Beoordelingen TIJDwinst.com

Peter Lemmens

11-10-2017

Training: Time Management

Heel praktisch en to the point. Jammer dat ik voor de beoordeling minstens 30 woorden moet gebruiken; volgens mij voegt dat niets toe. Nou ja, meer woorden en tijd verlies

Ingrid Merkelbag

06-10-2017

Training: Time Management

Het was een hele inspirerende dag, waarin ik veel praktische tips heb gekregen. De dag na de cursus gelijk begonnen met een aantal in werking te stellen. Deze blijven erin! Heel blij met deze dag geweest!

Richard Hovers

27-09-2017

Training: Time Management

Ik vond het een nuttige cursus. De trainer was positief en wist het verhaal goed te vertellen. De faciliteiten waren prima en de locatie was goed te bereiken. voor mij had de cursus zich iets meer mogen focussen op het implementeren van de aangereikte tools. Maar ik ben erg positief over de cursus.

Leanda Sijpenhof

26-09-2017

Training: Time Management

De training in zijn geheel.
Alle tools die wij ontvangen hebben en ook in ons werk kunnen toepassen. De trainer was duidelijk en gaf ruimte voor vragen. Dus een top training!

Mike Mous

26-09-2017

Training: Time Management

Inhoud was geweldig. Veel manieren laten zien om alles dat binnenkomt meteen de juiste plaats te geven. Als ik iets moet noemen dat beter kan, is dat het tempo. Dit mag van mij wat hoger liggen. Van de andere kant: er is gedurende de dag voldoende tijd om alles te laten bezinken.

Ernee Herkströter

Training: Time Management

Hele leerzame en fijne cursus. Niet allemaal voor mij van toepassing, maar wel genoeg tips om mee verder te gaan. Van wege de drukte zoek je een manier om alles goed en overzichtelijk te regelen. Alleen zie ik geen tijdwinst in de apps met alle taken gespecficeerd en apps die je nauwkeurig moet bijhouden.Ook de volle mailbox, zie ik geen winst in om het te verplaatsen naar mapjes "antwoorden". Maar wel veel tips en ideeen op gedaan en het was een zeer leuke dag.

rik Vermoolen

Training: Time Management

Training was duidelijk en gelijk toepasbaar. Rustig manier van vertellen met eigen ervaringen als leidraad. De hand-out en boekje zij handig om later nog het een en ander na te zoeken.

Hans Wesselink

Training: Time Management

Geweldige training/ goede trainer. Sleept je mee de wereld van efficienter tijd indelen mee in. Vooral de tools om dit te bereiken zijn geweldig! Een aanrader om deze training te volgen

Metha Spaans

Training: Time Management

Goede opbouw van de dag: eerst ingesleten gewoontes kritisch bekijken. Daarna bewustwording, inzicht verkrijgen. Vervolgens aan de slag met tools, tips en tricks. Outlook inzetten voor to-do list is erg bruikbaar. Enthousiaste trainer!

Christina Van der Leeuw

Training: Time Management

De training is een zeer begrijpende training. ik heb veel handvaten gekregen om mee te werken. Nu de materie in de dagelijks praktijk toepassen om zo productiever de dagen in te delen ik ben zeer gemotiveerd om hier mee aan de slag te gaan.