Beoordelingen The Wash Carwash

Erik uit: Enschede

18-02-2018
1,0

Vestiging: Enschede

Volgens mij zijn de meeste beoordelingen van het personeel of uit de kennissen kring. Ik heb mijn auto hier laten wassen op zondag 11-02-2018 en nu zit de hele linker zijkant onder de kleine krasjes, als de zon er op schijnt is het heel duidelijk te zien. waarschijnlijk maken ze de borstels niet schoon en blijft er zand en vuil in zitten, de krassen krijg ik niet meer weg en het is geen gezicht. Auto heb ik pas geleden gekocht, dood zonde.

Christiaan uit: Hengelo

27-01-2018
4,7

Vestiging: Hengelo-Campus

Als je ze wat vraag krijg je geen antwoord of te horen kunnen we niks mee

Jack uit: Goor

02-01-2018
3,7

Vestiging: Hengelo-Campus

Wat een slechte carwash! Er wordt helemaal niets aan de voorwas gedaan wat tot gevolg heeft dat de auto niet goed schoon is en de velgen gewoon vuile plekken houden.
De auto was ook niet droog en op de stofzuigplaats werd dat alleen maar erger door de sproeiregens die over het scherm heen waaiden van uit de wasstraat.
Dit was mijn tweede keer met het meest luxe pakket, de eerste keer dacht ik zal wel een storinkje geweest zijn maar naar de 2e keer weet ik zeker dat ik hier niet meer kom.

Jan uit: Hengelo

21-12-2017
2,3

Vestiging: Hengelo-Zeggershoek

Bij thuiskomst na de duurste wasbeurt, zag ik dat aan weerzijden van mijn auto de dorpels niet schoon waren, alsof ze niet geraakt waren door de borstels. Ook waren de wielen zoals altijd niet helemaal schoon. Via de mail heb ik een foto opgestuurd met de klacht. Het ging mij niet om een gratis wasbeurt maar er zou sprake kunnen zijn van een storing. Op mijn mail werd totaal niet gereageerd en ook niet op een nieuwe mail waarin ik vroeg om een fatsoenlijke reactie. Arrogantie ten top. Ik was toch al niet van plan om er terug te komen want hoe je auto "voorgewassen" wordt is diep treurig.

Peter uit: Hengelo

05-11-2017
2,7

Vestiging: Hengelo-Campus

Ik rijd Volvo V40. De auto wordt gewoon NIET goed schoon. Voorzijde en onderkanten maar ook achterzijde en achterruit. Telkens ontevreden gevoel als ik weer vertrek.

S. uit: Hengelo

03-10-2017

Vestiging: Hengelo-Campus

altijd snel aan de beurt en plaats genoeg en schone wagen

Henk uit: Enschede

25-09-2017

Vestiging: Enschede

Ben een tevreden klant

Jos uit: Zenderen

15-09-2017

Vestiging: Hengelo-Campus

Altijd welkom, vriendelijke bediening,dik tevreden .

Henk uit: HENGELO OV

15-09-2017

Vestiging: Hengelo-Campus

Prettig contact. Vriendelijke bejegening.

Barrie uit: Hengelo(Ov.)

14-09-2017