Beoordelingen Ter Beek Reizen

A.J.H. uit: Zenderen

15-08-2018

Reisbestemming: Anders

Genoten van een: Busvakantie

Zoals wij boven al hebben aangegeven.Zeer ervaren cauffeur , gaf veel informatie , aandacht voor de pasasiers. (mede zijn vrouw, die hem ter zijde stond)!!!!!

G.A. uit: Tubbergen

14-08-2018

Genoten van een: Busvakantie

Prachtige reis. Alles goed verzorgd, zoals bekend van "ter beek reizen".

J.E.M en A.B.M uit: Oldenzaal

14-08-2018

Genoten van een: Busvakantie

We vonden deze reis een topper.We kenden Zwitserland al lang door eigen reizen per auto,maar nu we ouder worden is de bus een prima alternatief. Uitstekende chauffeur met reisbegeleiding. Mooie excursies, vooral de treinreizen zijn exclusief.Klasse hotel met heerlijke maaltijden. Een dikke negen plus !!

Wilma uit: Langeveen

Genoten van een: Busvakantie

fantastische reis, echt een aanrader, mede door de goede chauffeur Karel en rechterhand Anja.

Piet en Margje uit: Enter

8,5

Reisbestemming: Bayerische Spessart – 6 dgn.

Genoten van een: Busvakantie

Zeer ontspannen gezellige reis. Prima chauffeur. Heel vriendelijk personeel in het hotel en goed eten. Leuke medepassagiers.

H.R. en A.J. uit: Delden

13-08-2018

Reisbestemming: Dachsteiner Bergmassief – 9 dgn.

Genoten van een: Busvakantie

Het was een mooie reis. Goede begeleiding van een fantastische chauffeur. Helaas was er een probleem met het geboekte hotel. Maar het vervangende hotel was prima.

Thea uit: Delden

7,8

Reisbestemming: Bayerische Spessart – 6 dgn.

Genoten van een: Busvakantie

goede ervaring. Voor mij e eerste keer met Ter Beek Reizen. ( ook eerste keer alleen en met touringcar).
Is me meegevallen en zeker oor herhaling vatbaar.

Henk uit: Kloosterhaar

Reisbestemming: Davos & Zwitserse treinen – 8 dgn.

Goede reis in de bergen is 8 dagen lang genoeg. Karel en Anja prima chauffeur en hostess,

Bertus uit: Hengelo

Genoten van een: Busvakantie

Prima verzorgde reis met perfecte begeleiding. Veel prachtige bergtochten gemaakt en zelf ondernomen op vrije momenten. Mooie steden bezocht. De reis is een aanrader voor wie nooit op circa 3000 m hoogte is geweest.

Berendina uit: Haaksbergen

13-08-2018

Reisbestemming: Fjorden van Noorwegen – 9 dgn.

Genoten van een: Busvakantie

Ik heb genoten van een prachtige vakantie in het mooie en schone Noorwegen. De accommodaties waren goed. De bus werd bestuurd door een vakkundige chauffeur, die tevens reisbegeleider was. Hij was attent en hulpvaardig. Tevens hadden wij twee keer een goede gids.