Beoordelingen The DJ Company

Plaats: Rotterdam

Naam feestlocatie: DE TUIN

DJ: Dimitri

Uw verhaal:
We kozen deze dj omdat we een recensie tegenkwamen op internet waar de dj Company had gedraaid bij onze locatie "de tuin" in Rotterdam.

Ze hebben voldaan aan alle verwachtingen en wij + onze gasten zijn zeer tevreden. Was een topfeest

Naam: Jennifer Verhoef - Feestdatum: 10 November

13-11-2018

Plaats: Huissen

Naam feestlocatie: De Buitenpoort

DJ: Ronald

Uw verhaal:
De website zag er goed uit en toen ik om informatie vroeg kreeg ik netjes een reactie. Er is super gedanst! De Lichtsets was top en ik krijg alleen maar lovende reacties. Service was prima en zeer professioneel!

Naam: C. - Feestdatum: 18 Oktober

10-11-2018
9,6

Plaats: Midwolda

Naam feestlocatie: Hermans Dijkstra

DJ: Johan Lageweg

Uw verhaal:
Wij kregen de DJ Johan Lageweg: de Vrolijke DJ.

Vooraf hadden wij telefonisch contact; het bleek dat wij niet de 'standaard' muziek hadden en ons wensenlijstje was ook iets langer vanwege onze vraag naar specifieke nummers. Johan heeft er daarom de dag ervoor behoorlijk lang aan gewerkt om een leuke muzieklijst samen te stellen; en met succes! De dansvloer stond niet leeg. Onze wens dat de bruid kon dansen en de bruidegom ook lekker kon kletsen is helemaal gelukt. Nog steeds krijgen we complimenten over de muziek en de sfeer van het feest.

Johan, bedankt! Het was een fantastisch feest!

Naam: Gerard Berkhout - Feestdatum: 3 November

07-11-2018

Plaats: Westervoort

Naam feestlocatie: Zalencentrum Wieleman

Type feest: Ander feest

DJ: Jeffrey

Uw verhaal:
Via, via hebben we jullie adres gekregen. De service vanaf het begin t/m eind feest is heel goed/uitstekend geweest. Onze gasten hebben zich prima vermaakt, er is veel gedanst, want de muziek was top. We hebben van de hele avond genoten, komt zeker door de DJ. We hebben veel positieve reacties van onze gasten gehad. Niet alleen op de avond zelf maar ook de daarop volgende dagen.

Naam: WA - Feestdatum: 3 November

05-11-2018

Plaats: Surhuisterveen

Naam feestlocatie: Kolkzicht

Type feest: Bedrijfsfeest

DJ: Ronald

Uw verhaal:
We hebben jullie gekozen, omdat er bij jullie veel keuze is qua verschillende dj’s. Iedereen (jong en oud) hebben de hele avond gedanst. De DJ booth was super, vooral de verlichte tekst. Lichtset was ook top! De gasten waren allemaal heel enthousiast, meeste feestje tot nu toe. Ik genoot het meest van iedereen die het naar hun zin had. Service vooraf was heel goed. Vond heel fijn dat we van te voren nog even gebeld werden om alles door te nemen en alles was goed afgesproken/geregeld. We hebben er zelf eigenlijk helemaal geen werk van gehad.

Naam: Joyce - Feestdatum: 3 November

Plaats: Rijswijk

Naam feestlocatie: Lets cook together

DJ: Ruud

Uw verhaal:
Ik vond jullie bij google en koos direct door de goede recenties. En helemaal terecht! Goede belichting, aardige DJ, gezellige sfeer en vooral perfect geluisterd naar onze wensen!! Binnen een half uur stond de dansvloer vol en dat tot het einde.

Na reserveren goed op de hoogte gehouden via de mail. 2 dagen vam te voren gebeld door de DJ en super leuk op de dag zelf het smsje!!

Naam: Judith - Feestdatum: 3 November

Plaats: Den Haag

Naam feestlocatie: Thuis

DJ: Wesley

Uw verhaal:
We waren thuis met een kleine groep vrienden. De DJ’s kwamen binnen en hebben -ondanks beperkte ruimte- de set heel geschikt neer kunnen zetten. De lichten en boxen waren geschikt voor de kleine ruimte (ze hadden ook moge grotere bicen bij zich, fijn dat er variatie mogelijk was). Ze hebben geweldig gedraaid, de juiste sfeer geproefd en er een geweldig feest van gemaakt! Iedereen heeft genoten.
Vooraf alle informatie doorgenomen en alle wensen zijn ook uitgevoerd. Het was super! Ik zou het iedereen aanraden. Dank!

Naam: Emma Kroese - Feestdatum: 3 November

9,6

Plaats: Loosdrecht

Naam feestlocatie: Finley

DJ: Rutger

Uw verhaal:
Na een korte zoektocht zijn we bij the DJ Company uitgekomen. We zijn ontzettend goed behandeld en geholpen. Alles met een persoonlijke touch. Op de dag zelf is alles vlekkeloos verlopen en was er een uitstekende sfeer op de dansvloer. Zeker voor herhaling vatbaar. Echt een top avond!

Naam: Angelique Sanders-Maanurdin - Feestdatum: 27 Oktober

29-10-2018

Plaats: Lage Mierde

Naam feestlocatie: De Buitenman

Type feest: 50ste verjaardagsfeest

DJ: Cas

Uw verhaal:
Wij bedanken DJ Cas voor de zeer positieve bijdrage aan het feest en jullie, de DJ Company, voor de goede organisatie. DJ Cas speelde goed in op de sfeer. Ons gezelschap was gemeleerd en toch heeft vrijwel iedereen van de muziek en de sfeer genoten. DJ Cas was duidelijk aanwezig in positieve zin (sympathiek, representatief, sfeermaker), maar zeker niet te aanwezig. We hebben veel positieve reacties ontvangen. Meerdere personen hebben ons gevraagd waar zij deze DJ kunnen boeken. Voor een eventueel volgens feest zullen wij zeker de DJ Company benaderen en bij voorkeur ook DJ CAS boeken!

Naam: Everlien - Feestdatum: 26 Oktober

27-10-2018

Plaats: Amersfoort

Naam feestlocatie: Hosanna

Type feest: 50ste verjaardagsfeest

DJ: George

Uw verhaal:
Het was een topfeest, heb eigenlijk alleen maar op de dansvloer gestaan. En dat vond ieder een op het feest, voor ieder wat wils. En de lichtset was supermooi, had geeneens ander licht nodig want met de lichten vd DJ was er gelijk sfeer.