Beoordelingen The DJ Company

Plaats: Ridderkerk

Type feest: 40ste verjaardagsfeest

DJ: Arno

Uw verhaal:
De DJ draaide precies het genre wat vooraf besproken was, zonder gepraat tussendoor. Geluid was perfect: hard genoeg om lekker op te dansen (wat ook veel werd gedaan), maar niet zo hard dat je niet kon praten. We werden verrast door de hoeveelheid verlichting die de DJ bij zich had: de hele locatie stond in de kleurige verlichting. Het was top!

Naam: heidi - Feestdatum: 23 Maart

26-03-2019

Plaats: Almere

Naam feestlocatie: Jachthaven Haddock

DJ: chris

Uw verhaal:
ik ben via google aan DJ Company gekomen, en na een telefoongesprek waar Wiebe precies aan voelde wat ik wilde voor mijn 50ste verjaardag.
Hij besloot dat Dj Chris het zou worden en nou dat was een goed keuze . Top Dj ,jammer dat hij verkouden was want hij zong perfect . De gasten vonden de Dj top en er werd lekker gedanst.
Alles was perfect geregeld, apparatuur, lichtset en vooral de muziek. Precies zoals ik het had aangegeven.
Ik ben zeer tevreden over DJ Compgnay

Plaats: Apeldoorn

Naam feestlocatie: De Veste

DJ: Nick

Uw verhaal:
Dankzij DJ Nick is onze avond tot een succes geworden.
Zoals ik had gehoopt en gedacht, en in mijn dromen het gezien, zo is het uit gekomen.
Wat een fijne gezellige avond vol met dansplezier is het geworden, helemaal top!!!!
Ik hoefde me nergens druk om te maken het werd allemaal geregeld.
De communicatie verliep prima en DJ Nick dacht aan alle kanten mee, niks was te gek!
We hadden van te voren contact en alles was duidelijke mede door het wensen formulier.

We hebben geboekt bij de DJ company vanwege alle positieve reacties op de website.
De Gasten hebben genoten en gedanst en daarvan heb ik ook weer zeer veel plezier beleefd.
Omdat de locatie een vrij grote zaal betrof heb ik nog een extra lichtset met TRUSS kooi geboekt.
En de zaal van 13m x13m heb ik kleiner laten maken met een zwarte wand zodat het intiemer en gezelliger zou worden.
Nou dat was helemaal gelukt en 2 grote discobollen maakte het helemaal af!!!
Volgende keer zeker weer boeken, we hebben er nu al weer zin in want de tijd die vliegt ;-)

We hebben nu alweer zin in het volgende feest ….Super bedankt DJ Nick

Naam feestlocatie: Karel1café

Type feest: Bedrijfsfeest

DJ: René

Uw verhaal:
DJ heeft alles tijdig kunnen opbouwen. Heeft ingespeeld op verzoek platen van ons vooraf maar ook ter plekke.

Naam: Steffie - Feestdatum: 5 Januari

07-01-2019

Uw verhaal:
Het is een fantastisch feest geweest. Iedereen heeft genoten en er is volop gedanst op de muziek van DJ Mario.

Naam: Mary van Lingen - Feestdatum: 8 December

19-12-2018
7,8

Plaats: Amersfoort

Naam feestlocatie: Happy Fifty Party - Thuislocatie

DJ: Victor

Uw verhaal:
Vanuit de Dj Company super goed georganiseerd. adequate en zorgvuldige zeer vriendelijke communicatie. Vooraf afstemmen, met mail, een app-je en zeker óók persoonlijk contact. Ook de nazorg. doet de DJ Company je verrassen ! Gasten op het feest hebben genoten, de "Happy Fifty-ers" hadden wel meer/beter voorbereiding van de DJ Victor in muziek keus jaren 80/90 verwacht.

Wij zeggen op naar "Happy 100" en opnieuw een leuk Feest in samenwerking met DJ Company !
Ga zo door !

Naam: Vincent - Feestdatum: 14 December

16-12-2018

Plaats: Groet

Naam feestlocatie: De Bokkensprong

Type feest: Bruiloft

DJ: Siger

Uw verhaal:
Siger heeft met ons vooraf goed onze wensen doorgesproken. Dit was een erg prettig en duidelijk gesprek. Hij gaf ons direct het gevoel dat het helemaal goed ging komen.

Op de dag zelf hield hij zich keurig aan de gemaakte afspraken en was erg flexibel toen e.e.a. iets anders liep dan gepland, erg fijn die flexibiliteit!

Er is door veel gasten de hele avond gedanst en er was goede variatie in muziek. Aan het einde werden er regelmatig nummers aangevraagd door de gasten en daar gaf hij ook mooi gehoor aan. Dit zorgde echt voor een hele goede sfeer op de dansvloer.

We hebben eigenlijk alleen maar positieve feedback voor jullie.
Ik zal jullie zeer zeker aanbevelen aan anderen; ik ben zeer tevreden over de complete service!

Naam: Jeanette - Feestdatum: 14 December

15-12-2018

Plaats: Rotterdam

Naam feestlocatie: Koetshuis

Type feest: Bruiloft

DJ: Dimitri

Uw verhaal:
Wij hebben op ons eigen bruiloftsfeest gebruik gemaakt van de DJcompany. We waren erg tevreden. Daarom hebben we ze ook bij onze vrienden aangeraden. Ze hebben er wederom een heerlijk feest van gemaakt. De communicatie was goed en de DJ aardig en goed. Ze maken er het feest van die jij graag wilt. Topbedrijf!