Beoordelingen The DJ Company

Naam feestlocatie: D'n Boerderij

Type feest: Ander feest

DJ: Rene

Uw verhaal:
Ik ben via internet bij jullie terecht gekomen. Na het eerste contact is alles in een versnelling gegaan. Er is heerlijk gedanst, door ons in bijzonder. Iedereen die geweest is had zeer lovende woorden. An onze wensen (ja zelfs die van onze 7 jarige dochter) is voldaan. Ook verzoekjes waren geen probleem. De communicatie is van begin tot eind hetlemaal top geweest. Dat gaf ons een goed gevoel. Spannend blijft het altijd wel. Service was ook zeker prima te noemen. Mochten we ooit weer een feestje organiseren, zijn jullie zeker van de partij.

Naam: bertil Hofte - Feestdatum: 9 December

11-12-2017
9,8

Plaats: Coevorden

Naam feestlocatie: Kasteel

Type feest: 50ste verjaardagsfeest

DJ: Albert

Uw verhaal:
Goede service, en snel/goed berijkbaar, DJ via whatsapp

Het was een leuke avond, vollop gedanst (en dat voor een Abraham :-) )
iedereen vond het een sfeervol prachfeest, mede door de DJ, Albert

Voor herhaling vatbaar

Naam: Sandra Schot - Feestdatum: 9 December

11-12-2017

Plaats: Sliedrecht

Naam feestlocatie: Lockhorst

Type feest: 50ste verjaardagsfeest

DJ: Jozua

Uw verhaal:
Uitstekende service en pluspunten zijn iig dat je altijd een vervangende DJ heb, mocht degene die bij jouw komt draaien toch onverhoopt niet kunnen. Top service dus 😀

Naam: Robbert - Feestdatum: 8 December

10-12-2017

Plaats: Eindhoven

Naam feestlocatie: Boemerang

Super feestje gezellig

Naam: Helen Kaptein - Feestdatum: 8 December

09-12-2017

Plaats: Purmerend

Naam feestlocatie: Spijkerman eten en drinken

Type feest: Verjaardagsfeest

DJ: Rick

Uw verhaal:
Voor het feest van onze 18 jarige dochter zochten we een DJ die een brede leeftijdsgroep (12-75 jaar), met verschillende muziekvoorkeuren, op de dansvloer kon krijgen. Dat is meer dan gelukt. Wat hebben we genoten! Rick heeft vooraf telefonisch geinformeerd naar onze wensen en was rustig aanwezig. Hij heeft de aanwezige groep goed aangevoeld en ter plaatse oog en oor gehad voor de sfeer van de avond. Muziekstijlen van de jaren 70 tot nu kwamen voorbij. De opbouw was prima. Voor ieder wat wils. Het enthousiasme was groot en iedereen heeft een mooie avond gehad. Wij zijn een fantastische herinnering rijker met dank aan de DJ Company.

Naam: Janna - Feestdatum: 1 Juli

09-12-2017
7,6

Plaats: Usselo

Naam feestlocatie: Rest. Hanninkshof (oranjerie)

Type feest: Promotiefeest

DJ: Roy

Uw verhaal:
Ik heb jullie gevonden door een zoekopdracht op internet en de uitstraling, sfeer en de teksten op de website spraken mij aan. Ik vind de aanpak van professionaliteit getuigen. Vanaf de intake t/m deze evaluatie. Ik ben zelf gewend ook zo te werken met klanten en denk dat jullie de goede werkwijze te pakken hebben. Alert reageren, klantgericht en toegankelijk. De avond is goed opgebouwd en de DJ heeft zeker rekening gehouden met de muziekvoorkeuren die ik heb aangegeven. Ik kon dat niet laten omdat ik bijna 40 jaar geleden zelf ook draaide. De DJ speelde goed op de omstandigheden in met een passendemuziekkeuze. De combinatie van een goede accommodatie, lekkere hapjes tijdens het walking dinner en daarna de voetjes van de vloer is iedereen goed bevallen. Ik kijk terug op een memorabele avond.

Naam: Hans - Feestdatum: 10 Augustus

Plaats: Amsterdam

Naam feestlocatie: Apollo Hotel Amsterdam

DJ: Johan

Uw verhaal:
Het is een prima feest geweest en er is lekker veel gedanst, tot sluitingstijd aan toe.

DJ deed het prima. Hebben hem ook nog even geholpen met een eigen collectie, waardoor de stemming goed vastgehouden kon worden. Vriendelijke vent , die DJ! Vriendelijke groet, Hans en Marja.

Naam: Jules - Feestdatum: 29 Juni

Plaats: Zwolle

Naam feestlocatie: Thuis

Type feest: Verjaardagsfeest

DJ: Alexander

Uw verhaal:
De DJ was voor ons de juiste man voor ons feest.

Hij heeft onze muziekwensen en de opbouw van de avond

erg goed aangevoeld en vertaald in een super feest.

Er is vrijwel de hele avond gedanst.

Wij hebben voor de juiste entourage gezorgd, de dj voor de juiste flow.

Super gedaan!

Naam: Ezriel - Feestdatum: 7 Augustus

Plaats: Peize

Naam feestlocatie: Boonstra

DJ: Martijn

Uw verhaal:
Goed feest en achteraf blij dat we toch voor het complete pakket zijn gegaan. Het licht maakte het af.

Vooraf alles keurig geregeld met de zaaleigenaar.

Voor de rest niets op of aan te merken.

Naam: Jeroen - Feestdatum: 16 Juni

Plaats: Noordwijk

Naam feestlocatie: Strandpaviljoen Take2 - Noordwijk

DJ: Jordy

Uw verhaal:
Ik geef niet snel alleen maar goede cijfers. Contact met DJCompany prima en zorgvuldig, altijd tijd en reactie.

DJ: Grote Buiging van het publiek en het bruidspaar! Het feest was in een woord super en dat komt natuurlijk door de mensen en de sfeer :-) Maar de DJ heeft het absoluut naar een toppunt gebracht en het daar ruim 3 uur lang gehouden !!

Nadrukkelijke en verplichte verzoekjes van bruispaar zijn gevolgd en muziekstijlen haarfijn aangevoeld. Er was niet iemand niet aan het dansen en veel mensen hebben al geroepen: de muziek is fantastisch!" , "goede DJ!", "Wat een goed feest!". En nu gaan wij lekker op vakantie. Thanks DJCompany en natuurlijk vooral de DJ.