Beoordelingen The BootClub

Vorname Roxy Wohnsitz Berlin

12-08-2018

Ich war in Camp Abnehmcamp Eine Woche

Kommentar
Schade das es so teuer ist. Wäre gerne länger geblieben.

Ich empfehle The BootClub ja

Voornaam: Inez Woonplaats: Oldenzaal

11-08-2018

Ervaring met: Basic Bootcamp

De eerste dag is wel heel erg zwaar voor een niet sporter. Verder een hele fijne week gehad, de verzorging is goed, de begeleiding is goed, de sportlessen zijn goed. Het was een fantastische ervaring en ik hoop zeker nog een keer terug te komen. Geweldig!

Vorname Monica Wohnsitz Schweiz

11-08-2018
9,6

Ich war in Camp Abnehmcamp Mehrere Wochen

Kommentar
Ich war für zwei Wochen im Bootcamp. Es hat meine Erwartungen voll und ganz erfüllt. Die Campleiterin Caro war immer für uns da und versuchte auch auf Sonderwünsche einzugehen. Unsere zwei Haupttrainer während meiner Zeit, Lisa und Itai überzeugten mich durch ihre kompetente und professionelle Art. Danke nochmals. Das Camp hat auch zu tollen Begegnungen mit anderen Menschen geführt und auch zu neuen Freundschaften. Ich nehme tolle Erinnerungen mit und ein pasr Kilos weniger auf den Hüften.

Ich empfehle The BootClub ja

Voornaam: Yvonne Woonplaats: Leeuwarden

04-08-2018

Ervaring met: Basic Bootcamp

Ik vond het een leuke leerzame week. Ik vond de trainingen van Itai en Ineke leuke, uitdagend en goed begeleid.

Voornaam: Saskia Woonplaats: Kristiansand

04-08-2018

Ervaring met: Basic Bootcamp

Zeer tevreden met de leiding

Voornaam: Nora Woonplaats: De Meern

Ervaring met: Basic Bootcamp

Achteraf gezien was het aantal snacks voor mij teveel. 2 in plaats van 3 is genoeg. Het eten was wel heel erg lekker. De trainingen waren op zich heel goed, maar niet zo geschikt voor mij. Het was ook erg heet (30 graden).

Voornaam: Maud Woonplaats: Milligen

7,0

Ervaring met: Weekend Bootcamp

Voornaam: Cynthia Woonplaats: Roeselare/België

Ervaring met: Meerweken Bootcamp

De training is op zich best wel zwaar als je niet gewoon bent om te sporten .
Ik heb echt wel mezelf moeten aanmoedigen om door te zetten .
Mijn eerste week zit erop , ik heb heel veel bijgeleerd en Ik ben benieuwd naar wat de 2de week me zal bijbrengen

Voornaam: Mees Woonplaats: Driebergen

29-07-2018
7,8

Ervaring met: Meerweken Bootcamp

Ik denk dat er tegenwoordig nog leukere maaltijden te bedenken zijn met gezonde voeding. Ik vind het aan de saaie kant.

Voornaam: Zenzi Woonplaats: Almere

27-07-2018
7,4

Ervaring met: Meerweken Bootcamp

Tweede week was perfect geregeld. Alleen hoofdkantoor had meer aandacht mogen besteden aan de klacht en het niet zo maar moeten laten gaan.