Beoordelingen Ter Beek Reizen

Het was prima

Gerrit enChristien uit: Hengelo

16-06-2018
7,0

Reisbestemming: Chalet vakantiereis Karinthië - 10 dgn.

Genoten van een: Busvakantie

Onze ervaring was dat de luxe chalet (caravan) geen luxe was. Bij de foto' s die door Karel opgestuurd zijn, wij als enige van de groep Niet opstaan .waarom? Er zijn veel foto's ook van ons gemaakt ? Ondanks dit Alles hebben we toch genoten, en een leuke vakantie Gehad. Complimenten voor Anja, zij is de Kers op de taart .

A. uit: Nijverdal

16-06-2018
8,2

Reisbestemming: Verrassingsreis – 5 dgn.

Genoten van een: Busvakantie

Veel interressante plaatsen bezocht. Leuke groep. Gezellige chauffeur/reisleider. Het eten in het hotel viel mij tegen. Het beloofde dessert buffet was maar één maal.

Ria en Gerrit uit: Almelo

15-06-2018

Genoten van een: Busvakantie

Prachtige reis met heel goede chauffeur/reisleider Martijn Droog. Ook de Nederlandstalige gidsen in de Schotse Hooglanden, Edinburgh en York deden hun werk perfect. Het Ballachulish hotel in Glencoe bezat geen lift en daar moest je zelf de koffers naar boven zeulen. De overige hotels hadden prima kamers al vonden wij de diners niet meer dan een 7 waard.

Ria uit: Borne

15-06-2018

Reisbestemming: Zillertal – 8 dgn.

Genoten van een: Busvakantie

Prachtige goed verzorgde busreis!

Henk en Agnes uit: Borne

Genoten van een: Busvakantie

Was een mooie reis, goede begeleiding van Martijn, hij is een goede chauffeur. Het was een leuke groep.
Bedankt voor alles, met vriendelijke groet.

B. uit: Denekamp

Genoten van een: Busvakantie

Prachtig land. Uitstekende gidsen, fantastische chauffeur/reisleider (moet ter Beek zuinig op zijn ! ). Hotels soms wel erg gedateerd, geen lift en dan ook nog geen hulp van hotelpersoneel aan gepensioneerde klanten mbt tillen van koffers e.d.

Jolien uit: Tubbergen

14-06-2018

Reisbestemming: Zillertal – 8 dgn.

Genoten van een: Busvakantie

Veel gezien door het gevarieerde programma

Rob uit: Borne

7,8

Reisbestemming: Davos & Zwitserse treinen – 8 dgn.

Genoten van een: Busvakantie

De chauffeur was meer busbestuurder dan reisleider, waardoor het organisatorisch soms minder goed klopte, of onduidelijk was. B.v. de lunchtijd op donderdag. Het zou professioneler zijn om bij een klacht ( eten) deze met het hotel/ter Beek op te nemen zonder een eigen mening te geven.

Johan uit: Saasveld

Mooie natuurreis en Martijn Droog als chauffeur-reisleider,SUPER