Beoordelingen Thuiskeukens

• Kwaliteit 9,2
  • Nazorg en garantie 9,1

Eva uit: Amsterdam

13-11-2018

Ontzettend blij met onze nieuwe keuken. We hadden een keuken in gedachten die niet te vinden was bij andere keukenzaken. Na een uurtje zitten stond de keuken die wij in onze hoofd hadden ook op papier. Schitterende kleur. En na plaatsen blijkt ook van goede kwaliteit en praktisch ingedeeld.

Bart uit: Abcoude

02-11-2018

Kundig en proactief vakmanschap zonder franje. Alle eromheen werkende oartijen waren onder de indruk van kwaliteit en zogvuldigheid

Desirée uit: Rotterdam

01-11-2018

Fantastische winkel goede prijzen en enorm behulpzame verkoper (Raymond), we zijn enorm blij met onze keuken. Enige minpuntje van dit merk is dat de bouwtekeningen erg minimaal zijn voor niet ervaren klussers gelukkig stond Raymond klaar om ons hier en daar wat extra uitleg te geven. We raden dit bedrijf dan ook 100 procent aan! Geen druk om te kopen en er wordt meegedacht binnen je budget.

30-10-2018

Marijke en Dimitri uit: Amsteveen

24-10-2018

De keuken is geworden zoals we gehoopt hadden. Raymond heeft ons goed geholpen met het ontwerp en er werd niets opgedrongen. Hij gaf goede adviezen. We zijn van gas overgegaan op keramisch. De monteur hebben we gevraagd (tegen een meerprijs uiteraard) om ook het voorbereidende werk te doen. Dat is netjes gedaan en alles is mooi afgewerkt. (Het stucwerk had helaas iets meer tijd voor het drogen nodig voor het geschilderd kon worden.) Verder hebben we (nog) geen beroep hoeven doen op de nazorg garantie. Alles was aanwezig en is geïnstalleerd. We zijn al met al erg tevreden.

Tineke uit: Leiden

23-10-2018

Thijs en Mirjam uit: Alphen aan den Rijn

22-10-2018

Wij zijn zeer tevreden. Er is een goed ontwerp gemaakt door Raymond. Er werd ook echt de tijd voor genomen. En hij is erg vriendelijk. Ontwerp past zeer goed in de woning. Is vakkundig gemonteerd. We genieten nog elke dag van onze mooie keuken.

Bart uit: Amstelveen

21-10-2018

Een verademing na een rondje langs "de bekende keukenwinkels"; geen gelikte verkooppraatjes, goed advies en uitstekende kennis en follow-up! Raymond is no-nonsense en heeft ons veel goede ideeen gegegeven voor de nieuwe keuken; top!

P. uit: Ter Aar

21-10-2018

Uitstekend geholpen bij aankoop. Installatie door een vakman die nog tijd neemt voor zijn werk. Absolute aanrader!

Martina uit: Amstelveen

21-10-2018

Inmiddels een paar weken de keuken in gebruik en ik ben zeer tevreden . Zeker de kookplaat zorgt voor veel kook gemak en toegankelijkheid . Een klein puntje is de wasbak , daarvan vind ik de wanden op de een of andere manier erg ruw waardoor het er makkelijk vies uitziet .
Hartelijk dank voor jullie goede zorg en meedenken en dank vooral ook Ed Egberts voor zijn rustige en nette manier van werken .
Groeten Martina