Beoordelingen Thuiskeukens

• Kwaliteit 9,1
  • Nazorg en garantie 8,9

Prisca uit: Leersum

11-08-2017

Zeer prettig geholpen door Raymond. Het ontwerp van onze keuken was verrassend, daar waren we zelf niet opgekomen. Inmiddels is de keuken geplaatst en het ziet er prachtig uit. We zijn meer dan tevreden!

G uit: Hilversum

10-08-2017

Onze 13 jaar oude Systemat (Hacker) keuken wilden wij herplaatsen in een vergrote keuken, maar kwamen kastjes te kort. Thuiskeukens heeft ons prima geadviseerd en heeft de order keurig uitgevoerd.

JJ uit: Ter Aar

23-07-2017
7,3

Leon uit: Dronten

20-07-2017

Ik ben met de aanschaf van mijn nieuwe keuken
uitstekend geholpen door Raymond van Thuiskeukens.nl

Raymond is zeer vakbekwaam en heeft ons deskundig van advies voorzien met de aanschaf van onze nieuwe Hacker keuken.

Geen DMG praktijken maar gewoon uitstekende service en kwaliteit voor een eerlijke prijs!

Jurgen uit: Pijnacker

01-07-2017

Echt vakmanschap en kennis van de producten gecombineerd met eerlijk en onderbouwt advies. Een aanrader voor mensen die gewoon goed geinformeerd hun keuzes willen maken.

Gerard en Yvonne uit: Nieuwveen

24-06-2017
9,7

Raymond weet waar hij over praat. Hij geeft een goed advies, denkt mee en komt met goede tips. Al met al heel tevreden met het eindresultaat

22-06-2017
8,5

Raymond heeft ons goed geadviseerd. Hij denkt mee en gaat altijd voor een goede kwaliteit.
Fijn om aan tafel bij een keukenzaak een eerlijk gesprek te kunnen voeren met reële prijzen.
De montage was zeer vakkundig en het resultaat is naar wens!

J.G. uit: Rijswijk

21-06-2017
7,9

Over het algemeen een positieve ervaring. Kennis en kunde is van hoge kwaliteit. De nazorg was ook goed

Jack uit: de kwakel

16-06-2017
7,7

Het is heel plezierig te ervaren dat niets je word opgedrongen en prijs is prijs .
Zeer tevreden.

Jan uit: Alphen aan den Rijn

18-05-2017

Goed advies, redelijke prijs, flexibel en perfecte levering.