Beoordelingen Thuis in Staal

• Kennis & vakmanschap 9,3
  • Betrouwbaarheid 9,4

O uit: Spijkenisse

07-04-2020

Schitterende deur met een stuk vaste wand ernaast. Een sieraad voor ons huis. Keurig gemonteerd, ook rekening gehouden met de vloerverwarming. Prima communicatie.

gabielle uit: almere

03-04-2020

vanaf het telefoongesprek t/m de montage is
is heel fijn geweest.

J uit: Capelle aan den ijssel

01-04-2020

Op nette manier geplaatst

Marianne uit: Dronten

31-03-2020
9,8

Taatsdeur met zijlicht geplaatst. Daarnaast eigen ontwerp tafelonderstel laten uitvoeren. Prachtig geworden, tot in detail! Nette prijs. Afspraken precies nagekomen. Vlotte communicatie.
Enige minpunt is het kitwerk van de deur, net in het zicht niet vlekkeloos strak (we zagen het pas toen ze vertrokken waren) en dat is beetje jammer.

Petra uit: Apeldoorn

Siem uit: Veenendaal

30-03-2020

Prachtig product. Meerwaarde voor het interieur. En prima bedrijf!

rochus uit: werkendam

5,0

vanmorgen gewacht op monteren deur, er kwam niemand, daarna gebeld, bleek e-mail naar verkeerd adres te zijn gestuurd, niet naar het opgegeven adres

Friso uit: Ede

9,8

Communicatie is perfect. Maar wat tegen echt opvallend is de netheid van de monteurs. Je kan niet eens zien dat ze geweest zijn! We hebben de afgelopen tijd heel wat "vaklieden" over de vloer gehad, wat een puinhoop maken sommige ervan zeg! Niks opruimen en afval ergen buiten achter laten. Blijkbaar heel normaal tegenwoordig! Dus zoek je vakkundigheid, raad ik dit bedrijf aan. Een voorbeeld voor vele monteurs! Direct genieten van je aankoop, zonder dat je alles moet stofzuigen en opruimen. Top! Kwaliteit heeft een naam: Thuis in staal.

Edwin uit: Ubbergen

30-03-2020

Zeer tevreden over het resultaat!
Prijs/kwaliteit 100% in orde :-)

30-03-2020

Wij hebben sinds kort 3 stalen deuren en zijn super tevreden. Goede voorlichting, super fijne en nette monteurs. Netjes geholpen. Alle lof... top!
We genieten iedere dag weer van onze prachtige deuren die ons huis echt af maken!