Beoordelingen Thuins

• Voldoet aan de verwachtingen? 8,8

Birsen uit: Oudenbosch

09-11-2018
8,2

Ik heb super mooie salon en eettafel van wit hoogglans laten maken met x poten. Super kwaliteit en netjes gemaakt. Bedankt !

Katarzyna uit: Leeuwarden

25-10-2018
9,5

J. uit: Woerden

25-10-2018

Ik heb een mooi en degelijk meubel gekregen. Het is precies gemaakt zoals ik had gevraagd. En de prijzen zijn heel betaalbaar. Goed adres!

Gijs uit: Stadskanaal

24-10-2018
9,6

Eethoek bij Thuins besteld. Ze hebben goed meegedacht met het ontwerp en een fantastisch mooi eindresultaat!

B

23-10-2018

Goede service,verkeerde lak werd prima en snel opgelost!

Germaine uit: Esch

17-09-2018

Ik ben super tevreden met mijn tuin set

Berthe-Marie uit: Apeldoorn

15-09-2018

Goed advies gekregen over het te kiezen model. Er werd meegedacht met de behoefte van de gebruikers. Ik had best hoge verwachtingen, maar de kwaliteit en afwerking was zelfs beter dan ik had gedacht. Fantastisch bedrijf waar ik vaker gebruik van hoop te maken!

Bianca uit: Oosthuizen

12-09-2018
7,8

Prachtige tafel, prima kwaliteit! Erg blij met de spullen en levertijd zoals zelf opgegeven. Eigenlijk super te vreden, maar wel 1 groot verbeter punt te melden: de chauffeur die de tafel kwam leveren was alles behalve sympathiek en leverde de zware tafel + bijbehorende bank voor de deur, buiten op straat af.....geen centimeter dichterbij! Weinig hulpvaardig! Jammer.......

Nephthys uit: Zutphen

09-09-2018

Marja uit: Katwijk zh

29-06-2018

Zeer tevreden na levering van de meubels inclusief op maat gemaakte kastplanken.
Helemaal wat ik wilde, prachtig product, goede service, en zeer klantvriendelijk !