Beoordelingen Thinq Online Boekhouder

• Afspraken nakomen 8,3
  • Advies 8,1

Hans Van uit: Berkel en Rodenrijs

17-08-2017

Door Thinq / online boekhoudenheb ik meer tijd om mij te richten op commerciële zaken.

K. uit: Utrecht

14-08-2017
6,5

Ik ben nog niet zo lang geleden gestart. Ik vond de start van Thinq vrij onduidelijk. Ik moest zelf overal achteraan gaan. Ik had graag een korte introductie gewenst van hoe Thinq werkt en waar ik rekening mee moet houden. Bijvoorbeeld: hoe worden privé betalingen verwerkt? Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen.

Jeffrey Cornelia uit: Zoetermeer

30-07-2017

Ik ben net aangesloten bij thinq voor een demoversie en stap september over naar de plus versie. Maar tot nu toe heb ik altijd netjes en snel antwoord gehad op mijn vragen.

Youandi van Riet uit: Rotterdam

10-07-2017
7,5

Het loopt nog niet altijd helemaal soepel maar er staat altijd iemand klaar om te helpen. Er moeten technisch nog wel een aantal dingen verbeterd worden maar over het algemeen ben ik erg tevreden met Thinq.

Johan Korsman uit: Alkmaar

29-05-2017
6,6

Thinq biedt een mooie service aan waar ik over het algemeen tevreden over ben.

Mogelijke verbeterpunten:
- Reageer sneller op potentiële nieuwe klanten. Ik heb nu mijn best moeten doen om nog 4 BV's bij jullie aan te melden. Lijkt mij de omgekeerde wereld.

- Ik heb het gevoel dat dit jaar niet altijd de afgesproken oplever momenten gehaald zijn (binnen 48 uur zijn je cijfers verwerkt beloven jullie op de site).

- Er zitten soms wat gekkigheidjes in mijn administratie (herhalende boekingen op verschillende journaalposten of mijn afwijkende factuurnummering). Hier moet ik zelf achteraan om dit te corrigeren. Ik had gehoopt dat jullie dit wat meer zouden bewaken/controleren.

Maar zoals ik begon: Ik ben zeker tevreden dat is ook de reden dat ik jullie aanbevolen heb bij mijn partners.

Met vriendelijke groet,
Johan Korsman

Martijn Loois uit: Haarlem

18-05-2017
7,6

Ik heb nog niet zo heel veel ervaring met Thing en we moeten nog een inhaalslag maken voor wat betreft het op orde brengen van mijn administratie, maar ik heb volledig vertrouwen dat dat goed gaat komen.

Donny Scholten uit: Hoedekenskerke

15-05-2017

Na in het begin wat strubbelingen werkt alles naar behoren. Bij contact via mail of telefonisch wordt er snel en adequaat gehandeld.
Online dashboard ook erg overzichtelijk.
Vind het alleen vreemd dat bij afsluiten abonnement er standaard 250 inkoopfacturen in het pakket zitten en dat dit nu opeens verlaagd is naar 120??

Tim Ketelaars uit: Dinther

10-05-2017
n.v.t.

Het is moeilijk om voor een periode van 2 jaar punten te geven .
Tot heden bevalt het prima .
Ik ben goed tevreden over de dames bij wie ik aanklop als ik iets niet snap .

hans goedhart uit: Rotterdam

09-05-2017
7,5

Ondanks wat slordigheden toch tevreden met de prijs kwaliteit verhouding.

Peter Leening uit: Achthuizen

25-04-2017
6,3

Thinq groeit met m'n bedrijf mee, er gaan weleens dingen fout maar (zeker nu ik alleen aan Nina gekoppeld ben) worden deze opgelost en meegedacht tot verbeteren. Afgelopen jaar heb ik serieus overwogen om naar een andere partij te gaan, de verbeterpunten zijn en worden naar mijn inziens positief opgepakt waardoor mijn gevoel van tekortkomingen van Thinq afnemen, ook ik schiet tenslotte wel eens tekort. Ga zo door en vooral dank jullie wel.