Beoordelingen Theo van Epen

• Deskundigheid / kennis / vakmanschap 9,2
  • Kwaliteit 9,1
  • Plaatsing / montage / levering 9,1
  • Garantie / nazorg 8,9

G.B. Mould uit: Zevenendedrift 2e Laren.

21-11-2018

Very, very good!! Glad I chose Theo Van Epen to do my floors. I would highly recommend them to anyone.

Roy Koolloos uit: Bussum

21-11-2018
9,5

Heel veel persoonlijke aandacht. Heel erg vakkundig personeel die de vloer plaatst, bij ons was dat Mike.
Er werd goed met ons meegedacht, qua planning en plaatsen van de vloer.
Van uitzoeken tot geplaatste vloer heel erg tevreden.

yvonne noverraz uit: bussum

15-11-2018

C.A.C. Alblas uit: Hilversum

14-11-2018

De levering en het leggen van de eiken visgraat vloer was wederom een feest. Onze bestaande vloer (eveneens geleverd en gelegd door Theo van Epen BV) is nu verder uitgebreid in een nieuwe aanbouw, hetgeen werkelijk fantastisch is gelukt. De 'aanheling', het repareren van de oude vloer, alsmede het aanpassen van de bies en het op kleur brengen ..., alles is perfect uitgevoerd door de uiterst deskundige en sympathieke technici! Daarbij natuurlijk ook de altijd plezierige ontvangst in de winkel, het zeer deskundige advies en de correcte afhandeling! Onze dank en ... tót de volgende vloer!

Ilse Siewers uit: Laren

07-11-2018
9,8

Super advies en persoonlijke service op maat. Bij Theo van Epe kijken ze heel goed wat past bij jouw stijl en huis. De vloer is met ontzettend veel vakkennis en perfectie gelegd. En het resultaat is nog mooier dan ik verwacht had. Top!

Hugo Rosenberg uit: Bussum

30-10-2018

Jaap Bikker uit: Groenekan

23-10-2018

Geweldige service; prima kwaliteit

Van lier uit: Bussum

22-10-2018

Ik vind de vloer heel mooi geworden en vond het heel prettig werken!

Ton van den Berg uit: LAREN NH

17-10-2018

Onze eikenvloer was in de afgelopen 12 á 15 jaar erg donker geworden. Erik van Theo van Epen parket heeft de vloer zorgvuldig geschuurd, zowel met de hand (V-naden) alsook met de machine, een enkele losse deel gelijmd en de vloer behandeld met een Monocoat twee componenten olie, kleur Smoke en het resultaat was FANTASTISCH, mooier dan de vloer ooit geweest is !

Barry Broedersz uit: Bussum

14-10-2018