Beoordelingen The BootClub

Vorname Flavius Wohnsitz Stuttgart

9,8

Vorname Julia Wohnsitz Stan

Kommentar
Tolles Team, Trainer und Mitstreiter!

Vorname Salmob Wohnsitz Deutschland

Voornaam: petra Woonplaats: delft

19-08-2018

Ervaring met: Basic Bootcamp

geeft je structuur en een goed voedingspatroon. Een goede boost om verder gezond te leven.

Voornaam: Suzanne Woonplaats: Haarlem

Ervaring met: Basic Bootcamp

Ik vond het een superweek hoor! En Else en Lotte waren geweldig!
Maar hierbij toch een paar zaken die mij opvielen/ ter verbetering:
- massages waren niet goed ingeboekt. Ik en een andere deelnemer hadden er twee maar slechts 1 was gepland. Ter plekke moest er nog iemand worden geregeld wat niet lukte ivm vakanties, maar dit moet natuurlijk gegarandeerd zijn als je het vantevoren boekt. En het lijkt me enigszins logisch dat als je twee weken gaat en twee massages boekt, er 1 per week wilt.
- alle staff moet betrokken zijn bij de deelnemers. Een dame die drie dagen bij het team was, stelde zich niet voor, praatte niet met deelnemers, heel vreemd.
- het is merkbaar dat de staff keihard werkt en het op momenten echt te veel is. Soms zijn er deelnemers die eens helpen maar wellicht kunnen de pt-ers daar ook gevraags worden een beetje in te springen soms.
- de accommodatie is wel echt verouderd, vooral het meubilair (binnen en buiten) en de decoratie.
- de bus waarin de staff rijdt, en dus ook weleens deelnemers vervoert (ik van-naar zwembad), is echt te oud. Schijnbaar werkte de schakelbak niet goed? Gevaarlijk!

Voornaam: Annet Woonplaats: Utrecht

Voornaam: Kathleen Woonplaats: Mol belgie

Ervaring met: Basic Bootcamp

Ik ben meerdere malen al naar de bootclub gekomen omdat het bij ons in belgie niet te vinden is. Steeds kijk ik er naar uit om aan de sportlessen deel te nemen , jouw teammakkers aan te moedigen , jezelf tot een hogere niveau kunnen tillen om dan na 2 weken met gewichtsverlies en een dosis zelfvertrouwen en vol fitheid na huis te kunnen gaan. Ook de maaltijden zijn super lekker en altijd met veel zorg bereid ook dit neem je mee na huis. Kortom ga voor deze bootcamp een echte aanrader en je komt met alleen maar positieve energie naar huis . . . . . Met als motivatie om dit thuis ook verder te kunnen blijven volhouden. Mij zien jullie in elk geval zeker en vast nog terug.

Vorname Anne Wohnsitz Berlin

16-08-2018

Vorname Irina Wohnsitz Langenhagen

15-08-2018
7,6

Kommentar
Hallo, ich habe 5 Wochen im Camp verbracht. In der Zeit haben 6 Teilnehmerinnen früher abgebrochen. Vielleicht fehlte es hier an kompetente Motivationsgespräche oder auch an persönlicher Beratung. Julia und Julia waren mit Abstand die besten Campleitungen während meiner 5 Wochen. Ebenso fand ich Itai und Lisa als Trainer super gut!
Es gab in den ersten Wochen viel Kritik von anderen Teilnehmerinnen, das Camp hat sich dementsprechend anders aufgestellt und daraus gelernt - super!
Es wäre toll, wenn nächstes Jahr in den niedersächsischen Osterferien wieder ein Camp an dem gleichen Ort, stattfindet! Wir kommen gern wieder :) Vielen Dank für alles! Es grüßt Irina