Beoordelingen Thuins

• Snelheid / levertijd 8,5
  • Voldoet aan de verwachtingen? 8,8

Birgit uit: Enschede

08-06-2017

Ik ben zeer tevreden over de tuintafel. Netjes ingepakt geleverd en voldoet helemaal aan mijn verwachtingen

Peter uit: Helden

07-06-2017

Precies wat wij verwacht hadden. Mooi meubel met juiste prijs/kwaliteit. Levering volgens afspraak. Prima. Zeer tevreden.

ginie uit: gasselte

30-05-2017

Ben super super blij met de meubelen die ik heb gekocht bij thuins.Alles volgens afspraak , geen probleem nette afwerking en goede prijs .Ik kan thuins aanbevelen toppie

Jan uit: Leusden

23-04-2017
7,8

Ilse uit: Beuningen

21-04-2017

Ik ben erg tevreden over het telefonisch contact, omdat ik info wilde over afwijkende maten. Erg vriendelijk en geduldig. Het resultaat vind ik prachtig en voldoet helemaal aan mijn verwachtingen!!! Super :)

Fred uit: Gasselternijveen

20-04-2017

Niks mis mee

Aline uit: Zwaag

19-04-2017

Hen een grote houten schommelbank en 2 lounchstoelen en lounchtafel besteld. Wers snel en bijna volledig gemonteerd geleverd. Wij hebben een tafel met gasbrander in het midden. Tip: Lever het uitgezaagde gedeelte aan zodat je m ook gewoon als tafel kunt gebruiken van hout.

Eva uit: Bergeijk

19-04-2017

Positieve ervaring. Mooie degelijke producten, denken mee naar oplossingen en mogelijkheden.
Snelle levering.

1 puntje van aandacht:
Snelle reactie bij het vragen van een offerte. Maar zodat de bestelling geplaatst is, en ik nog een vraag heb, duurt de reactie helaas wat langer. Dit kan natuurlijk gebeuren, maar op mij kwam het over: " de bestelling is gedaan , de rest is niet de prioriteit. Wellicht een punt van aandacht, want dit heb ik meerdere malen ervaren.

Maar....ik ben verder erg tevreden en zou thuins aanraden aan anderen.

Bjorn uit: Gouda

Joyce uit: Sliedrecht

9,5

Goede service! We zijn blij met de prachtige tuinset!