Beoordelingen The DJ Company

Naam feestlocatie: Rucphen

Type feest: Schoolfeest

DJ: Axl

Uw verhaal:
De dj was op tijd en heeft zijn muziek dan ook toegesplitst op de doelgroep. Het was een super leuke avond mede dankzij de dj!! Onze complimenten!! Voor herhaling vatbaar.

Naam: Jacqueline - Feestdatum: 25 November

19-12-2017

Plaats: Aalsmeer

Naam feestlocatie: Proef en Meer

DJ: Danny

Uw verhaal:
Wij hebben jullie naam via de locatie doorgegeven gekregen en dat was een succes.
Gasten hebben het erg leuk gevonden en ook ik was zeer tevreden! Ik kijk met veel plezier terug naar mijn 50ste verjaardag die ik met veel vrienden en familie op een mooie locatie heb gevierd. De DJ en muziek had ik niet willen missen. Het was de finishing touch. Heerlijk om kort de wensen te kunnen voorbespreken en de avond zelf lekker te kunnen genieten. Service en communicatie zijn perfect. Lichtset was zeer sfeervol en ... er is gedanst! Superdank voor jullie bijdrage aan een zeer geslaagde avond (die smaakt naar meer....). Ik kan niet wachten tot een volgende gelegenheid!

Naam: Albron UM - Feestdatum: 15 December

19-12-2017

Plaats: Maastricht

Naam feestlocatie: Het Kruithuis

Type feest: Bedrijfsfeest

Uw verhaal:
Mooie ambiance weten te creëren door de juiste verlichting en muziek in te zetten.
DJ had goed contact met de gasten en wist hier goed op in te spelen.
Heel veel super positieve reacties gehad van de gasten. o.a. het feest was 10x beter dan vorig jaar (toen geen gebruik gemaakt van The DJ-Company).
Voor herhaling vatbaar !

Naam: Andrea Hillier - Feestdatum: 16 December

18-12-2017

Plaats: Amstelveen

Naam feestlocatie: Nice! Zaal

DJ: Vincent

Uw verhaal:
Ik zou Vincent zo weer kiezen voor ons volgende feest!!
Goede muziek, lekkere sfeer en heel belangrijk, hij had er zelf ook heel veel plezier in!
We waren niet zo'n grote groep, maar dat was helemaal geen probleem...iedereen heeft de hele avond lekker gedanst. Super veel complimenten gehad.

Naam: Danny Hoogstad - Feestdatum: 16 December

9,6

Plaats: Doorn

Naam feestlocatie: Zonheuvelgroep

Type feest: Ander feest

DJ: Danny

Uw verhaal:
Voor het feest op ons kerstgala was ik op zoek naar een leuke DJ. Via Google kwam ik terecht bij the DJ company. Ik besloot om een gok te wagen en vulde het formulier in. Hierna werd al heel snel contact gezocht om de details van mijn aanvraag te bespreken. De communicatie van The DJ company is goed, snel en zeer professioneel.

Op de avond zelf was de samenwerking met de DJ erg prettig. Toen eenmaal het feest begon was iedereen super enthousiast en hebben mensen enorm genoten

Als verantwoordelijke voor de organisatie van het gala heb ik het hele traject als bijzonder prettig ervaren en heb ik mij geen seconde druk meer hoeven maken over de muziek voor de avond.

Met andere woorden, een dikke aanrader!

Naam: Petra Halters - Feestdatum: 16 December

Plaats: Made

Naam feestlocatie: KORENBEURS

Type feest: Jubileumfeest

Uw verhaal:
Het was TOP een echte aanrader

Naam: Yvonne - Feestdatum: 16 December

Plaats: Leeuwarden

Naam feestlocatie: Pitch en put

DJ: Ronald

Uw verhaal:
Op zeer korte termijn nog een dj kunnen regelen via de djcompany super goede service. Op het feest zelf stond de dj al gereed, Ronald heeft mooi op de sfeer ingespeeld en ik heb lekker uit mijn dak kunnen gaan op de dansvloer! Ook de gasten vonden het erg gezellig. Ga de organisatie/dj zeker aanbevelen!

Naam: Iliya Cerjak - Feestdatum: 16 December

1,0

Plaats: Amsterdam

Naam feestlocatie: t Blauwe theehuis

DJ: Dick

Uw verhaal:
Ronduit GENANT, ik heb een hoop dj-s in mn leven gezien en gehoord, en deze was zo ver beneden alle peil, heb er gewoon geen woorden voor. 80s dansmuziek....hoe moeilijk kan dat zijn?! Geen enkel verzoek nummer, DJ had niks, kon niks vinden, draaide zelfs geen verzoeken. We moesten zelf ingrijpen, gasten hebben zelf een playlist moeten maken. Ben belazerd, en mn feest is verziekt, bedankt!

Naam: Anke - Feestdatum: 26 September

15-12-2017

Plaats: Amsterdam

Naam feestlocatie: Tolhuis

Type feest: Promotiefeest

DJ: Johan

Uw verhaal:
Het is een erg leuk feest geworden, waarin lekker gedanst is. En waarop ik alleen maar leuke reacties heb gehad van de gasten. Ik was vooral verbaasd dat het de DJ lukte om (bijna) alle verzoeknummers te draaien. Dit omdat mijn Belgische gasten om specifieke dansen (Hucklebuck) vroegen. Ik was verbaasd dat dit bij de DJ bekend was en dat hij het ook nog bij zich had. En het leukste hierbij waren de gezichten van mijn collega's die dit dansje niet kenden en waarvan sommige uiteindelijk toch ook een poging gingen wagen.

Anke