Beoordelingen Thuiskeukens

• Nazorg en garantie 9,0

Eline uit: Haarlem

22-11-2017
9,6

Raymond van Thuiskeukens was een verademing na alle keukenzaken waar we geweest zijn. Hij denkt goed mee, heeft kennis van zaken, is heel goed te bereiken en zorgt dat alle zaken perfect op orde zijn. Hij denkt zelfs mee met apparatuur die we ergens anders hebben gekocht. Raymond kiest bewust voor producten en materialen waar hij achter staat. Mindere kwaliteit verkoopt hij dan ook niet. Zijn monteur heeft perfect en netjes werk geleverd. De offerte is transparant van opbouw in tegenstelling tot de offertes van andere keukenzaken. We zijn meer dan tevreden en raden Thuiskeukens aan iedereen aan.

Niels uit: Maarssen

14-11-2017

Zeer goede hulp bij ontwerp keuken. Raymond heeft echt verstand van wat hij verkoopt. Nette manier van prijsopgave. Geen spel van terugbrengen naar 50%. Hele goede installatie en nazorg ook.

13-11-2017

Erg prettige kleine winkel om je keuken bij te bestellen. Niet zo'n nare grote zaak waar je onder druk wordt gezet om te tekenen of waar je budget gevraagd wordt. Nee, heel duidelijk wat ze verkopen en goed advies over wat wel kan en wat niet. Nazorg is ook erg goed, het probleem wat wij hadden is zeer professioneel en netjes opgelost naar ieders tevredenheid. TOP winkel!

Diego uit: Den Haag

12-11-2017

Zeer vakundige en persoonlijke aanpak! Erg betrouwbaar en fijn bedrijf! Echt een aanrader om hier uw keuken uit te zoeken

Bram uit: Amersfoort

01-11-2017

Een goede keukenzaak met goed advies, eerlijke prijs en goede monteur. Er werd ruim de tijd genomen voor het advies en alles volgens afspraak geleverd en gemonteerd. Zeer tevreden.

Arent uit: Alphen aan den Rijn

30-10-2017

Van begin tot eind vakkundig en professioneel geholpen.
Erg tevreden met het eindresultaat.
Topkwaliteit keuken voor scherpe prijs.

Perry uit: Alphen aan den Rijn

16-10-2017

Een kleine prima zaak met een gedreven ondernemer met verstand van zaken. Goed geadviseerd en begeleid. Montage prima verlopen en netjes afgeleverd.

Michael uit: Alphen aan den Rijn

10-10-2017

Vanaf start tot nazorg helemaal super!
Raymond neemt de tijd om samen met jou je ideale keuken te maken. Wij zijn een aantal keer teruggekomen om aanpassingen door te nemen in het eerste ontwerp. Elke keer kwamen we terug met goed advies en een aangepaste berekening.
De transparantie in deze berekening/offerte was voor ons ook erg prettig. Hier is verder helemaal geen sprake van de “Keuken” verkoop technieken.
Installatie ging ook zonder problemen. Door middel van de duidelijke tekening heeft de aannemer voorbereidend werk goed kunnen uitvoeren en de installateur de keuken mooi kunnen plaatsen.
Ook voor vragen/advies na plaatsing is tijd en neemt Raymond ook het initiatief in.
We zijn helemaal blij met onze nieuwe Thuiskeuken!

Theo uit: Tegelen (LB)

02-10-2017

Via Internet kwam ik in contact met Thuiskeukens.nl . Op grond van de positieve reviews heb ik dit bedrijf bezocht en de eerste indruk die ik had na een gesprek met Raymond waren louter positief...........en dit positieve gevoel is het gehele traject gebleven en geniet nu van een mooie Hacker keuken. Een bijzonder prettige samenwerking tegen een eerlijke prijs maakte de destijds gemaakt rit van Limburg naar Nieuwkoop meer dan waar. Chapeau !

Fam. uit: Heemstede

25-08-2017

Wij zijn ontzettend tevreden over de prettige manier van omgang, communicatie en klantgerichtheid van Raymond en zijn vrouw. Zij steken ver met kop en schouders boven de andere keukenzaken uit. Last but not least; ook de keuken is geweldig en wij genieten er elke dag weer van!