Beoordelingen THC-ZHE

• Hoe heeft u de bereikbaarheid van de praktijk ervaren? (telefonisch/e-mail) 8,4
  • Hoe heeft u de openingstijden van de praktijk ervaren? 8,6

16-10-2019
7,8

R den Harder uit: Spijkenisse

15-10-2019

Er wordt goed geluisterd naar de klant, de tandarts communiceert goed en verstaat zijn vak!

Nathalie Vlasblom uit: Spijkenisse

06-10-2019

Mulder uit: Simonshaven

04-10-2019

Prettig geholpen

mj van dalen uit: Spijkenisse

02-10-2019

je woord er goed geholpen en gerust gesteld.ze zijn er allemaal lief voor je.je gaat er bang heen en je komt er lachend vandaan

I van der Starre uit: Spijkenisse

02-10-2019

Ik ben al jaren meer dan tevreden

W. Hubregtse-Bosman uit: Spijkenisse

Anneke uit: Spijkenisse

01-10-2019

Prima te woord gestaan en geholpen

R.A.W.van Weissenbruch. uit: Hoogvliet

01-10-2019

Heel prettige ontvangst totaal niet moeilijk doen, hele ervaren jonge tandartsen, bekend met de nieuwste tand technieken, voordat er iets gebeurd in je mond of aan je gebit wordt heel duidelijk verteld wat er precies gaat gebeuren en waarom, voor het eerst kwam ik lachend een tandartsen praktijk uit gelopen en was ik vol lof over de behandelwijze.Omdat ik me pas had ingeschreven moest ik de eerste behandeling aan de balie voldoen ik was heel erg tevreden over het bedrag dat ik moest voldoen, aangezien ik bij mijn vorige tandarts het dubbele kwijt was en deze mij garantie tot de stoep gaf Ik ben heel erg tevreden over THC-ZHE terwijl ik uit hoogvliet kom, maar ik heb het er graag voor over.Ron.v.W.

30-09-2019

Patiƫntvriendelijk, vriendelijk personeel, geduldig