Beoordelingen TIJDwinst.com

Helen Van Zeben

16-02-2019

Training: Time Management

Bijzonder hoe Kris snel alle namen wist te onthouden en hij gaf een zeer goede en duidelijke uitleg over de mogelijkheden van Outlook en hoe je op een juiste manier je werk goed kan organiseren

Bas Speelman

Training: Time Management

Deze hands-on training heeft met enkele zeer practische tips mijn efficientie weten te verbeteren en er tevens voor gezorgd dat ik meer grip op mijn werk en mijn mailbox heb.

Willems

Training: Time Management

Praktische tips, handvaten om mee te starten, enthousiaste trainer, goede locatie zowel qua bereikbaarheid als lunch. Ook de mailtjes die je nu ontvangt ervaar ik als prettig om kort terug te kunnen lezen wat we alweer besproken hadden. Ik heb de tips al geïmplementeerd en het werkt perfect!

Erik Deutekom

Training: Time Management

De Time Management training van Tijdwinst is echt een Top training, met een Top trainer.
Kris is een goede inspirator en duidelijke tips omtrent het inrichten van je tijd en werkomgeving.
Deze training is een echte aanrader!

John Huisman

Training: Time Management

Onze leidinggevende heeft ervoor gezorgd dat wij deel hebben genomen aan de cursus Time Management, gehouden door Kris Vermaas.
Hoe ga je zo'n cursus in? Sceptisch, maar ik moet zeggen dat wij de gehele dag met volle aandacht hebben geluisterd naar de tips en tops die werden gegeven. Nu is het aan ons om dit in de praktijk uit te voeren.

Complimenten voor de uitvoering, en zeker een aanrader voor een ieder die iets meer wil weten over hoe je "verloren" tijd kunt omzetten in misschien "tijd over"

Denise van Erp

Training: Time Management

duidelijke uitleg jip en Janneke taal. goede afwisseling van info/testje en leuke filmpjes tussendoor. Hierdoor kun je beter bij je concentratie blijven en wordt het niet te veel info om te verwerken

Anouk Klerks

Training: Time Management

Duidelijke en enthousiaste uitleg in begrijpelijke taal. Veel bruikbare en laagdrempelige tips om in praktijk te brengen. Cursus zou nog beter zijn als er van tevoren word gekeken naar soort bedrijf waar cursus gegeven word, zodat er nog meer specifieke toepasbare tips beschikbaar zijn. En rekening houden met IMac gebruikers.

Mieke Bruins

Training: Time Management

Top training. Ik ging erheen met het idee van; pfff eigenlijk geen tijd voor en hoe ga ik het allemaal doen en nu na deze training met alle tips & trics weet ik dat ik echt een verschil kan gaan maken

Manon Hustin

Training: Time Management

De training was heel interessant en duidelijk. Veel waardevolle tips! Paul deed het erg leuk en was heel overtuigend! Ik heb mijn mail al opnieuw ingericht en merk nu al voordelen!

Rik Straten

Training: Time Management

Hele interessante en duidelijke training, in de juiste volgorde verteld en heeft mij zeker geholpen met het opnieuw inrichten van mijn taken en agenda! ook hele handige tips ontvangen omtrent app gebruik. top!