Beoordelingen TIJDwinst.com

Kelly Toebes

15-12-2018

Training: Time Management

De dag vloog voorbij, gevuld met veel bruikbare informatie en op een zeer prettige wijze overgebracht. Je krijgt handige tips en tools welke direct toepasbaar zijn. Kan niet wachten om ermee aan de slag te gaan. Zeker de moeite waard!!

Erik ten Brinke

14-12-2018

Training: Time Management

Wat was goed: inzichten in combinatie met daadwerkelijk oefenen.

Wat kon beter: verspreid gezonde snacks gedurende dag ipv 1 grote maaltijd rond lunchtijd. Energie zakte af en toe erg, kan volgens mij constanter.

Kirin Kotterer

14-12-2018

Training: Time Management

Zeer nuttige training met hands on voorbeelden, die je meteen in de praktijk kunt brengen! Kan niet wachten om mijn tijd beter te beheersen. Met concrete voorbeelden uit outlook kun je je werkdag veel beter in beeld krijgen. Kan het iedereen aanraden die het lastig vindt om in de waan van de dag orde te scheppen in chaos.

Oosterhuis

13-12-2018

Training: Time Management

Wat was goed: Heldere stijl van uitleggen, effectieve samenvatting van meerdere tijdmanagement technieken. Aansprekende voorbeelden uit de dagelijkse praktijk. Goed getimeboxt en goed duidelijk gemaakt wat er in welk blok werd behandeld. Het eten was trouwens ook erg goed.
Zeker een aanrader, zelfs wanneer je al redelijk thuis bent in tijdsmanagement technieken.
Wat kon evt. nog beter: In de Nieuwsbrieven die volgden na de cursus was aanvankelijk vooral herhaling van wat er besproken was in de cursus. Dat is op zich wel nuttig maar daarnaast hoop ik op tips voor als je je verder wilt verdiepen in bepaalde technieken. Meer verdieping, iets minder herhaling.

Amber Krukkeland

Training: Time Management

Ik vond het een top cursus! Het was een workshop vol met praktische tips, waar je echt wat mee kan en wat aan hebt. De middag vloog ook voorbij maar ik ben veel tips rijker. Ook voor mensen die al aardig goed zijn in time-management, is het erg waardevol. Fijn ook dat na de workshop nog besproken dingen via mail worden gestuurd!

Laura ter Brugge

Training: Time Management

Leuke, interessante en leerzame training met veel praktische tips die direct toepasbaar zijn in de praktijk.

Een aanrader voor iedereen die slim wilt leren omgaan met mails en onderbrekingen.

Ilse van Vendeloo

Training: Time Management

Nuttige, leerzame cursus met handige praktische tips die direct toepasbaar zijn! Ik ga zeker gebruik maken van verschillende tips!
De cursusleider Kris gaf duidelijke uitleg en was prettig om naar te luisteren. Wat het leuk maakte, is dat hij veel interactie had met de cursisten en ieder aan het woord liet.

Patrick van der Meulen

Training: Time Management

Heldere, duidelijke en praktische tips voor onze dagelijks beschikbare en kostbare tijd. Tips die mij direct meer invloed en controle geven op de vele e-mails, telefoontjes, spoedjes, afleidingen en onderbrekingen. Dit grotendeels te realiseren via Outlook.

Harms

07-12-2018

Training: Time Management

Zeer leuke en interessante training. De trainer was heel enthousiast en deskundig. Naast dat de informatie interessant was, waren de praktische tips ook heel goed en toepasbaar. Zou deze training van tijdwinst.com zeker aanbevelen!

Jasmine

07-12-2018

Training: Time Management

Leuke training met veel praktische tips, opdrachten en een hele enthousiaste trainer! De theorie en problemen die werden behandeld waren heel herkenbaar.