Beoordelingen Thuis in Staal

• Kennis & vakmanschap 9,3
  • Betrouwbaarheid 9,4

Jolanda uit: IJsselstein

10-02-2020

Wij zijn zeer goed geadviseerd door Thuis in Staal in de showroom. Ook tijdens de verbouwing hebben wij nog advies ter plaatse gekregen en ook het opmeten gebeurt heel precies waardoor het allemaal gelijk past. Communicatie met het personeel was ook duidelijk. Ik zal Thuis is Staal zeker aanbevelen. (inmiddels hebben de eerste vrienden ook al bij jullie besteld)

Olav uit: Spijkenisse

9,8

Prima ervaringen met Thuis in Staal. Alles optijd en netjes gemonteerd.

Annemarie uit: Terneuzen

9,6

Wij zijn erg blij met onze stalen deuren met sound control glas. Nu kan ik eenvoudig thuis muziekles geven zonder geluidsoverlast voor de rest van het huis. Thuis in Staal heeft zeer vakkundig werk afgeleverd. Zelfs een minuscuul gaatje in de kitrand van het glas wordt nog even bijgewerkt tijdens de montage. Grote klasse!

Siem uit: Veenendaal

04-02-2020

Prima voorlichting op het bedrijf. Antwoorden worden gegeven op alle vragen. Uitgebreide documentatie. Alle afspraken worden correct uitgevoerd. Komt heel solide en betrouwbaar over!

Nina

9,8

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding, mooi product, prettige en efficiënte communicatie. Ook fijn dat zowel het product als het plaatsen door één bedrijf gedaan worden.

helen uit: purmerend

G. uit: IJmuiden

n.v.t.

Deur nog niet geplaatst

Fenny uit: Almere

21-12-2019

Het enige minpuntje is dat de deuren zwart zijn, maar de scharnieren zilverkleurig. Hiervoor hebben we achteraf nog nieuwe scharnieren moeten bestellen.

Ellen uit: Ooij

10-12-2019

Bijzonder goed!! En een prachtig product. Wij zijn er blij mee!!

sylvia uit: almere

02-12-2019
8,5

Wand is geplaatst er is een glasraam te groot, komt een nieuwe voor. Hoor graag wanneer dit ongeveer is. verder nette jongens en een mooi bedrijf