Beoordelingen Thuisvaccinatie.nl

Gre uit: Vlaardingen

Heel vriendelijk.

Pauline uit: Nijmegen

21-10-2018

Uitleg was helder en duidelijk, alleen de informatie over waar en wanneer de malariapillen op te halen was niet helemaal duidelijk.

Anja uit: Houten

21-10-2018

Een apje een half uur voor komst is prettiger, dan nu zo lang wachten en niet weten wanneer iemand ongeveer komt

Charlotte uit: Bavel

I

Lise uit: Eindhoven

Vriendelijk en ervaren !

Carmen uit: Aalsmeer

21-10-2018

Het maken van een afspraak on line is vrij eenvoudig en vlot te realiseren; in het geval van aanvullende informatie is het telefonische contact een goede ondersteuning. Het geven van de vaccinatie is vrij vlot voor elkaar. Het enige minpunt vind ik het tijdslot van 4 uur, waarop je aan huis gekluisterd bent. Dat is een vrij lange tijdsduur. Het zou handig zijn om vooraf te weten of je aan het begin, midden of eind zit. En misschien ook handig als de arts even een appje stuurt als hij/zij onderweg naar je is. Nu hebben we vanaf 9 uur 's ochtends zitten wachten en de arts was er pas 12.45 uur. Dit getuigt niet echt van flexibiliteit en is eigenlijk niet meer van deze tijd!

Rian uit: Hoorn

21-10-2018

Super handig en efficient. Heel fijn dat dit mogelijk is. Prettige arts die ons goed heeft geinformeerd.

Carla uit: Westerbeek

21-10-2018

Ideaal, heel praktisch met het hele gezin snel inge├źnt. En prettige persoon in omgang.

Charlotte uit: Alphen aan den Rijn

21-10-2018

Vlotte behandeling en erg aardig en professioneel.

Tanja uit: Barendrecht