Beoordelingen Thuiskeukens

21-05-2018

Prettig gesprek. Geen gepush. Goed contact

Lodder uit: NH

16-05-2018

We zijn erg tevreden over Thuiskeukens. Het hele traject is professioneel en met zorg begeleid.

Kees jan uit: Langeraar

03-05-2018

Super ervaring nadat we eerst In vier andere keukenzaken waren geweest. De dienstverlening van thuiskeukens kom je bijna in geen enkele branche meer tegen.

Rob uit: Kwintsheul

30-04-2018
8,2

Heel plezierig zaken doen met Thuiskeukens. Hoop kennis van zaken en snelle beantwoording bij vragen.
Uitstekende ervaringen!

Wouter uit: Steenwijk

25-03-2018

Prima ervaring met Raymond van Thuiskeukens.nl. Ik heb keuken zelf gemonteerd en de vragen die ik hierbij had werden snel en correct beantwoord. Nalevering van kleine onderdelen werd ook vlot geregeld. Prima adres en goede kwaliteit producten.

Janet uit: Den Haag

15-03-2018
9,8

Raymond heeft ons fantastisch geholpen. Hij heeft een keukenontwerp op maat gemaakt voor ons nieuwbouwappartement en heeft alles tot op de millimeter nauwkeurig uitgewerkt. Hij dacht aan de kleinste details. Het resultaat is een prachtige keuken die binnen 2 dagen geplaatst is. Werkelijk alles klopte!

Rick uit: Nieuwkoop

18-02-2018

Super geregeld! Hier is de klant nog echt koning.

Chris uit: Alkmaar

16-02-2018

Uiteindelijk bij thuiskeukens.nl uitgekomen; precies wat wij zochten. Hele goede kwaliteit voor een goede prijs! Raymond is bekwaam en vriendelijk. Zeker aan te raden!

Sommer uit: Weesp

13-02-2018

Raymond heeft ons ons ontwerp met veel vakkennis en precisie uitgevoerd. Het contact liep vlekkeloos, super duidelijk en accuraat. Ook de aanbevolen monteur was ontzettend vakkundig en prettig om in huis te hebben. We zijn heel blij met onze hoogwaardige keuken voor toch een scherpe prijs.

Danny uit: Oud-Beijerland

13-02-2018

Dit is die ene keukenleverancier die zijn afspraken wel nakomt en alles in één keer correct laat installeren en dat voor een faire prijs zonder een heel onderhandelcircus.