Beoordelingen Teo van Horssen Hoveniers

• Nakomen afspraken 8,6

Leo uit: Oud-Alblas

09-04-2018

Ervaring met: Tuinaanleg

We hebben er echt schik aan beleefd. Keurig ontwerp,
nette hardwerkende mensen. Gewoon klasse!

Hans uit: Hendrik Ido Ambacht

04-04-2018

Ervaring met: Tuinaanleg

Naar volle tevredenheid is bij ons een prachtige tuin aangelegd. Vriendelijke, behulpzame vakmensen.
Aanbevolen!

Angel uit: Weurt

13-02-2018

Ervaring met: Tuinaanleg, Dak en gevelbegroening

Wij hebben bij ons nieuwe huis door de firma Teo van Horssen onse nieuwe tuin aan laten leggen .
Het was een wei waar te de bouw van het huis schapen liepen dus moest er van onderaan bogonnen worden .
Na dat we adden aangegeven war onze wensen waren heeft tuinarchitect Peter Damsteeg een prachtig ontwerp gemaakt .
De hele tuin is door de mensen van van Horsen heel vakkundig aangelegd , de groten bomen en de uit de kluiten gewassen vijver zijn de blikvangers !
We kunnen haast niet wachten op het voorjaar dan moeten alle bloemen tevoorschijn komen ,maar ook daar hebben we alle vertrouwen in.
Het was prettig om Teo van Horssen zaken te doen en zullen het zullen het iedereen aanraden !

Gert Jan uit: Alblasserdam

11-12-2017

Ervaring met: Tuinaanleg

Fijn bedrijf met deskundige medewerkers hetgeen geresulteerd heeft in een mooi resultaat!

Sonja uit: Rotterdam

08-12-2017

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Een zeer prettige ervaring. strikt volgens het tijdschema gewerkt en heel netjes opgeleverd.

Marlies uit: Alblasserdam

21-04-2017

Ervaring met: Tuinaanleg

Van Horssen weet je tuinwensen heel goed te vertalen in een mooi plan. Ze zijn flexibel en snappen wat je bedoelt. Uitvoering is mooi en degelijk. Aanrader. Al 3 tuinen door hen laten aanleggen!

16-03-2017

Jan. H. uit: Hardinxveld/Giessendam

28-11-2016

Ervaring met: Tuinaanleg

Wij wilden onze totaal verwaarloosde tuin opnieuw aanleggen. De tuinarchitect van Teo van Horssen heeft een prachtig plan gemaakt op basis van de door ons aangegeven wensen. Door de tuiniers can Teo van Horssen is het plan uitgewerkt, en er is een tuin ontstaan die volledig voldoet aan onze wensen. Onderhoudsvriendelijke borders, verschillende terrassen en zithoeken, Op advies van de tuinarchitect is in de tuin ook een zonnedak geplaatst, waar we erg tevreden over zijn. Alle werkzaamheden werden correct uitgevoerd, waaronder de bouw van een overkapping, electra, bestaande bomen snoeien, schuttingen geplaatst, en boom verplaatst. Het resultaat is een prachtige tuin, die is gerealiseerd in heel prettige sfeer en volledig rekening houdend met onze wensen. Voor ons krijgt Teo van Horssen Hoveniers een dikke voldoende!

Aart uit: Nieuw Lekkerland

16-07-2016

Ervaring met: Tuinaanleg

Wij zijn zeer tevreden over de uitvoering en samenwerking!
Er is goed geluisterd naar onze wensen, en dit is verwerkt in een mooi plan.

Michael & Margreet uit: Zwijndrecht

15-07-2016
7,8

Ervaring met: Tuinaanleg, Groenvoorziening

Algeheel zeer positief. Opbouwende kritiek:
Advies, klanten goed op de hoogte houden van de voortgang van de planning. Wanneer het werk later gestart wordt dan gebruikelijk klant even informeren.wellicht als indicatie een ruimere tijd qua voltooien werk aangeven. Heeft uiteindelijk toch een tijdje langer geduurd dan op voorhand aangegeven.