Beoordelingen Thuiskeukens

• Kwaliteit 9,2
  • Nazorg en garantie 9,2

Rick uit: Nieuwkoop

18-02-2018

Super geregeld! Hier is de klant nog echt koning.

Chris uit: Alkmaar

16-02-2018

Uiteindelijk bij thuiskeukens.nl uitgekomen; precies wat wij zochten. Hele goede kwaliteit voor een goede prijs! Raymond is bekwaam en vriendelijk. Zeker aan te raden!

Sommer uit: Weesp

13-02-2018

Raymond heeft ons ons ontwerp met veel vakkennis en precisie uitgevoerd. Het contact liep vlekkeloos, super duidelijk en accuraat. Ook de aanbevolen monteur was ontzettend vakkundig en prettig om in huis te hebben. We zijn heel blij met onze hoogwaardige keuken voor toch een scherpe prijs.

Danny uit: Oud-Beijerland

13-02-2018

Dit is die ene keukenleverancier die zijn afspraken wel nakomt en alles in één keer correct laat installeren en dat voor een faire prijs zonder een heel onderhandelcircus.

Gerard

02-02-2018

Wij vonden het bevrijdend om bij thuiskeukens offerte te laten maken. Ook de keuken ziet er fantastisch uit, Wij hebben vertouwen dat dit ook voor de nazorg en garantie geldt.

J uit: Wilnis

29-01-2018

uit: Hoofddorp

29-01-2018

Top merk keuken voor een goede prijs/kwaliteit verhouding en een uitstekende service en nazorg👍

Bert uit: Nieuwerker aan den IJssel

27-01-2018

Wij zijn zeer tevreden over het hele proces van advies tot uitvoering. Steekwoorden zijn:Deskundig advies, geen druk om te tekenen(Mandemakers praktijken), goede installatie tekeningen, complete levering volgens afspraak en zeer bekwame monteurs die echt de tijd hebben genomen om alles netjes af te werken.

Lenie uit: Heemstede

25-01-2018

Ruud uit: Nieuwegein

25-01-2018

Goed. Kwaliteit lager ingedeeld omdat 1 kastje al na 3 keer openen een plastic scharnier kapot had.