Beoordelingen The DJ Company

Naam feestlocatie: De Veste

Type feest: 50ste verjaardagsfeest

DJ: Nick

Uw verhaal:
Dankzij DJ Nick is onze avond tot een succes geworden.
Zoals ik had gehoopt en gedacht, en in mijn dromen het gezien, zo is het uit gekomen.
Wat een fijne gezellige avond vol met dansplezier is het geworden, helemaal top!!!!
Ik hoefde me nergens druk om te maken het werd allemaal geregeld.
De communicatie verliep prima en DJ Nick dacht aan alle kanten mee, niks was te gek!
We hadden van te voren contact en alles was duidelijke mede door het wensen formulier.

We hebben geboekt bij de DJ company vanwege alle positieve reacties op de website.
De Gasten hebben genoten en gedanst en daarvan heb ik ook weer zeer veel plezier beleefd.
Omdat de locatie een vrij grote zaal betrof heb ik nog een extra lichtset met TRUSS kooi geboekt.
En de zaal van 13m x13m heb ik kleiner laten maken met een zwarte wand zodat het intiemer en gezelliger zou worden.
Nou dat was helemaal gelukt en 2 grote discobollen maakte het helemaal af!!!
Volgende keer zeker weer boeken, we hebben er nu al weer zin in want de tijd die vliegt ;-)

We hebben nu alweer zin in het volgende feest ….Super bedankt DJ Nick

Naam feestlocatie: Karel1café

Type feest: Bedrijfsfeest

DJ: René

Uw verhaal:
DJ heeft alles tijdig kunnen opbouwen. Heeft ingespeeld op verzoek platen van ons vooraf maar ook ter plekke.

Naam: Steffie - Feestdatum: 5 Januari

07-01-2019

Uw verhaal:
Het is een fantastisch feest geweest. Iedereen heeft genoten en er is volop gedanst op de muziek van DJ Mario.

Naam: Mary van Lingen - Feestdatum: 8 December

19-12-2018
7,8

Plaats: Amersfoort

Naam feestlocatie: Happy Fifty Party - Thuislocatie

Type feest: 50ste verjaardagsfeest

DJ: Victor

Uw verhaal:
Vanuit de Dj Company super goed georganiseerd. adequate en zorgvuldige zeer vriendelijke communicatie. Vooraf afstemmen, met mail, een app-je en zeker óók persoonlijk contact. Ook de nazorg. doet de DJ Company je verrassen ! Gasten op het feest hebben genoten, de "Happy Fifty-ers" hadden wel meer/beter voorbereiding van de DJ Victor in muziek keus jaren 80/90 verwacht.

Wij zeggen op naar "Happy 100" en opnieuw een leuk Feest in samenwerking met DJ Company !
Ga zo door !

Naam: Vincent - Feestdatum: 14 December

16-12-2018

Plaats: Groet

Naam feestlocatie: De Bokkensprong

DJ: Siger

Uw verhaal:
Siger heeft met ons vooraf goed onze wensen doorgesproken. Dit was een erg prettig en duidelijk gesprek. Hij gaf ons direct het gevoel dat het helemaal goed ging komen.

Op de dag zelf hield hij zich keurig aan de gemaakte afspraken en was erg flexibel toen e.e.a. iets anders liep dan gepland, erg fijn die flexibiliteit!

Er is door veel gasten de hele avond gedanst en er was goede variatie in muziek. Aan het einde werden er regelmatig nummers aangevraagd door de gasten en daar gaf hij ook mooi gehoor aan. Dit zorgde echt voor een hele goede sfeer op de dansvloer.

We hebben eigenlijk alleen maar positieve feedback voor jullie.
Ik zal jullie zeer zeker aanbevelen aan anderen; ik ben zeer tevreden over de complete service!

Naam: Jeanette - Feestdatum: 14 December

15-12-2018

Plaats: Rotterdam

Naam feestlocatie: Koetshuis

DJ: Dimitri

Uw verhaal:
Wij hebben op ons eigen bruiloftsfeest gebruik gemaakt van de DJcompany. We waren erg tevreden. Daarom hebben we ze ook bij onze vrienden aangeraden. Ze hebben er wederom een heerlijk feest van gemaakt. De communicatie was goed en de DJ aardig en goed. Ze maken er het feest van die jij graag wilt. Topbedrijf!

Naam: Femke - Feestdatum: 14 December

15-12-2018
9,8

Plaats: Rotterdam

Naam feestlocatie: Het Koetshuis Rotterdam

DJ: Dimitri

Uw verhaal:
We hebben twee andere bruiloften mee mogen maken waar the DJ Company de muziek verzorgde en waren hier erg van gecharmeerd. Dimitri, onze DJ, heeft een geweldige bijdrage geleverd aan een fantastische afsluiting van een magische dag. De afstemming voorafgaand aan de bruiloft was erg prettig en we lagen direct op één lijn. De hele avond waren mensen aan het dansen en zelfs de wat ouderen in ons gezelschap hebben zich aan een dansje gewaagd. Onwijs leuk om te zien. Dimitri was vriendelijk, prettig in de omgang en niet nadrukkelijk aanwezig gedurende het feest (wat wij als bruidspaar echt konden waarderen). Hij heeft goed naar onze wensen geluisterd en er een onvergetelijke avond voor ons van gemaakt. Helemaal top, bedankt!

Naam: Erwin - Feestdatum: 15 September

Naam: Mariel - Feestdatum: 15 September

Uw verhaal:
We lazen hele goede recensies, en hebben daarom contact gezorgd met de DJ company. De commmunicatie verliep telkens zeer professioneel er werd snel en correct gereageerd. Het besluit stond dan ook snel vast en we hebben voor de DJ compagny gekozen.

Tijdens de trouwdag zelf verliep alles volgens plan en is het feest gestart om 20:00. Precies zoals wij hadden gewenst was het een mix met verschillende muziekstijlen en was er dus voor iedereen wat wils. Het is een geweldig feest geworden, en er veel gedanst! Ook van de gasten hebben we veel positieve reacties gekregen, de meesten wouden nog graag een aantal uur door feesten!

Naam: Jaimy - Feestdatum: 15 September

9,6

Uw verhaal:
Tijdens het plannen van onze bruiloft kwamen we via The perfect wedding bij DJ Company terecht. Na het lezen van alle recensies hebben we contact opgenomen. Binnen no time kregen we een zeer enthousiaste reactie zonder dat dit opdringerig voelde! We hebben geheel vrijblijvend informatie opgevraagd en kregen zeer snel een duidelijke en overzichtelijke all in offerte. Aan alles wordt gedacht zodat je je verder lekker met het plannen van je bruiloft bezig kunt houden. Ze nemen zelf contact op met de locatie om te bespreken of alle faciliteiten aanwezig zijn en wat er evt aanvullend geregeld moet worden. In de aanloop naar de bruiloft krijg je regelmatig nog contact gezocht met ons en onze ceremoniemeester. Enkele weken voor de bruiloft krijg je een digitaal formulier waarop je je playlist en alvast verzoeknummers en het openingslied door kunt geven. In de week voor de bruiloft neemt de betreffende dj telefonisch contact op om alles even kort voor te bespreken en kennis te maken. Kortom allemaal top! Het feest was echt geweldig en DJ Maarten heeft het fantastisch gedaan! We hebben heel veel leuke reacties gehad en het feest had nog veel langer mogen duren, maar helaas komt aan alles een einde. Ik kan the DJ Company van harte aanbevelen!! Echt geweldig!!