Beoordelingen Thuiskeukens

• Kwaliteit 9,2
  • Nazorg en garantie 9,2

Kees en Annelien uit: Bergschenhoek

24-03-2019

Raymond is deskundig op zijn gebied, denkt pro-actief mee, komt afspraken na en reageert snel op vragen.
Over het merk Häcker hebben wij alleen maar positieve informatie kunnen vinden. Het is dan ook prettig dat Raymond slechts met dit merk werkt. Je kan je geheel richten op de indeling en het ontwerp. Dit is al lastig genoeg, maar Raymond kan je hier uitstekend mee helpen.
Kortom wij zijn zeer tevreden over Thuiskeukens en bevelen dit bedrijf van harte aan.

uit: Amsterdam

23-03-2019

Super mooie keuken. Hebben nu een paar weken. Alles bevalt prima en we zijn er erg blij mee. Raymond adviseert goed en reageert snel . Levering en installatie ook erg over the spreken.

Mirjam uit: Nieuwkoop

20-03-2019

Op verzoek van de installateur ben ik bij Thuiskeukens terecht gekomen. Ik ben zeer tevreden en zal het ook aan iedereen aanbevelen. Goede snelle service, en alles correct geleverd en opgemeten. Top!

Jakub uit: Capelle aan den IJssel

20-03-2019

Olga uit: Hoofddorp

13-03-2019
9,7

Vanaf dag een was de behandeling van ons als -potentiële- klant 'uit het boekje'. Ontvangst, advies, ontwerp, nakomen beloftes, levering en aftersales service waren prima. Vandaar een tien. Alleen voor nazorg en garantie een acht, omdat de informatie over de geld teruggave door Siemens pas na de installatie gegeven werd, waardoor het door de plaatsing van het plaatje met de E-nummers moeilijk was dit te achterhalen. Bovendien moesten we enig knip- en plakwerk verrichten om een scan van de factuur te kunnen maken en te kunnen uploaden naar de Siemens aanvraag.

Lahcen uit: Roelofarendsveen

10-03-2019

Positieve ervaring. Goed en professioneel begeleidt door Raymond van Kempen bij het kopen van de keuken.

Wilma uit: Koudekerk aan den rijn

25-02-2019

Fantastisch geholpen bij onze zoektocht. Perfecte service en levering.

Harrald uit: Veenendaal

25-02-2019

Prima ervaring. Mooie keuken en de foutieve levering van Hacker keurig opgelost. Aanrader!

R. uit: Alphen aan den Rijn

28-01-2019

ik zou zondermeer weer voor Thuiskeukens Nieuwkoop kiezen als ik weer een nieuwe keuken zou willen. De rust waarmee je geholpen wordt, de tijd die aan je besteed wordt als klant, de wijze van meedenken met het tot stand komen van de keuken, advies materialen / greepjes / apparatuur / etc … Offerte traject ging vlot. Tekeningen (ook 3D) waren snel beschikbaar. Afspraken rond de levering verliepen soepel en volgens afspraak. Wat wil je als klant nog meer?

In ons geval was de samenwerking tussen de monteur en Raymond van Kempen ook nog eens prima. beiden kennen elkaar, schakelen snel als het moet en leveren vakwerk.

Raisje uit: Zoetermeer

14-01-2019

Dank voor alles Raymond en Rob, het is echt genieten in onze nieuwe keuken. Alle bezoekers zijn onder de indruk vooral van onze keukeneiland. Keukenblad is in 1 woord prachtig! We doen graag weer zaken met jullie:-)
Groeten, Iwan en Raisje