Beoordelingen Thuiskeukens

• Kwaliteit 9,2
  • Nazorg en garantie 9,2

Nieke uit: Den Haag

03-09-2018

Raymond heeft ons super fijn en goed geholpen met het samenstellen van onze droomkeuken! Na slechte ervaringen te hebben gehad in vrijwel alle keukenzaken (opdringerige verkopers, belachelijke prijzen en daarna ineens "korting" krijgen), voelden wij ons bij Raymond erg op ons gemak. Hij denkt goed mee en adviseert vanuit zijn kennis. Onze keuken is onlangs geleverd en geplaatst en ondanks dat in ons nieuwbouwhuis vrijwel bij alles wel iets fout is gegaan, is de keuken van begin tot einde goed gegaan en perfect geplaatst!
Ik gun het dan ook iedereen om een keuken bij Raymond aan te schaffen.

Peter uit: Amstelveen

01-09-2018

Het meedenken van de verkoper om oplossingen te zoeken binnen het budget en niet alleen proberen te verkopen wordt zeer op prijs gesteld, de jaren lange ervaring speelt hier een zeer belangrijke rol.
De monteur die de keuken heeft geplaatst was zeer deskundig, een de afvoer van de afwasmachine zat onder de machine en dat kan niet. Zocht hiervoor een oplossing en heeft een kastje verwisseld, maar omdat dan het deurtje verkeerd om draaide dit ook maar gewijzigd dat kost tijd maar deze tijd niet in rekening gebracht Dus gewoon top .

Ramon uit: Sneek

13-08-2018

Prachtig keukens, alleen voor de doe-het-zelfver zou ik wel wat meer instructies willen krijgen. Maar prijs kwaliteit is super.

Marco uit: Hillegom

08-08-2018
9,5

Van begin tot eind topservice. We zijn super tevreden met onze keuken.

Leo uit: Alphen ad Rijn

21-05-2018

Prettig gesprek. Geen gepush. Goed contact

Lodder uit: NH

16-05-2018

We zijn erg tevreden over Thuiskeukens. Het hele traject is professioneel en met zorg begeleid.

Kees jan uit: Langeraar

03-05-2018

Super ervaring nadat we eerst In vier andere keukenzaken waren geweest. De dienstverlening van thuiskeukens kom je bijna in geen enkele branche meer tegen.

Rob uit: Kwintsheul

30-04-2018
8,2

Heel plezierig zaken doen met Thuiskeukens. Hoop kennis van zaken en snelle beantwoording bij vragen.
Uitstekende ervaringen!