Beoordelingen Thuiskeukens

• Kwaliteit 9,1
  • Nazorg en garantie 8,9

Perry uit: Alphen aan den Rijn

16-10-2017

Een kleine prima zaak met een gedreven ondernemer met verstand van zaken. Goed geadviseerd en begeleid. Montage prima verlopen en netjes afgeleverd.

Michael uit: Alphen aan den Rijn

10-10-2017

Vanaf start tot nazorg helemaal super!
Raymond neemt de tijd om samen met jou je ideale keuken te maken. Wij zijn een aantal keer teruggekomen om aanpassingen door te nemen in het eerste ontwerp. Elke keer kwamen we terug met goed advies en een aangepaste berekening.
De transparantie in deze berekening/offerte was voor ons ook erg prettig. Hier is verder helemaal geen sprake van de “Keuken” verkoop technieken.
Installatie ging ook zonder problemen. Door middel van de duidelijke tekening heeft de aannemer voorbereidend werk goed kunnen uitvoeren en de installateur de keuken mooi kunnen plaatsen.
Ook voor vragen/advies na plaatsing is tijd en neemt Raymond ook het initiatief in.
We zijn helemaal blij met onze nieuwe Thuiskeuken!

Theo uit: Tegelen (LB)

02-10-2017

Via Internet kwam ik in contact met Thuiskeukens.nl . Op grond van de positieve reviews heb ik dit bedrijf bezocht en de eerste indruk die ik had na een gesprek met Raymond waren louter positief...........en dit positieve gevoel is het gehele traject gebleven en geniet nu van een mooie Hacker keuken. Een bijzonder prettige samenwerking tegen een eerlijke prijs maakte de destijds gemaakt rit van Limburg naar Nieuwkoop meer dan waar. Chapeau !

Fam. uit: Heemstede

25-08-2017

Wij zijn ontzettend tevreden over de prettige manier van omgang, communicatie en klantgerichtheid van Raymond en zijn vrouw. Zij steken ver met kop en schouders boven de andere keukenzaken uit. Last but not least; ook de keuken is geweldig en wij genieten er elke dag weer van!

Nienke uit: Rotterdam

23-08-2017

Zeer blij met onze keuken, zowel ontwerp als uitvoering. Hij is prachtig geworden. Erg goede ervaring met thuiskeukens en Raymond. Transparantie van bedrijf spreekt mij erg aan en Raymond is zeer secuur en maakt overzichtelijke, gedetailleerde tekeningen waar de aannemer van onze uitbouw goed mee uit de voeten kon. En ook de planning verliep geheel volgens plan. Tenslotte ook erg tevreden over de installateur die door Raymond is ingeschakeld.

Prisca uit: Leersum

11-08-2017

Zeer prettig geholpen door Raymond. Het ontwerp van onze keuken was verrassend, daar waren we zelf niet opgekomen. Inmiddels is de keuken geplaatst en het ziet er prachtig uit. We zijn meer dan tevreden!

G uit: Hilversum

10-08-2017

Onze 13 jaar oude Systemat (Hacker) keuken wilden wij herplaatsen in een vergrote keuken, maar kwamen kastjes te kort. Thuiskeukens heeft ons prima geadviseerd en heeft de order keurig uitgevoerd.

JJ uit: Ter Aar

23-07-2017
7,3

Leon uit: Dronten

20-07-2017

Ik ben met de aanschaf van mijn nieuwe keuken
uitstekend geholpen door Raymond van Thuiskeukens.nl

Raymond is zeer vakbekwaam en heeft ons deskundig van advies voorzien met de aanschaf van onze nieuwe Hacker keuken.

Geen DMG praktijken maar gewoon uitstekende service en kwaliteit voor een eerlijke prijs!

Jurgen uit: Pijnacker

01-07-2017

Echt vakmanschap en kennis van de producten gecombineerd met eerlijk en onderbouwt advies. Een aanrader voor mensen die gewoon goed geinformeerd hun keuzes willen maken.