Beoordelingen The DJ Company

Plaats: dordrecht

Naam feestlocatie: kantine

Type feest: Verjaardagsfeest

Uw verhaal:
Ik heb gekozen via internet , sprak mij aan

service en communicatie verliep uitstekend, lekkere muziekkeuze, gasten wilden niet naar huis zo gezellig was het goede lichtshow.

al met al uitstekend

bedankt

Hennie

Naam: Rolanda Kroezen - Feestdatum: 12 Oktober

14-10-2018

Plaats: Hollandscheveld

Naam feestlocatie: Zaal en partycentrum schoonhoven

DJ: Walther

Uw verhaal:
Top geregeld! Alles gaat naar wens zoals je wilt! Geweldige avond gehad!

Naam: Fam. Polman - Feestdatum: 6 Oktober

14-10-2018

Plaats: Noordwijk

Naam feestlocatie: De Koele Costa

Type feest: Ander feest

DJ: Diederik met vader Dirk

Uw verhaal:
Wij hadden een feest georganiseerd bij strandtent de Koele Costa in Noordwijk. Dit ivm ons 40-jarig huwelijksfeest, de diplomering van onze dochter en drie jarigen binnen het gezin. Het moest dus een feest voor jong en oud worden. En dat is gelukt. Wij en al onze gasten hebben een fantastische avond gehad en dit was zeker ook te danken aan DJ Diederik, zijn vader DJ Dirk en de medewerkers van de Koele Costa. Kortom: een feest om op terug te kijken!

Naam: Tim&Marly - Feestdatum: 12 Oktober

13-10-2018

Plaats: Heeze

Naam feestlocatie: Villa des Beaux Arts

DJ: Erwin

Uw verhaal:
Vanaf het eerste moment duidelijke communicatie, vooral ook persoonlijk. Veel vragen gesteld om inzicht te krijgen in onze muzieksmaak en ons thema. Er werd overal op ingespeeld, enkele dagen voor de bruiloft nogmaals persoonlijk contacr om de puntjes op de i te zetten. Dankzij jullie was onze avond helemaal compleet! TOP!

Naam: Diederik Mols - Feestdatum: 10 September

08-10-2018
9,6

Plaats: Haarlem

Naam feestlocatie: De Commanderij

DJ: Michel

Uw verhaal:
Prachtige verjaardag gehad! Bedankt DJ Company en Michel!

Naam: Maik - Feestdatum: 5 Oktober

06-10-2018

Plaats: Westzaan

Naam feestlocatie: De prins

DJ: Rutger

Uw verhaal:
Omdat we jullie voorbij zagen komen via google en de referenties waren goed wat we hadden gezien.
Er is een beetje gedanst maar de DJ heeft zijn best gedaan om iedereen op de dans vloer te krijgen maar de mensen wilde niet.
De lichtset was prima genoeg licht.
Wij hebben super genoten want iedereen had het naar zijn zin en er werd wel gedanst maar dan bij de sta tafels dus dan zijn wij ook tevreden
Service vooraf was prima er werd goed gecomuniceerd en geluisterd wat wij graag wilde.

Naam: Inez - Feestdatum: 22 September

24-09-2018

Plaats: Naarden

Naam feestlocatie: Acquavite

DJ: Marcel

Uw verhaal:
Via de locatie kwam ik aan jullie naam. Gezien de aparte akoestiek van Acquavite, leek het mij het beste een dj-bedrijf te nemen met ervaring met de locatie. Goede keuze! Er is lekker gedanst en het was super dat de aangeleverde playlist zo goed benut werd met top eigen inbreng van de dj. De communicatie met dj-company verliep ook helder en vlot, erg fijn. Als je geen gedoe wilt en een lekker feestje dat naar je wensen is, zit je bij hen helemaal goed.

Naam: Grietje - Feestdatum: 22 September

23-09-2018

Plaats: Zuidlaarderveen

Naam feestlocatie: Zaandorre

DJ: Lorenz

Uw verhaal:
Lorenz heeft bijgedragen aan een super geslaagde avond. Hij weet er een geweldig feest van te maken. Lorenz ontzettend bedankt!

Naam: Grietje - Feestdatum: 22 September

Plaats: Nuenen

Naam feestlocatie: D'n Kleine Dommel

DJ: Maarten

Uw verhaal:
Naar aanbeveling van de lokatie waar we onze trouwerij hebben gehouden kwamen we bij The DJ company uit, het is waarschijnljk niet 1 van de goedkoopste DJ's maar je krijgt wel 100% waar voor je geld.
Totaal geen spijt van gehad voor onze keuze en zeker het geld meer dan waard.
Op zo'n speciale gebeurtenis wil je niet dat je feest minder is door de verkeerde DJ keuze.
Van opbouw tot de keuze van de muziek werd perfect uitgevoerd.
De communicatie van het bedrijf zelf was zeer duidelijk en werd ook voldoende op de hoogte gehouden van de stand van zaken.

In een woord "Perfect!!"