Beoordelingen Thuisin Piet

• Nazorg en Garantie 9,4

Ina uit: Amstelveen

03-01-2018

Ervaring met: Verf / Behang

Ik ben erg tevreden en zal hun zeker aanbevelen bij een ander. Er wordt snel en netjes gewerkt.

Carla uit: Amstelveen

23-12-2017

Ervaring met: Verf / Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Vriendelijke, prettige en zeer vakbekwame mensen. Ik ben dan ook erg blij met het resultaat. Zowel met het verven van de muren als met de gordijnen. Mijn kamer is als nieuw. Tussentijds nog advies gekregen waardoor het eindresultaat nog beter is. Nazorg en garantie kan ik nog niets over zeggen. dit omdat de kamer net klaar is. Maar ik ben ervan overtuigd dat ook dit op hoog niveau is.

Sabina uit: Mijdrecht

08-08-2017
9,5

Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goede service en een vlotte levering van ons nieuwe vouwgordijn.

Eveline uit: Aalsmeer

21-07-2017
9,9

Ervaring met: Verf / Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Al langere tijd goede ervaringen met advies van verf en materialen. Nu ook onze raambekleding laten doen. Prachtig resultaat! In erker exact gemeten, en lijkt 1 gordijn. Erg blij met onze vouwgordijnen!!

Paul en Tineke uit: Haarlem

19-07-2017

Ervaring met: Verf / Behang

In de winkel was er precies de goede balans tussen zelf kijken en geadviseerd worden. Prachtige collectie, prettige sfeer. Goede organisatie van levering en uitvoering. Het was iets voordeliger dan waar we op gerekend hadden. De behanger was een echte vakman. We zijn superblij met de nieuwe look in onze woonkamer.