Beoordelingen Thuins

• Snelheid / levertijd 8,6
  • Voldoet aan de verwachtingen? 8,8

Germaine uit: Esch

17-09-2018

Ik ben super tevreden met mijn tuin set

Berthe-Marie uit: Apeldoorn

15-09-2018

Goed advies gekregen over het te kiezen model. Er werd meegedacht met de behoefte van de gebruikers. Ik had best hoge verwachtingen, maar de kwaliteit en afwerking was zelfs beter dan ik had gedacht. Fantastisch bedrijf waar ik vaker gebruik van hoop te maken!

Bianca uit: Oosthuizen

12-09-2018
7,8

Prachtige tafel, prima kwaliteit! Erg blij met de spullen en levertijd zoals zelf opgegeven. Eigenlijk super te vreden, maar wel 1 groot verbeter punt te melden: de chauffeur die de tafel kwam leveren was alles behalve sympathiek en leverde de zware tafel + bijbehorende bank voor de deur, buiten op straat af.....geen centimeter dichterbij! Weinig hulpvaardig! Jammer.......

Nephthys uit: Zutphen

09-09-2018

Marja uit: Katwijk zh

29-06-2018

Zeer tevreden na levering van de meubels inclusief op maat gemaakte kastplanken.
Helemaal wat ik wilde, prachtig product, goede service, en zeer klantvriendelijk !

07-06-2018
8,5

Dieuwke uit: Beesterzwaag

05-06-2018

Enthousiaste en vriendelijke bejegening. De liefde voorhet vak en het product straalt er van af.

R. uit: Maarssen

05-06-2018
9,5

Mooi professioneel bedrijf die zijn afspraken na komt.
Zeer mooi product mogen ontvangen en zijn er erg blij
mee.
Een voorbeeld voor velen. Ga zo door!

Theo uit: Hoorn

07-05-2018
9,7

Bij Thuins konden wij de tafel bestellen, die volledig naar onze wens werd gemaakt!
Wij waren ook zeer tevreden met het eindresultaat!
EEN AANRADER DUS!!

Ineke uit: Bleiswijk

05-05-2018
8,2

Tuinset Bonde voldoet aan onze verwachting, snelle en goede levering, goede service., betrouwbaar bedrijf.