Beoordelingen The BootClub

• Totaal oordeel: 8,6

Voornaam: Bonnie Woonplaats: Schagen

17-04-2018

Ervaring met: Meerweken Bootcamp

Het personeel is zeer vriendelijk! Ze helpen je overal bij. En als het een keer niet gaat kun je altijd bij hun terecht! De bootcamp is zeker een aanrader.

Vorname Stefan

13-04-2018

Ich war in Camp Abnehmcamp Eine Woche

Kommentar
Supertoll! Ich komme gern wieder!

Ich empfehle The BootClub ja

Voornaam: Wietske Woonplaats: Amsterdam

09-03-2018

Ervaring met: Basic Bootcamp

Eten was lekker. Sport lessen leuk. Allemaal gelijk gestemden. Geen afleiding van werk of thuis. Gewoon even focussen op voeding en beweging.

Voornaam: Nicole Woonplaats: Swolgen

20-02-2018

Voornaam: Monique Woonplaats: Veldhoven

16-02-2018

Ervaring met: Basic Bootcamp

Ik ben al meerdere keren te gast geweest bij de Bootclub, ik raad het iedereen aan. Voor mij is het ieder jaar een reset om goed voor mijzelf te blijven zorgen!
Ik probeer dan ook ieder jaar terug te gaan voor onderhoud. Geweldige begeleiding heerlijk eten en nergens voor hoeven te zorgen als alleen jezelf.

Gr Monique

Voornaam: Kelly Woonplaats: Rotterdam

06-02-2018
9,8

Ervaring met: Meerweken Bootcamp

Enkel de prijs valt een beetje tegen i.c.m de accomodatie. Deze is echt zeer basic! Anders zeker een 10 !
Sfeer, workouts, steun van keuken en trainers zijn super. Niet alleen fysieke, maar ook mentale shok. Echt de moeite om in je leven mee te maken

Voornaam: Jolanda Woonplaats: Denekamp

Ervaring met: Basic Bootcamp

Mijn ervaringen zijn alleen maar positief. Je ontmoet leuke mensen (lotgenoten), maar je bent volledig met jezelf bezig. Voeding en beweging in allerlei vormen. Je kan jezelf mega uitdagen. Bootclub heeft mij veel gebracht. Ik ben sporten weer leuk gaan vinden. Maar liefst 4x per week sport ik met plezier. Heb vorig jaar voor het eerst de Strongmenrun 21 km gedaan en ook nog eens gehaald. Daar heeft the Bootclub aan bijgedragen en daar ben het team van the Bootclub heel erg dankbaar voor. Voeding blijft bij mij een strijd. Door de jaren heen ben ik afgevallen maar ik heb nog steeds 20 kg te gaan. De discipline die ik heb met sporten lukt mij niet met afvallen. Dus als iemand de ultieme tip heeft, graag.
Lieve mensen van The Bootclub, duizend maal dank. Jullie zijn helden in mijn ogen. En heel erg bedankt voor alle gezelligheid want die was er ook iedere dag weer.
Dikke knuffel,
Jolanda

Voornaam: Connie Woonplaats: Alkmaar

Ervaring met: Basic Bootcamp

Ik ben drie keer geweest. Heb het altijd leuk gevonden. Ook leuk om met al die verschillende mensen samen te zijn. Ik heb altijd fanatiek meegedaan en geen dingen overgeslagen. Ik heb gemerkt dat ik nogal overbelast ben aan het eind van zo'n week en daardoor nog heel lang rugpijn heb. Al met al pittig voor iemand die inmiddels 58 is. Maar wie weet kom ik nog een keer, als iemand me overhaalt omdat ze niet alleen willen/durven.

Voornaam: Wendy Woonplaats: Kapelle

Voornaam: Debbie Woonplaats: Tilburg

03-02-2018

Ervaring met: Basic Bootcamp

Zeer professionele begeleiding. Hard werken in combinatie met een goede sfeer.