Beoordelingen TentamenTrainingen.nl

Emily uit: Ede

04-08-2017

Herkansing Rechtsfilosofie

Tops:
Chiel weet alles tot in detail. Ook stelt hij goede vragen die verder gaan dan de stof uit het boekje (hij leert je verder redeneren). Het boekje was overigens erg duidelijk en fijn om uit te leren.

Lynn uit: Nijmegen

04-08-2017

Rechtsfilosofie

Tevreden, ik ben blij dat ik de cursus gevolgd heb omdat het allemaal een stuk duidelijker is geworden. Daarnaast heb ik echt heel erg veel aan het lesmateriaal zodat ik het allemaal nog eens kan nalezen/leren.

Tops:
Docent (Chiel) had veel verstand van de (rechts)filosofie en kon dit begrijpelijk uitleggen aangezien sommige filosofische teksten soms ingewikkeld kunnen zijn. Je kunt merken dat Chiel de (rechts)filosofie leuk vindt waardoor je er zelf ook meer plezier in krijgt.

Devin uit: Rotterdam

03-08-2017

Bestuursrecht

Jordy weet letterlijk alles van het vak, is enthousiast en had heel veel geduld met mijn vele vragen. Heel erg bedankt.

Kennis en enthousiasme.

Carmen uit: Breskens

03-08-2017

Public International Law

Dit was mijn eerste cursus bij Tentamen Trainingen. Het was een duidelijke en overzichtelijke cursus die mij heeft geholpen om mijn tentamen te halen.

Tops:
De stof werd uitgelegd aan de hand van voorbeelden waardoor je het beter kan onthouden. Vragen werden ook duidelijk beantwoord.

Edon

8,2

Psychiatrie

Tops:
Begreep de stof heel goed

Tijmen uit: Amsterdam

Rode Draad Farma 2.2

Arjen kon het meeste echt goed uitleggen, wist de nuance op bepaalde punten/medicijnen te brengen. Ik heb Waller (het studieboek) voor de training grotendeels doorgenomen, maar na de tentamencursus kwamen de puzzelstukjes echt op hun plek. Heel fijn was ook het oefenboekje met de vragen, het waren echt mega veel oefenvragen en dat heeft goed geholpen.

Tops:
Arjen was tot laat nog actief om op facebook al je vragen te beantwoorden. Werkte goed.

Neurologie 3B2

Goede ervaring, goede service.

Tops:
Zit goed in de kennis. Je kon wel merken dat de intensiteit te hoog was. De energie en het enthousiasme was duidelijk afgenomen,(maar nog steeds ruim voldoende). Het zijn te veel cursussen aan het einde (en ook te veel herhaling voor de docent).

Floor uit: Amsterdam

7,6

Regulatie en Afweer 2 - herkansing

De docent was goed, maar door het ontbreken van veel studiestof in de samenvatting en daardoor dus ook in de uitleg van de docent, zou ik tentamentraining niet snel aanbevelen.

Tops:
De docent kon goed uitleggen en had geduld voor ons.

Isis uit: Diemen

Training:
Farma 2.2 (UvA geneeskunde)

Tops:
Had ontzettend veel inhoudelijke kennis

Lodewijk uit: Amsterdam

2.4 her

Duidelijke gestructureerde lessen met een goede overzichtelijke en complete handleiding.

Tops:
Heel veel kennis, duidelijk bestand van hoofd- en bijzaken, legt vragen heel goed uit (ook uitgebreid uitleg over foute antwoorden), gaat snel maar compleet door de stof heen, maakt super handige tekeningen, is niet bang voor muizen.