bedrijven en dat je ook de kans kreeg om onderling tips en trucs uit te wisselen. Een aanrader voor mensen die wat meer structuur en overzicht in hun werk willen krijgen.