Beoordelingen Tellow

• Support 9,3

ans uit: 4145KV

14-03-2019
9,6

sinds begin dit jaar maak ik gebruik van Tellow. Vind het top! alles in 1 oogopslag bij te houden.
voorheen ging alles naar de accountant, en besteedde zelf veel tijd om alles toch inzichtelijk te houden voor mezelf. nu doet tellow dit voor me..en alle begin is moeilijk dus soms even de tellow help center raadplegen en ja er zijn nog wat dingen die nog niet helemaal automatisch werken, zoals creditnota's, maar hé..even duidelijk naar de support reageren en zij koppelen het voor je aan de juiste af/bijschrijving.
tja echt een feestje dus!

Ans uit: Genderen

7,0

E. van der Mast: In eerste instantie was ik erg te spreken over Tellow. Maar nu aan het einde van het jaar begin ik me toch te ergeren aan zaken die niet goed lopen. De dagelijkse dingen gaan dan nog wel, maar zaken die je zo af en toe maar eens hoeft te doen werken ook niet goed. BTW-prive gebruik - ik heb 3 weken gewacht op een oplossing voor dit probleem. Tijdens de kerstperiode, waarin ik tijd heb de administratie bij te werken is Tellow slecht of niet bereikbaar. Beloftes die worden gedaan (ik corrigeer het vandaag voor u mevrouw) worden niet goed nagekomen. Nu lukt het weer niet om het jaar af te sluiten. Niet alle BTW-aangiftes zijn verwerkt.... jawel hoor, maar het eerste kwartaal van 2018 bestond mijn bedrijf nog niet...... Er komt overal een oplossing voor, maar het is zeer irritant, dat als je 's avonds nog even iets af wil werken, je voor de zoveelste keer op rij ergens op vastloopt.
En dan nog een laatste minpuntje: ik maak zelf mijn fakuren die ik vervolgens upload. Het systeem noemt dit "inkoopfakturen". Hierover heb ik in het begin (mei 2018) al een vraag gesteld. Was een bekend probleem waaraan wordt gewerkt.......... maar is nog niet opgelost. Ik schrijf normaal nooit klachten via dit soort sites, maar omdat ik ook geen adres kan vinden waar ik een officiele klacht kwijt kan, moet het maar een keer zo. Wat mij betreft is deze tekst niet voor iedereen zichtbaar, zie het als een klacht aan Tellow. Ik wil gewoon even mijn ongenoegen uiten. In principe is Tellow natuurlijk een mooi instrument. Maar er zijn wel nog wat schoonheidsfoutjes waarmee wat gedaan moet worden.

Frans uit: iJmuiden

22-01-2019

Eenvoudig te gebruiken, met een uitstekende ondersteuning als je er zelf niet uitkomt

Marina uit: Roessel

9,8

Het is even wennen bij het uploaden van bonnetjes. Je verwacht dat de bonnetjes meteen aan de transactie zijn verwerkt. Ik gad het idee dat de upload vastliep. De verwerking duurt echter een werkdag. Nu ik dit weet werkt Tellow voor mij erg plezierig.

Peter uit: Lunteren

17-01-2019

Tellow heeft mijn verwachtingen overtroffen.

Jacqueline uit: Bunnik

10-01-2019

Timothy uit: Ouderkerk ad Amstel

31-12-2018

Goed boekhoudprogramma, kan niks anders zeggen. Ideaal voor de kleinere ondernemers. Haalt veel werk uit handen.

Redouan uit: Hoogvliet

12-12-2018

Top app zeker aantebevelen!!

Dick uit: Ede

06-12-2018
1,0

erg ontevreden over tellow, na een update vraagt tellow om een cent over te maken om toestemming te geven voor automatische incasso. Dit moet je accepteren anders werkt de software PER DIRECT niet meer. Je eigen keuze vinden ze blijkbaar niet waardevol. Daarbij is support niet erg professioneel in hun antwoord als je ze belt.

Mieke uit: Boekel

28-11-2018
9,6

Heel duidelijk, als je zelf alles goed bijhoudt kost het heel weinig tijd. Via de app vragen stellen met altijd een snel en uitgebreid persoonlijk antwoord. Echt super!