Beoordelingen Thinq Online Boekhouder

• Advies 7,9

Evelien Assen uit: Hengelo

15-10-2018
3,6

Helaas klopt de bedrijfsvoering van dit bedrijf niet. Je kunt niet verwachten wat je van je boekhouder mag verwachten.
De goede medewerkers zitten er niet lang. Het concept is top, maar door gebrek An klantgerichtheid slaan ze volledig de plank mis.

Anja van griensven uit: den Bosch

05-09-2018
1,0

Na steeds weer verschillende medewerkers die aan mijn boekhouding werkte , en steeds maar weer vragen om facturen die al geüpload waren ,was ik er helemaal klaar mee vooral toen ik de rekening gepresenteerd kreeg van €700 voor de geüploade facturen .Ik heb alles aan een boekhouder gestuurd :het was een grote puinhoop dat boekjaar heb ik €4500 aan naheffing btw moeten betalen voor mij nooit geen Thinq meer

Annemat Rhee uit: Enschede

02-08-2018

Ik ben erg blij met de manier waarop Thinq onze boekhouding doet. Ik kan een pain in the ass zijn, want ik heb steeds veel vragen en ik wil iedere maand mijn grootboek doorlopen om te zien of alles klopt, maar ze staan me steeds vriendelijk te woord en nemen alle tijd voor me. Het enige minpuntje vind ik dat mijn gegevens, met name de automatische incasso's, niet binnen de beloofde 3 dagen verwerkt zijn. Deze blijven steeds openstaan en na mijn maandelijkse contact wordt dit bijgewerkt. Voor de rest ben ik zeer tevreden :)

Nguyen Bao Minh Rummenie uit: Rotterdam

28-07-2018

Mijn wensen en vragen werden altijd goed afgehandeld. Vaak ivm de kwartaal aangifte kan het erg druk zijn bij Thinq. Misschien meer personeel?

Aryan I. Jamshidi uit: RIJSWIJK

26-06-2018
1,0

Wat een ellendig bedrijf. Een aantal jaren klant geweest bij Thinq. Ze hebben veel beloftes gedaan, maar nog nooit een nagekomen. Van jaarlijks gratis adviesgesprek is er nooit wat van terecht gekomen. Op e-mails reageren kan weken op zich wachten. Met enige regelmaat moet je stukken die al geüpload zijn, opnieuw uploaden. Inmiddels al maanden bezig om de aangifte 2016 af te ronden, maar op mijn e-mails wordt amper gereageerd. Er wordt steeds weer om nieuwe gegevens gevraagd en nadat ik deze stuur krijg ik weken en zelfs maanden geen reactie meer van Thinq. Ondanks dat ik een aanmaning heb gekregen van de belastingdienst, nemen ze de zaak niet serieus en blijven ze eindeloos het doen van aangifte uitstellen. Ik heb behoorlijk spijt van dat ik ooit klant ben geworden van Thinq online boekhoudservice​. Totdat ze zaken op orde stellen krijgen ze van mij niet meer dan 0 sterren.

Ruud Licht uit: Amstelveen

05-05-2018
6,5

Prima en gemakkelijke online boekhouding . Klanten worden echter niet echt begeleid bij opzetten en start van je bedrijf.

Ben Verhulst uit: Tilburg

06-02-2018
7,5

Het betreft hier de eerste indruk indruk na 1 maand lidmaatschap. Wellicht beter om dit na een half jaar of een jaar nog eens te herhalen.

Jolanda Boesveld uit: Zelhem

21-11-2017
6,3

Ik ben nog niet begonnen, heb eerst allerlei adviezen ingewonnen. Er was een probleem met de personeelsbezetting. Ik ga het gewoon verder proberen. vanaf 1/1 starten we met de bedrijven. Ik heb nog geen bevestiging of aanmelding of wan t dan ook ontvangen, dus ik tast nog in het duister

Print Inkoop uit: Den Haag

21-11-2017
6,3

Voor weinig geld heb je een facturatie systeem alleen wel erg simpel maar prijs zeg het al. Wat ik wel jammer vind is dat de medewerkers zelf vaak niets kunnen en dat het door moet worden gezet naar een extern bedrijf. Maar voor het geld zeker de moeite waard als facturatie en offerte systeem

Hans Van uit: Berkel en Rodenrijs

17-08-2017

Door Thinq / online boekhoudenheb ik meer tijd om mij te richten op commerciële zaken.