Beoordelingen Theo van Epen

yvonne noverraz uit: bussum

15-11-2018

C.A.C. Alblas uit: Hilversum

14-11-2018

De levering en het leggen van de eiken visgraat vloer was wederom een feest. Onze bestaande vloer (eveneens geleverd en gelegd door Theo van Epen BV) is nu verder uitgebreid in een nieuwe aanbouw, hetgeen werkelijk fantastisch is gelukt. De 'aanheling', het repareren van de oude vloer, alsmede het aanpassen van de bies en het op kleur brengen ..., alles is perfect uitgevoerd door de uiterst deskundige en sympathieke technici! Daarbij natuurlijk ook de altijd plezierige ontvangst in de winkel, het zeer deskundige advies en de correcte afhandeling! Onze dank en ... tót de volgende vloer!

Ilse Siewers uit: Laren

07-11-2018
9,8

Super advies en persoonlijke service op maat. Bij Theo van Epe kijken ze heel goed wat past bij jouw stijl en huis. De vloer is met ontzettend veel vakkennis en perfectie gelegd. En het resultaat is nog mooier dan ik verwacht had. Top!

Hugo Rosenberg uit: Bussum

30-10-2018

Jaap Bikker uit: Groenekan

23-10-2018

Geweldige service; prima kwaliteit

Van lier uit: Bussum

22-10-2018

Ik vind de vloer heel mooi geworden en vond het heel prettig werken!

Ton van den Berg uit: LAREN NH

17-10-2018

Onze eikenvloer was in de afgelopen 12 á 15 jaar erg donker geworden. Erik van Theo van Epen parket heeft de vloer zorgvuldig geschuurd, zowel met de hand (V-naden) alsook met de machine, een enkele losse deel gelijmd en de vloer behandeld met een Monocoat twee componenten olie, kleur Smoke en het resultaat was FANTASTISCH, mooier dan de vloer ooit geweest is !

Barry Broedersz uit: Bussum

14-10-2018
9,7

Riks Helder uit: Huizen

07-10-2018
8,2

We hadden graag de vloer opgeleverd gekregen met een opleveringsmoment waarin we een paar afwerkingsdetail hadden kunnen bespreken
Oa het afkorten van de overgang tussen de tegelvloer keuken en de vloer eetkamer en de detaillering bij de trap
Over het geheel zijn wij zeer tevreden en vinden we de vloeren heel mooi
Groet van Jenny en Riks

L. Moolhuizen uit: Weesp

01-10-2018
9,7

Het ging bij ons om het schuren en oliën van een oude
partketvloer. Het kontakt en advies met en van André
was prettig en zeer professioneel. De uitvoering door
Martin was zeer deskundig en al met al, Theo van Epen
krijgt van ons een dikke 10 !