Beoordelingen The DJ Company

Naam feestlocatie: De Molenaarskamer

Type feest: 50ste verjaardagsfeest

DJ: Daniel

Uw verhaal:
We kwamen de DJ Company op het internet tegen toen we op zeer korte termijn op zoek waren naar een DJ voor een verrassingsfeestje voor mijn vrouw. De hele ervaring vanaf het allereerste contact was eerste klasse. Jordi en zijn team waren vriendelijk, behulpzaam, ondersteunend en zeer professioneel.

De gasten waren dol op de muziek, de lichtshow en de sfeer gecreëerd door DJ Daniel. Hij trad volledig in de geest van de partij vanaf het moment dat hij aankwam, speelde de muziek met een glimlach op zijn gezicht en paste zich aan al onze verzoeken aan. Geweldig, goed gedaan Daniel!

De service en communicatie was uitstekend...en ja, ik zou ze zeker nog een keer boeken!

Naam: Sandra - Feestdatum: 3 November

Naam feestlocatie: La Mere Ann

Type feest: Verjaardagsfeest

DJ: Barry

Uw verhaal:
Uw site en verhalen, recensies waren goed.
Barry zeer vriendelijk en begreep de sfeer van het feest, service vooraf oke..
We hebben heerlijk gedanst, licht set mooi, geluidsterkte werd aangepast naar sfeer van het moment.
Gasten hebben zich goed vermaakt en vonden het een geweldige avond,
mede ook door de mooie locatie en service La Mere Ann

Wij genoten ervan dat onze gasten het naar hun zin hadden

Naam: Manon Draisma - Feestdatum: 29 September

01-10-2017

Plaats: Engelum

Naam feestlocatie: Cleyn Alserd

DJ: Rob

Uw verhaal:
Wij wisten al snel dat we een DJ wilden, maar wilden wel graag een DJ van goede kwaliteit. Op andere feestjes vonden we DJ’s niet de kwaliteit hebben die wij zochten. Via internet, the perfect wedding en Google, kwam the DJ company in onze top 3. We kenden jullie niet, maar de Info op internet maakte een goede en duidelijke indruk. Door deze info kozen we voor jullie. De communicatie was prettig. Het was helder, vriendelijk en vlot. Wij hebben goede reacties gekregen over de DJ. De gasten vonden Rob een leuke man en hij speelde goed in op het publiek. Zo nu en dan sprak hij het publiek wat toe, wat wij en gasten erg leuk vonden. Ik genoot ervan om te zien hoe iedereen los ging en de DJ ontspannen en met plezier achter zijn draaitafel leek te staan. De lichtset was wat mij betreft perfect. Het was niet te fel licht en het droeg bij aan het creeen van een echte partysfeer.

Naam: Dominique - Feestdatum: 29 September

30-09-2017

Plaats: Nieuwegein

Naam feestlocatie: Wit kasteel

DJ: DJ RIck

Uw verhaal:
Het contact voorafgaand aan het feest was heel erg leuk met Danny. Alles was duidelijk en goed gecommuniceerd. Dj Rick heeft alles goed voorbereid en heeft het nummer van de openingsdans ook nog aangepast. De Dj heeft gedaan wat wij graag wilden een topfeest met muziek uit alle tijden en stijlen.

Naam: Marsha - Feestdatum: 29 September

30-09-2017
9,6

Plaats: Nieuwegein

Naam feestlocatie: Thuis

DJ: Rick

Uw verhaal:
Goede ervaring gehad op het bruidsfeest. Tijdens de avond stond de DJ open voor alle stukjes die tussendoor kwamen. Het was een groot feest! Echt een aanrader!

Naam: Cor Zandstra - Feestdatum: 23 September

Naam feestlocatie: de Klonie

Type feest: Verenigingsfeest

DJ: Siger

Uw verhaal:
The DJ company heeft ons DJ Siger aangeleverd. Hij heeft er een erg mooi feest van gemaakt met behulp van de preferenties die hij doorgekregen heeft via the DJ company. De communicatie rondom het feest is fantastisch verlopen. Volledig waar voor ons geld. Niets anders dan lof voor the DJ company.

Naam: Kevin Hulshof - Feestdatum: 2 September

21-09-2017

Plaats: Thuis

Type feest: Verjaardagsfeest

DJ: Berry

Uw verhaal:
Onze ervaring met de DJ Company was uitstekend. Tijdens onze bruiloft is er ook een fantastisch moei (muziek) feest gerealiseerd waar nog lang over na is gesproken door vrienden. Dit was voor mij aanleiding om de DJ Company wederom in te schakelen voor mijn 40ste verjaardag. Wederom is er prima gedraaid door DJ Berry. Enige nadeel was, dat het heel goed weer was waardoor veel mensen buiten stonden bij te praten met elkaar. Hierdoor is er minder gedanst dan gehoopt. Desalniettemin was ik zeer tevreden en ben ik blij gebruik gemaakt te hebben van jullie dienst. Alles is mij uit handen genomen qua muziek, licht en entertainment. Communicatie verliep ook uitstekend. Ik kan de DJ Company aan iedereen aanbevelen en voor een volgend feest zal ik zeker weer aan jullie denken.