Beoordelingen Thuiskeukens

• Nazorg en garantie 9,2

Tim uit: Zoetermeer

17-01-2014

Positieve ervaring:
Wij zijn erg blij met onze nieuwe keuken. Een mooie kwaliteitskeuken voor een goede prijs.
Het mooie aan Thuiskeukens is de mogelijkheid om zelf je eigen keuken te creeren, met goed advies indien gewenst. Verder is Thuiskeukens transparant over prijzen en prijsopbouw van de keuken.
Ook de persoonlijke betrokkenheid (voor en na het leveren van de keuken), hebben wij als erg fijn ervaren.
Thuiskeukens is zeker een aanrader!

R. uit: Haas

Positieve ervaring:
Nuchtere en eerlijke omgang met de klant. Goed advies, goede levering en geen nare verrassingen achteraf.

Negatieve ervaring:
Bij de nazorg komt de regie om tot afronding van de laatste restpuntjes te komen iets te veel bij de klant te liggen.

Wim uit: Eindhoven

Positieve ervaring:
1. Prijs kun je gewoon uitrekenen met de planner. geen wazige totaalprijzen zoals bij 99% van de reguliere winkels (waar je geacht wordt te onderhandelen).
2. Bezoek thuis met samples van deurtjes en aanrechtbladen. Zeer goed bevallen. Kun je bij daglicht in je eigen keuken zien hoe het staat.
3. Raymond weet waar ie het over heeft. Je merkt dat ie jaren ervaring in het keukenvak heeft.
4. Er wordt snel op vragen gereageerd via email of website.

Geen

Astrid uit: Berkhout

Positieve ervaring:
Zeker aan te raden. Onze keuken is top. Wij hadden wel al zelf een ontwerp en bij diverse showrooms wezen kijken. Prijstechnisch en kwaliteit is thuiskeukens de beste. Alleen afwerk panelen vonden wij te duur. Massief eiken was goedkoper (bij een timmerman op maat).

uit: Nieuwveen

Ab uit: Nieuwkoop

9,8

Positieve ervaring:
Hele goede voorlichting komt afspraken netjes na.
Als spullen afgeleverd word er bij zijn om na te kijken super tevreden!!!

Anne renee uit: Santpoort

Ahmet uit: Amsterdam

Positieve ervaring:
Goede service meedenkend hele mooie prijs voor de kwaliteit.
Alles compleet ontvangen in 1 keer.

Jan uit: Alphen aan den Rijn

Positieve ervaring:
We hebben Raymond leren kennen als een zeer ervaren en deskundige specialist op het gebied van keukens. Onze volgende keuken zullen we dan ook weer bij Raymond kopen.

n.v.t.