Beoordelingen Teurlings & Ellens Advocaten

• Deskundigheid 8,9

Mariel uit: Wassenaar

17-04-2018
7,6

Gebruik standaardbrieven prima, maar zorg er wel voor dat de inhoud aangepast wordt aan de specifieke situatie van betrokkenen. Zo werd in onze zaak, melding gemaakt van de verkoop van de woning terwijl dit al lang had plaatsgevonden en afgerond.

Frans uit: Angeren

11-03-2018

Martin uit: Alphen ad Rijn

26-02-2018

Gewoon pergect geregeld alles

30-01-2018
7,6

snelle beantwoording van vragen.
Prima voorbeelden van ouderschapsplan en convenant. Het zelf opstellen en formuleren van het convenant vraagt wel tijd en zorgvuldigheid. Af en toe lastig om zelf uit te zoeken hoe zinnen te formuleren.Op alle adviesvragen werd correct gereageerd.

Jack uit: Kalmthout

20-01-2018
7,6

All over erg tevreden hoe afwikkeling is gegaan. Verschillende mensen aan de telefoon gehad, waren zakelijk en correct, ik miste soms wat sociaal inlevingsvermogen. Maar niet storend verder.

Kirsten uit: Den Helder

29-12-2017

claudia uit: maasmechelen

05-12-2017

de scheiding heeft allemaal iets langer geduurd omdat mijn ex-man niet zo goed meewerkte waardoor ik in het gedrang kwam met mijn nieuwe aangekochte woning. Toen wij eindelijk alle papieren in orde hadden zijn deze bij Teurlings&Ellens advocaten in behandeling genomen. Ik heb gevraagd of ze er spoed achter konden zetten. Een aantal keer mail contact gehad en dat ging heel snel en deskundig. Uiteindelijk hebben ze de afronding van de scheiding in 2 weken gerealiseerd. Begrip voor mijn situatie en zeer behulpzaam om het zsm voor mij af te ronden. Fantastisch!! Nogmaals bedankt.

uit: ede

30-11-2017

doen wat er beloofd wordt en reageren zeer snel op alle vragen en mail

Jan uit: Apeldoorn

29-11-2017

Advocatenkantoor Teurlings en Ellens heeft voor mij (en mijn ex-vrouw) de scheiding online verzorgd op een uitstekende manier. Vlotte afhandeling en duidelijk aangeven van de benodigde formulieren. Zeer redelijke prijsstelling. Daarom een 9. Een 10 geef ik niemand. Beter kan dus niet.

MB uit: Rotterdam

16-11-2017

Mijn scheiding is zeer vlot verlopen, dankzij de goede communicatie van de advocaten. Ook al belde je 100x met een andere vraag, je wordt altijd netjes te woord gestaan en als diegene het niet weet wordt er altijd gezorgd dat je een collega te spreken krijgt die het wel weet of hoor je wanneer je beter terug kunt bellen. Al met al ik ben erg blij dat wij bij Teulings & Ellens onze scheiding hebben geregeld en zou het iedereen aanbevelen. Dankzij hun word een scheiding een heel stuk simpeler genaakt.