Beoordelingen Teurlings & Ellens Advocaten

• Deskundigheid 8,8

Anna uit: Amsterdam

15-08-2017
7,6

Snelle, professionele en gemakkelijke service wat betreft de online scheidingsprocedure. Precies als beschreven op de website.

Lyubov uit: Groningen

09-08-2017

professioneel duidelijk snel

G uit: Almere

31-07-2017

Het hele proces van echtscheiding werd snel, zakelijk en efficiƫnt doorlopen.

Marc uit: Gemert

14-07-2017
7,8

Zij hebben de scheiding geregeld en dat ging erg snel goede communicatie en afhandeling.
Wij zijn erg tevreden over Teurlings & Ellens.

Carolien uit: Nijmegen

14-07-2017

Vriendelijke service en altijd snel antwoord op vragen.

Bernard uit: Eindhoven

01-07-2017
2,8

Vanwege het wonen in het Buitenland, verliep de communicatie alleen per email. Er werden geen goede instructies gegeven en we moesten het werk veelal zelf doen. De controle op de opgestelde documenten werd alleen op het aanwezige niveau gedaan. Niet op inhoudelijk niveau. Uiteindelijke resultaat dat ik nu (2 jaar gescheiden), in hoger beroep moet om de alimentatie en de boedelverdeling aan te vechten. Het convenant is op verschillende wijze te lezen waardoor er nu een vechtscheiding is ontstaan waar de kinderen de dupe van zijn en ik (de vader) alle contacten met de kinderen heb verloren. Geen aanrader voor wat mij betreft.

Brigitta uit: Amsterdam

01-06-2017

Prima duidelijke open communicatie en deskundige afhandeling.

Ingrid uit: Kockengen

12-05-2017

Mijn ex man en ik gingen op goede voet uit elkaar en konden daardoor veel zelf regelen. Via internet bij Teurlings & Ellens terecht gekomen. Een beetje spannend zo online, maar dat bleek als snel niet nodig. Door de heldere communicatie, de vriendelijke mensen, de kennis en kunde van het kantoor, zijn wij na aanlevering van alle documenten vlot gescheiden. Het is, als je net als wij op goede voet met elkaar alles kunt regelen, een heel goed geschikt kantoor! Maar ik heb er ook vertrouwen in dat wanneer je hulp nodig hebt omdat het allemaal niet zo makkelijk gaat, Teurlings & Ellens je zeer goed bij staan!

maja uit: den haag

11-05-2017

Heel deskundig

Layda uit: Hoofddorp

09-05-2017

Prettig contact en op alle vragen die ik had duidelijke uitleg. Zeer professioneel kantoor en deskundig.