Beoordelingen Thuisin Corpaint

07-12-2018

Annemiek uit: Bergen (L)

28-11-2018

Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

we zijn zeer goed geholpen en geniet elke dag van de mooie gordijnen die jullie met ons hebben uitgezocht.
Hartelijk dank voor de fijne samenwerking.

Twan & Irene uit: Ysselsteyn

07-11-2018

Ervaring met: Verf / Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

We hebben de laatste maanden geregeld contact gehad met CorPaint: Erg goed kleurenadvies van Eva, de gordijnen zijn keurig vermaakt en de trap is mooi met tapijt bekleed. Last but not least... de keurige hulp van iedereen in de winkel. Wij zijn 100% tevreden en zullen zeker iedereen richting CorPaint sturen!

Marcel uit: Venray

29-10-2018

Ervaring met: Vloeren

Gijs uit: Merselo

15-10-2018
9,9

Ervaring met: Vloeren

Heel fijn bedrijf met keer naar keer een top product.
Vakmanschap (waar vind men dat vandaag de dag) is hier dik in orde! Een bedrijf dat haar verantwoordelijkheid neemt in de breedste zin van het woord. De iets hogere prijs wordt door de hogere kwaliteit en vakmanschap op termijn dik en dubbel terug verdient. (goedkoop is duurkoop)
Corpaint krijgt een warme douche!

Jan uit: Oostrum

11-10-2018
9,9

Ervaring met: Verf / Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Corpaint... als wij slechts 1 woord mogen gebruiken dan zou dat zijn TOPPIE.
Als wij max. 3 punten mogen opgeven waar men bij Corpaint met kop en schouders boven uitsteekt zouden dat zijn;
- klantvriendelijkheid
- persoonlijk advies
- vakmanschap.

Het enthousiasme wat de medewerkers uitstralen komt je al tegenmoet als je de winkel inloopt. Als klant heb je echt het gevoel dat er geluisterd wordt en komt men met een goed advies.

Sven uit: Venlo

09-10-2018

Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Eva heeft ons boven verwachting geholpen en zeer goed geadviseerd.
Ga zo door.

Fam. Kern uit Venlo

Anette uit: Ysselsteyn

07-10-2018
8,1

Ervaring met: Verf / Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Goed geadviseerd, verblijd met een bloemetje achteraf, nazorg rondom fotobehang,.

30-08-2018

Guido uit: Venray

30-07-2018

Ervaring met: Verf / Behang

Ons huis heeft na kleuradvies een volledig nieuwe uitstraling gekregen waarbij de schilders Koen en Theo tijdens onze vakantie wederom vakwerk hebben geleverd. Tussentijds voldoende contact gehad over de voortgang en ook de laatste puntjes worden tijdens een gesprek met Stan keurig opgelost. Nogmaals bedankt voor de goede zorgen.