Beoordelingen Teurlings & Ellens Advocaten

• Deskundigheid 9,0

Jack uit: Kalmthout

20-01-2018
7,6

All over erg tevreden hoe afwikkeling is gegaan. Verschillende mensen aan de telefoon gehad, waren zakelijk en correct, ik miste soms wat sociaal inlevingsvermogen. Maar niet storend verder.

Kirsten uit: Den Helder

29-12-2017

claudia uit: maasmechelen

05-12-2017

de scheiding heeft allemaal iets langer geduurd omdat mijn ex-man niet zo goed meewerkte waardoor ik in het gedrang kwam met mijn nieuwe aangekochte woning. Toen wij eindelijk alle papieren in orde hadden zijn deze bij Teurlings&Ellens advocaten in behandeling genomen. Ik heb gevraagd of ze er spoed achter konden zetten. Een aantal keer mail contact gehad en dat ging heel snel en deskundig. Uiteindelijk hebben ze de afronding van de scheiding in 2 weken gerealiseerd. Begrip voor mijn situatie en zeer behulpzaam om het zsm voor mij af te ronden. Fantastisch!! Nogmaals bedankt.

uit: ede

30-11-2017

doen wat er beloofd wordt en reageren zeer snel op alle vragen en mail

Jan uit: Apeldoorn

29-11-2017

Advocatenkantoor Teurlings en Ellens heeft voor mij (en mijn ex-vrouw) de scheiding online verzorgd op een uitstekende manier. Vlotte afhandeling en duidelijk aangeven van de benodigde formulieren. Zeer redelijke prijsstelling. Daarom een 9. Een 10 geef ik niemand. Beter kan dus niet.

MB uit: Rotterdam

16-11-2017

Mijn scheiding is zeer vlot verlopen, dankzij de goede communicatie van de advocaten. Ook al belde je 100x met een andere vraag, je wordt altijd netjes te woord gestaan en als diegene het niet weet wordt er altijd gezorgd dat je een collega te spreken krijgt die het wel weet of hoor je wanneer je beter terug kunt bellen. Al met al ik ben erg blij dat wij bij Teulings & Ellens onze scheiding hebben geregeld en zou het iedereen aanbevelen. Dankzij hun word een scheiding een heel stuk simpeler genaakt.

Irma uit: Amsterdam

03-10-2017
7,8

Voor een scheiding zoals bij mij en mijn exman was deze snelle service uiterst prettig. Omdat wij rondom de scheiding geen advies ed. nodig hadden en zelf aan de slag zijn gegaan met het conceptconvenant maakte dit kantoor het ons makkelijk en flexibel: er was een concept, je kon je op verschillende manieren identificeren.
De communicatie over de zaken die geregeld moesten worden was helder. Als enige punt zou ik aanbevelen om deze stappen van convenant - rechter -burgerlijke stand en daarna eventuele notariele splitsingsakte mbt een koophuis ook op de website te vermelden. Voor ons was het namenlijk pas helder dat een splisingsakte kan worden opgemaakt na de scheiding nadat een van jullie advocaten dat mondeling toelichtte tijdens de identificatie. Daarvoor was dit nergens terug te vinden, websites of bellen naar kantoor notaris en Teurlings.

Jan uit: Putten

21-09-2017

Perfect.
Binnen 2 weken was alles geregeld

Paul uit: Apeldoorn

11-09-2017

Zeer plezierige en kundige mensen, snelle dienstverlening. Uitermate tevreden!

E uit: Boxmeer

07-09-2017

Na een hoop ellende , en duizenden euros's aan kosten bij een mediator heb ik dit als een verademing ervaren. Zeer tevreden En geen meerkosten dan opgegeven.