Beoordelingen Thuisvaccinatie.nl

Homayun uit: Hoofddorp

19-06-2018

Het bezoek thuis was heel professioneel en keurig. De arts had voldoende kennis van zaken en hij kon ook nog met een back-up overleggen.
Het process voorafgaande het bezoek kan nog veel beter. Het maken van de afspraak online is heel omslachtig. Als eenmaal de afspraak is gemaakt dan kun je geen updates toevoegen, bv vaccinaties historie toevoegen of invul foutjes herstellen.
Ik heb daarom alle vaccinaties boekjes gescanned en gemailed om aan het bestnd toe te laten voegen, maar bij het bezoek thuis had de arts er geen toegang toe. Hij was er ook niet van op de hoogte. Een beetje jammer.

Geert uit: Hommerts

19-06-2018

Zeer correct en voldaan aan de verwachtingen.

Dick uit: Nieuwegein

19-06-2018

Fijn om thuis gevaccineerd te worden. Afspraak goed nagekomen. Vlotte en zakelijke afhandeling

Bert uit: Huizen

19-06-2018

Gemakkelijk dat er op afspraak en ter plaatse kan worden gevaccineerd. Door professioneel personeel. Verrekening automatisch met zorgverleningorganisatie geregeld door jullie. Niet duurder is nog te bezien, maar dat moet ik nog nazien. Over het algemeen... zeer tevreden!!!! 8+ !!!!

Els uit: Middelbeers

19-06-2018

Keurig binnen tijdslimiet, aardige man en goede uitleg

Femke uit: IJsselstein

19-06-2018

Zeer prettig zo thuis. Goede informatie, nemen de tijd voor vragen en uitleg

Renske uit: Heemstede

19-06-2018

Het is ideaal om op deze manier de juiste vaccinaties te krijgen en toelichting te krijgen op andere belangrijke zaken.

Wat wij wel uitermate vervelend vinden is het enorme tijdsvak waar je in valt. 16-20 uur, dat is naar onze mening niet meer van deze tijd. En dan dien ik een verzoek in om gebeld te worden voordat de arts er is, dan wordt dat niet gedaan. Dat is niet correct. Met de huidige automatisering en het (bijna) altijd online zijn, kan een arts makkelijk een bericht sturen als hij/zij bij een vorige klant weg gaat.

Verder geen aanmerkingen.

marjanne uit: WASSENAAR

19-06-2018

was to the point en genoeg informatie en op aangegeven tijd aanwezig.

Henriette uit: Soest

Was gewoon top