Beoordelingen Teurlings & Ellens Advocaten

• Deskundigheid 8,9

Irma uit: Amsterdam

03-10-2017
7,8

Voor een scheiding zoals bij mij en mijn exman was deze snelle service uiterst prettig. Omdat wij rondom de scheiding geen advies ed. nodig hadden en zelf aan de slag zijn gegaan met het conceptconvenant maakte dit kantoor het ons makkelijk en flexibel: er was een concept, je kon je op verschillende manieren identificeren.
De communicatie over de zaken die geregeld moesten worden was helder. Als enige punt zou ik aanbevelen om deze stappen van convenant - rechter -burgerlijke stand en daarna eventuele notariele splitsingsakte mbt een koophuis ook op de website te vermelden. Voor ons was het namenlijk pas helder dat een splisingsakte kan worden opgemaakt na de scheiding nadat een van jullie advocaten dat mondeling toelichtte tijdens de identificatie. Daarvoor was dit nergens terug te vinden, websites of bellen naar kantoor notaris en Teurlings.

Jan uit: Putten

21-09-2017

Perfect.
Binnen 2 weken was alles geregeld

Paul uit: Apeldoorn

11-09-2017

Zeer plezierige en kundige mensen, snelle dienstverlening. Uitermate tevreden!

E uit: Boxmeer

07-09-2017

Na een hoop ellende , en duizenden euros's aan kosten bij een mediator heb ik dit als een verademing ervaren. Zeer tevreden En geen meerkosten dan opgegeven.

Joop uit: Pissouri Cyprus

01-09-2017
3,3

Nadat het geld betaald is is er weinig communicatie. Alles werd heel simpel voorgesteld maar was het dus beslist niet. Kortom een 4 is eigenlijk nog teveel.

Anna uit: Amsterdam

15-08-2017
7,6

Snelle, professionele en gemakkelijke service wat betreft de online scheidingsprocedure. Precies als beschreven op de website.

Lyubov uit: Groningen

09-08-2017

professioneel duidelijk snel

G uit: Almere

31-07-2017

Het hele proces van echtscheiding werd snel, zakelijk en efficiƫnt doorlopen.

Marc uit: Gemert

14-07-2017
7,8

Zij hebben de scheiding geregeld en dat ging erg snel goede communicatie en afhandeling.
Wij zijn erg tevreden over Teurlings & Ellens.

Carolien uit: Nijmegen

14-07-2017

Vriendelijke service en altijd snel antwoord op vragen.