Beoordelingen The DJ Company

Naam feestlocatie: La Mere Ann

Type feest: Verjaardagsfeest

DJ: Barry

Uw verhaal:
Uw site en verhalen, recensies waren goed.
Barry zeer vriendelijk en begreep de sfeer van het feest, service vooraf oke..
We hebben heerlijk gedanst, licht set mooi, geluidsterkte werd aangepast naar sfeer van het moment.
Gasten hebben zich goed vermaakt en vonden het een geweldige avond,
mede ook door de mooie locatie en service La Mere Ann

Wij genoten ervan dat onze gasten het naar hun zin hadden

Naam: Manon Draisma - Feestdatum: 29 September

01-10-2017

Plaats: Engelum

Naam feestlocatie: Cleyn Alserd

DJ: Rob

Uw verhaal:
Wij wisten al snel dat we een DJ wilden, maar wilden wel graag een DJ van goede kwaliteit. Op andere feestjes vonden we DJ’s niet de kwaliteit hebben die wij zochten. Via internet, the perfect wedding en Google, kwam the DJ company in onze top 3. We kenden jullie niet, maar de Info op internet maakte een goede en duidelijke indruk. Door deze info kozen we voor jullie. De communicatie was prettig. Het was helder, vriendelijk en vlot. Wij hebben goede reacties gekregen over de DJ. De gasten vonden Rob een leuke man en hij speelde goed in op het publiek. Zo nu en dan sprak hij het publiek wat toe, wat wij en gasten erg leuk vonden. Ik genoot ervan om te zien hoe iedereen los ging en de DJ ontspannen en met plezier achter zijn draaitafel leek te staan. De lichtset was wat mij betreft perfect. Het was niet te fel licht en het droeg bij aan het creeen van een echte partysfeer.

Naam: Dominique - Feestdatum: 29 September

30-09-2017

Plaats: Nieuwegein

Naam feestlocatie: Wit kasteel

DJ: DJ RIck

Uw verhaal:
Het contact voorafgaand aan het feest was heel erg leuk met Danny. Alles was duidelijk en goed gecommuniceerd. Dj Rick heeft alles goed voorbereid en heeft het nummer van de openingsdans ook nog aangepast. De Dj heeft gedaan wat wij graag wilden een topfeest met muziek uit alle tijden en stijlen.

Naam: Marsha - Feestdatum: 29 September

30-09-2017
9,6

Plaats: Nieuwegein

Naam feestlocatie: Thuis

DJ: Rick

Uw verhaal:
Goede ervaring gehad op het bruidsfeest. Tijdens de avond stond de DJ open voor alle stukjes die tussendoor kwamen. Het was een groot feest! Echt een aanrader!

Naam: Cor Zandstra - Feestdatum: 23 September

Naam feestlocatie: de Klonie

Type feest: Verenigingsfeest

DJ: Siger

Uw verhaal:
The DJ company heeft ons DJ Siger aangeleverd. Hij heeft er een erg mooi feest van gemaakt met behulp van de preferenties die hij doorgekregen heeft via the DJ company. De communicatie rondom het feest is fantastisch verlopen. Volledig waar voor ons geld. Niets anders dan lof voor the DJ company.

Naam: Kevin Hulshof - Feestdatum: 2 September

21-09-2017

Plaats: Thuis

Type feest: Verjaardagsfeest

DJ: Berry

Uw verhaal:
Onze ervaring met de DJ Company was uitstekend. Tijdens onze bruiloft is er ook een fantastisch moei (muziek) feest gerealiseerd waar nog lang over na is gesproken door vrienden. Dit was voor mij aanleiding om de DJ Company wederom in te schakelen voor mijn 40ste verjaardag. Wederom is er prima gedraaid door DJ Berry. Enige nadeel was, dat het heel goed weer was waardoor veel mensen buiten stonden bij te praten met elkaar. Hierdoor is er minder gedanst dan gehoopt. Desalniettemin was ik zeer tevreden en ben ik blij gebruik gemaakt te hebben van jullie dienst. Alles is mij uit handen genomen qua muziek, licht en entertainment. Communicatie verliep ook uitstekend. Ik kan de DJ Company aan iedereen aanbevelen en voor een volgend feest zal ik zeker weer aan jullie denken.

Naam: Bas - Feestdatum: 15 September

20-09-2017
5,0

Plaats: Gorinchem

Naam feestlocatie: Hipper

DJ: Edwin

Uw verhaal:
Je boekt voor honderden euro's een DJ voor je huwelijk en dan krijg je DJ Edwin.. aardige vent, maar moesten opeens ter plekke contant afrekenen voor een half uur langer draaien.. Half uur?? Oke, als jij het zegt. Daarnaast heeft deze beste man alleen maar muziek gedraaid welke wij aanvraagde. Werd totaal niet ingespeeld op de wensen vanuit het publiek. Voor ons een hele dikke fail.. Zet jonge en frisse mensen in die weten hoe je een feestje moet bouwen i.p.v. 50+ers die lievers piratenmuziek de eter ingooien.. Hadden namelijk duidelijk aangegeven een feestje te willen hebben... DJ Company bedankt!!

Naam: Carla Brinkhuis-Moerings - Feestdatum: 16 September

18-09-2017

Plaats: Utrecht

Naam feestlocatie: Oude Tolhuys

Type feest: 25-jarig huwelijksfeest

DJ: Agnes

Uw verhaal:
Na goede intake zowel wel met dj company zelf als met dj Agnes kregen wij de muziek die we wilden op ons feest: rock,foute uurtje, enz. Onze top 10 kwam voorbij. Verzoeknummers konden worden aangevraagd, op ieder e-mailtje kwam snel antwoord. Er werd met ons meegedacht. De gasten waren vol lof over ons feest: zo'n gezellige zaal en sfeer. Een vriend had nog nooit zoveel gedanst als nu met onze rock muziek. Zelfs de voetbalmannen kwamen los! Wat vooral fijn was, was dat het laatste nummer zoals ons verzoek de goede artiest was in de live-uitvoering!
Wij glimlachen 2 dagen later nog steeds en genieten nog na. Agnes en Jordy super bedankt!

Naam: Vera - Feestdatum: 15 September

18-09-2017

Plaats: Huissen

Naam feestlocatie: De buitenpoort

DJ: Agnes

Uw verhaal:
Wij hebben mede dankzij jullie dj een top avond gehad! Ze speelde goed in op wat het feest nodig had met de muziekkeuze!
Ook was de service en communicatie top! We hebben ons feest moeten verzetten maar dat was helemaal geen probleem voor jullie, alles was top geregeld! Bedankt voor een topfeestje!