Beoordelingen Ticket Express

Raymond uit: Wijlre

04-08-2017
6,9

Naam van evenement of artiest? u2 amsterdam 2017

Bus was van Kupers uit weert Zitplaatsen beneden in bus te krap. ben 1.70 lang en had totaal geen beenruimte.Tijdens concert had chauffeur voorin zitten te roken dus bus stonk behoorlijk. Toilet stonk verschrikkelijk door hele bus. chauffeur vond het nodig om op terug reis om 2 uur de radio nog kei hard te zetten. Ook had hij niet eens een cd van u2 in de bus we moesten het hebben van een krakende radio. Vorige keer bij u2 in keulen met uw eigen bus en chauffeur waren super. jammer van deze keer.

Jaap uit: Horst

04-08-2017

Hilde uit: Grubbenvorst

Naam van evenement of artiest? Bruce Springsteen, U2

Ik ben blij dat als ik bij andere ticket organisaties niet ertussen kom met kaarten bestellen dat ik bij jullie terecht kan en voor dezelfde prijs een kaartje met busreis erbij krijg.
Soms vind ik het moeilijk om bij anderen kaarten te bestellen wanneer een voorverkoop start om op tijd te zijn daar ik overdag werk, en om ertussen te komen.
Gelukkig krijg ik bij jullie een kans om een geweldige show van Bruce Springsteen en U2 bij te wonen.

B uit: Born

7,0

Naam van evenement of artiest? U2

Alles was goed geregeld en we zijn goed op de bestemming gekomen

Jan uit: Venlo

Prima verlopen....

Rosalinda uit: Echt

Naam van evenement of artiest? U2

Wij zaten boven in de touringcar, de buiten rij had veel last van stank( toilet??) De airco was erg koud bij instappen en bij melding bij Chauffeur kwam er wat verbetering in!! meerdere keren mee geweest, altijd muziek in de bus van de artiest waar we heen gingen, goede stemming!! Nu niet zo zeer omdat andere muziek werd gedraaid.

Ronald uit: Heerlen

Naam van evenement of artiest? U2

Zeer goed georganiseerd en voor herhaling vatbaar.

Mark

11-05-2017

Naam van evenement of artiest? Rolling Stones Arnhem

Beste heer...

Ik wil via deze weg een dik compliment maken naar ticket express voor de manier waarop jullie mij vandaag geholpen hebben! Mede door jullie inspanning kan ik, samen met nog 3 vrienden gaan genieten van The Rolling Stones in het Gerlredome!

In deze bizarre consert tijden op deze manier (geen woeker prijzen) de kans krijgen om met 4 personen een dergelijk evenement te bezoeken.... klasse! En dan de vriendelijke manier waarop ik geholpen ben... top!

Vriendelijke groet,

Een heel heel heel blije Mark van Rooij.