Beoordelingen The DJ Company

Naam feestlocatie: Johanna's Hof

Type feest: Verjaardagsfeest

DJ: George

Uw verhaal:
Geweldige avond gehad, DJ was lekker optijd de opbouw ging geruisloos . precies om 21.00 uur ging de DJ los iedereen heeft een geweldige avond gehad ,

Zeker het aanbevelen waard.

Een feest om op terug te kijken.

Naam: Ursula - Feestdatum: 29 September

Plaats: Haaksbergen

Naam feestlocatie: Bakkerhuis

Type feest: 50ste verjaardagsfeest

DJ: Marcel

Uw verhaal:
We zochten een dj en hadden geen idee waar te zoeken. Via internet gezocht en we kwamen bij de DJ company uit. Het was een gok, want je hebt natuurlijk geen ervaring met de dj's. De communicatie voor het feest was super. We werden telkens goed op de hoogte gehouden en ook de dj Marcel belde ons een paar dagen voor het feest om even alles af te stemmen. Erg fijn, want dan heb je een beetje een beeld bij de persoon die komt. Bij aankomst op het feest stond Marcel ons al op te wachten. We hadden afgesproken dat de muziek eerst wat zachter zou zijn, zodat de gasten nog even met elkaar konden kletsen. Later op de avond mocht het wel wat harder. Dat werd goed uitgevoerd. De gasten hebben erg genoten en lekker gedanst. Zelf de dames van de bediening dansten af en toe mee! Zelf had ik ook mijn favoriete nummers doorgegeven. Die werden allemaal gedraaid. Super! De sfeer zat er goed in. We hebben genoten!

Naam: Bart - Feestdatum: 29 September

Plaats: Oeffelt

Naam feestlocatie: Het Veerhuis

DJ: Rob

Uw verhaal:
Wat een fantastische sfeer hebben jullie neer gezet! We hebben een top bruiloft gehad, en niets dan lovende woorden gehoord van onze gasten. Overal waar we keken zagen we feestende en dansende mensen!

Super bedankt Rob en de DJ company!

Naam: Masja - Feestdatum: 29 September

Plaats: Amstelveen

Naam feestlocatie: Eetcafe Silversant

Type feest: 12.5-jarig huwelijksfeest

DJ: Marcel

Uw verhaal:
Tijdens ons 90's feest wilden wij onze gasten even mee terug de tijd in nemen. En dat is mede dankzij de DJ heel goed gelukt!

Naam: Jolanda - Feestdatum: 28 September

Plaats: Tilburg

Naam feestlocatie: Partycentrum van Opstal

Type feest: Verjaardagsfeest

DJ: Jonathan

Uw verhaal:
Op aanbevelen van locatie-eigenaar voor DJ Company gekozen. Geweldige avond gehad! Mijn dochtertje was er ook bij en de dj had ook voor haar alle aandacht. Van de voorpret en de voorbereidingen tot de avond zelf was perfect geregeld!

Naam: Ceremoniemeester - Feestdatum: 29 September

Uw verhaal:
Als ceremoniemeester gewoon dik tevreden over de bruiloft van Lars en Marion!

Naam: Marion - Feestdatum: 29 September

Uw verhaal:
De communicatie met The DJ Company gaat super smooth. Ze nemen meerdere malen van te voren contact op om het een en ander door te spreken, voelt erg fijn. We hadden nog niet de tijd gehad om ruimte vrij te maken op de dansvloer voor onze dj Ronald, maar hij maakte daar helemaal geen punt van en was mega vriendelijk! Hij heeft gezorgd voor een fantastisch feestje op onze bruiloft op 29-9-2018 en speelde goed in op de groep. Helemaal top! Nogmaals bedankt Ronald! :)

Naam: Lars - Feestdatum: 29 September

Uw verhaal:
Fantastisch feest gehad met Ronald!

Naam: Arie - Feestdatum: 29 September

Plaats: Barneveld

Naam feestlocatie: 't Hoefslag

Type feest: Jubileumfeest

DJ: Rick

Uw verhaal:
Via internet kwamen we hier terecht. Prettig contact gehad in de aanloop naar het feest. Met onze wensen is goed rekening gehouden en DJ Rick heeft er n super feestje van gemaakt. Speelde goed in op de sfeer van het moment.

Naam: Jarigem (50 - Feestdatum: 29 September

Plaats: Amsterdam

Naam feestlocatie: Hoftuin

Type feest: 50ste verjaardagsfeest

DJ: Antonio

Uw verhaal:
Alles was perfect geregeld! Ik ben heel blij dat ik niet zelf heb lopen klungelen met laptop en muzieklijstje. Een DJ kan net iets beter een feestje bouwen. De eerste vragenlijst op de website was handig en het telefoon gesprek met Antonio was ook erg prettig!